Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by The Donkey »

Mwahaha!
I've got all the power now!
Moet zeggen dat silverowls het wel erg beroerd gespeelt heeft, je zo verdacht maken zonder dat het ook maar enugzins nodig is...
Anyways ben er van overtuigt dat kira mafia is en weertangel de laatste burger.
Leuke is dat het toch geen fliker boeit en ik de mafia wel eens wil zien winnen:p

Moet ff 1 ding checken voor ik stem

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by Kira »

The Donkey wrote:Mwahaha!
Ik hou van zo'n lach xD
The Donkey wrote:Anyways ben er van overtuigt dat kira mafia is
En mag ik dan niet leven? Is het zover gekomen dat het 'suprieure' ras genaamd 'burgers' verplicht is te winnen? Het enige wat wij willen is vrede en vriendschap! Dus... Vermoorden we dan nu Weertangel? xD

Desnoods stemmen we vandaag allemaal 'Geen Lynch'. Dan is iedereen blij! (Misschien is dit nog wel de beste optie?)

Mag ik eigenlijk ook proberen Weertangel op zichzelf te laten stemmen? :mrgreen:
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by The Donkey »

Lols, ik zij net ik wil de mafia wel een zien winnenXD
Anyways ik heb gechecked wat ik wou checken en dus hierbij mn stem: stem weertangel

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by Kira »

Je bent de tofste persoon die zichzelf The Donkey noemt die ik ken :wink:

--

EDIT: We moeten nog wachten tot morgen om 15u26.
Weertangel wrote:Nou, een wonder dat ik nog leef, maar dan breng ik dit nu tot een snel einde!
Tuurlijk. Stel dat je bulletproof zou zijn of dat The Donkey je zou kunnen beschermen. Saki was de veiligste optie om te doden.

Ik had trouwens wel opgezocht wat macho cop was, he :p
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by The Donkey »

Kira wrote:Je bent de tofste persoon die zichzelf The Donkey noemt die ik ken :wink:!
Lol, zegt kekker veel, ben de enige die me the donkey (en donkey-er binnen de game wereld) noemt:P

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by kolemijn »

Waarschuwing: Weertangel heeft een waarschuwing gekregen voor het overtreden van regel 2: "Het is niet toegestaan om met andere spelers over het spel te praten buiten dit topic". Normaal zou ik een strengere sanctie geven hiervoor, maar daarmee wou ik het spel liever niet eindigen.

Officiële Telling Der Stemmen

Weertangel:Kira, the donkey
Kira: Weertangel

Twee stemmen vereist voor een lynch


Wens jij je nog verder te verdedigen Weertangel, of mag ik deze dag afsluiten?

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by Kira »

Mogen we weten over wat het ging? :o

En eigenlijk ging het er in het andere topic al over dat ik de weerwolf was. En behalve dat had iedereen me toch al door xD Maar ja, regels zijn regels.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by Weertangel »

Goed gedaan Kira! Als wolf heb je echt heel goed gespeelt :) Je had zelf mij lang genoeg aan het lijntje gehouden,dus goed gedaan :)
Houdt het lekker intersant :)

Nou, aangezien The Donkey toch wint ongeacht wie er overleeft, vindt ik het wel geweest, ik geef me over als burger.(Pleegt zelfmoord via bier overdose.)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by The Donkey »

idd, zat aan het eind nog heel even te twijvelen of weertangel het nu subliem gespeelt had, maar ging toch met kira:P
je verhaal was heel geloofwaardig maar de details kwamen toch steeds wat verdacht over:P

leuk dat de weerwolven eens winnen.

kolemijn je mag wel ff wat sneller zijn met dag fases afsluiten dit is echt ronduit irritant...

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by kolemijn »

The Donkey wrote:kolemijn je mag wel ff wat sneller zijn met dag fases afsluiten dit is echt ronduit irritant...
Is een halfuurtje wachten er al teveel aan?

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by kolemijn »

Image

De laatste tegenstand voor Lupin zijn bende is eraan, Philip Archer is gesneuveld. De kostbare diamant is voorgoed verloren aan deze dieven. Schaamte en gekrenkte trots zullen de detectives voor de rest van hun carriere achtervolgen. De Weerwolven en Overlever Fujiko winnen het spel!

