Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by SilverOwls »

Ah ik geloof je wel ofzo, als je dat moet bluffen :D
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Kira »

Britt_ wrote:Anyways Saki is trouwens een jongen, geen meisje.
Twee jongens kunnen toch ook samen... dingen doen? En dan nog maakt het toch niet uit welk geslacht je nu kiest? Ik had voor Saki gekozen omdat ik zelf toch al verdacht werd en de Weerwolven het waarschijnlijk op hem zouden gemunt hebben. (Bovendien zou ik me egoïstisch voelen als ik altijd onderaan zou kiezen)

Trouwens, het is niet echt... :? Het is maar gewoon een speciale rol. Je kan kiezen of je jezelf gaat beschermen of je leven wilt wagen voor iemand anders.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by LukeVonPerrywinkle »

Kira wrote: Luke2 doet alsof hij een korte tijd alle posts heeft geanalyseerd en daardoor ‘toevallig’ de 2 personen verdenkt die al eerder verdacht werden. Alsof hij vertrouwen wil winnen...
Ik was het topic niet zo intensief aan het volgen nadat ik vermoord was. Daardoor heb ik de meeste posts nu nog eens opnieuw gelezen en jullie drie (Kira, Britt en Silverowls) lijken het verdachtst. En ja, natuurlijk spelen de argumenten van de anderen ook mee he :) Het was niet mijn doel om met wat ik zei vertrouwen te krijgen.

Hiermee zal ik wel wat vertrouwen krijgen btw: Ik ben Graaf Gabriel XIII.

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by SilverOwls »

Waarom ben ik verdacht? Ik heb toch al direct gezegt wie ik was.
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Weertangel »

Ik vind het wel een geloofwaardige rol voor deze game, en Kolemijn zie ik echt wel in staat die rol erin te douwen..

maar ja, waar nu te beginnen qua verdachten? iemand einige idëen?(liefts met wat bewijs.)

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Saki »

Het is niet omdat ik nu dood ben dat jullie moeten stoppen met praten hé mensen :p


*dissapears*

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by kolemijn »

Deadline vrijdag om 23u59

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by LukeVonPerrywinkle »

SilverOwls wrote:Waarom ben ik verdacht? Ik heb toch al direct gezegt wie ik was.
Mja, je bent voor mij minder verdacht dan Kira en Britt, maar je weet nooit.

Eventjes een samenvatting maken van geclaimde rollen:

Levend:

The Donkey - Fujiko Mine (overlever)
Britt_ - ??? (misschien heb ik er over gelezen maar ik heb de rol niet gevonden)
LukeVonPerryWinkle 2 - Graaf Gabriel XIII