Winnaars
Britt_ - Arsène Lupin - III Maffia Godfather - Tweemalige Vermomming
Basti-B - Daisuke Jigen - Weerwolf - Roleblocker
Kira - Goemon Ishikawa XIII - Weerwolf

The Donkey - Fujiko Mine - Oneshot Lynchproof

Verliezers
Saki - Koichi Zenigata - Burger - Macho Cop
LukeVonPerrywinkle 2 - Graaf Gabriel XIII - Burger - Doctor & Reviver
Weertangel - Philip Archer - Gunsmith
SilverOwls - Sherlock Holmes III - Burger - Bom
LukeVonPerrywinkle 1 - Kosuke Kindani - Burger

Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 5

Post by kolemijn »

Rollen

Britt_
Jij bent Arsène Lupin III.

- Maffia Leider (Maffia Godfather): Jij bent de Leider van de bende, met jouw slimme plannen probeer je altijd je tegenstanders te misleiden. Elke Nacht kunnen jij en je bende één speler uitschakelen. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.
- Tweemalige Vermomming (Twoshot Investigation Immunity): Als meester-vermommer is het voor jou geen probleem om iedereen te misleiden, hierdoor zul je onschuldig uit eventuele onderzoeken komen. Je kan deze gave echter maar tweemaal gebruiken, meer dan dat kan je de Burgers niet misleiden. (Gelieve ook door te sturen als je de gave niet wenst te gebruiken)
- Je bendeleden zijn Basti-B en Kira. Jullie kunnen overleggen in Lupin's Hideout

Vragen zijn altijd welkom. Veel plezier! :)
Basti-B
Jij bent Daisuke Jigen.

- Maffia (Mafia): Jij bent sinds jaar en dag Lupin zijn trouwe rechterhand en doet er alles aan om hem te helpen. Jij bent de tweede in rang bij de bende, wanneer de Leider sterft, erf jij het vermogen om elke Nacht iemand te schakelen.
- Intimidatie (Roleblocker): Met je Smith & Wesson Model 19 Combat revolver ben je perfect in staat om zowat iedereen te intimideren. Elke nacht kan je de activiteit van één speler blokkeren. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM. In het geval dat je het vermogen tot uitschakelen erft van de Maffia Leider, mag je echter maar één van de twee acties uitvoeren, de keuze is aan jou.
- Je bendeleden zijn Britt_ en Kira. Jullie kunnen overleggen in Lupin's Hideout

Vragen zijn altijd welkom. Veel plezier! :)
Kira
Jij bent Goemon Ishikawa XIII.

- Maffia (Mafia): Ook al ben je het niet altijd eens met Lupin, jij bent toch een betrouwbaar bendelid en zal ook deze keer helpen om het doel te bereiken. Wanneer zowel de Leider als de tweede in rang dood zijn, erf jij het vermogen om elke Nacht iemand te schakelen.
- Je bendeleden zijn Britt_ en Basti-B. Jullie kunnen overleggen in Lupin's Hideout

Vragen zijn altijd welkom. Veel plezier! :)
the donkey
Jij bent Fujiko Mine.

- Overlever (Survivor): Jij hoort noch bij de Maffia, noch bij de Burgers. Het maakt jou niet uit wie er wint, zolang jij maar een deel van de buit in handen krijgt en daarvoor schuw je geen sluwe spelletjes. Je wint als je nog in leven bent aan het einde van het spel, onafhankelijk van welke groep er wint.
- Eenmalige bescherming tegen lynch (Oneshot Lynchproof): Als enige vrouw tussen al deze mannen heb jij een aantal heel overtuigende troeven. Deze zorgen ervoor dat als je het slachtoffer wordt van een lynch, deze niet zal doorgaan. Deze overtuigingskracht zal echter enkel eenmalig werken.

Vragen zijn altijd welkom. Veel plezier! :)
Saki
Jij bent Koichi Zenigata.

- Burger (Townie): Als Lupin zijn grootste rivaal zal jij er alles aan doen om Lupin en zijn bende te kunnen vatten. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
- Macho Ziener (Macho Cop): Door je uitgebreide ervaring met Lupin en zijn bende, slaag je er soms in om een vermomming te doorzien. Je kan elke nacht 1 speler onderzoeken om te zien of ze burger zijn of niet. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM. Maar omdat jij gelooft dat je Lupin kan vangen zonder enige hulp, weiger je enige bescherming te krijgen van andere burgers (Macho: beschermende acties hebben geen effect op jou).

Vragen zijn altijd welkom. Veel plezier! :)
SilverOwls
Jij bent Sherlock Holmes III.

- Burger (Townie): Als kleinzoon van de legendarische Sherlock Holmes zal jij er alles aan doen om je eer te verdedigen. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
- Bom (Bomb): Dankzij je snelle reflexen zal je slagen om degene die jou wil uitschakelen, nog snel kunt neerschieten. Als je in de Nacht uitgeschakeld word door de Maffia, zal het maffialid dus mee sterven.

Vragen zijn altijd welkom. Veel plezier! :)
Weertangel
Jij bent Philip Archer.

- Burger (Townie): Een kans om de legendarische Lupin III te vatten, laat jij niet links liggen. Je wint als alle Maffiosi uitgeschakeld zijn.
- Wapensmid (Gunsmith): Door jouw ervaring met pistolen, heb je zo door wanneer iemand een pistool of revolver in zijn bezit heeft. Je kan elke nacht 1 speler onderzoeken om te zien of ze een pistool in hun bezit hebben of niet. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM. (Enkel personages waarbij getoond wordt in de aflevering dat ze een pistool/revolver hebben zullen een positief resultaat krijgen)

Vragen zijn altijd welkom. Veel plezier! :)
LukeVonPerrywinkle 1
Jij bent Kosuke Kindani.

Burger (Townie): Jij wilt zeker niet onderdoen voor je mededetectives en zult er alles aan doen om Lupin te strikken. Je wint als alle Maffiosi uitgeschakeld zijn.

Vragen zijn altijd welkom. Veel plezier! :)
Pietel/LukeVonPerrywinkle 2
Jij bent Graaf Gabriel XIII.

- Burger (Townie): Met jouw slimme plan probeer je Lupin en zijn bende te vatten. Je wint als alle Maffiosi uitgeschakeld zijn.
- Als rijke graaf heb jij heel wat middelen tot jouw beschikking:
 Je heb aller tijden een Genezer (Doctor) tot je beschikking: Elke Nacht kun je één speler (behalve jijzelf) uitkiezen om te beschermen, zodat hij/zij niet gedood kan worden door de Maffia. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.
 Bovendien kan deze Genezer ook éénmaal iemand terug tot leven wekken (Reviver). Zodra de Nacht valt en je wenst deze gave te gebruiken, stuur je mij de naam door via PM.
 Je kan per nacht maar één actie uitvoeren.

Vragen zijn altijd welkom. Veel plezier! :)
Nachtacties

Nacht 1
Britt: Kill LukeVonPerrywinkle
Basti-B: Saki blokkeren
Saki: Cop gave op The Donkey
Weertangel: Gunsmith gave op The Donkey
Pietel: /

Nacht 2
Britt: Kill Saki (bescherming door genezer heeft geen effect) + Investigation Immunity
Saki: Cop gave op Britt_ (Investigation immunity)
Weertangel: Gunsmith gave op Saki
LukeVonPerrywinkle: Genees Saki (Macho effect)

Nacht 3
Kira: Kill LukeVonPerrywinkle
Weertangel: Gunsmith op Kira
LukeVonPerrywinkle: Revive Saki

Nacht 4
Kira: Kill Saki
Saki: Cop gave op Kira
Weertangel: Geen actie

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Post by Saki »

Donkey, in je role PM stond gewoon info die het dorp zo hard kon gebruiken!

Als je had gezegd dat je de enigste vrouw was, konden we Kira neerhalen!

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Post by Weertangel »

Het zijn altijd de kleine dingen die het verschil maken :)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Post by The Donkey »

Saki wrote:Donkey, in je role PM stond gewoon info die het dorp zo hard kon gebruiken!

Als je had gezegd dat je de enigste vrouw was, konden we Kira neerhalen!
Lols was me niet eens opgevallen. Maar wat dan nog? Ik ben geen burger he:P speelde steeds wel met de burgers mee maar maakte me echt niet uit. Dat het er op uitdraaide dat ik kon kiezen wie win had ik natuurlijk ook niet verwacht maar was wel leuk:D

Ik lees vanmiddag ff het weerwolven topic moet nu weg:s

Post Reply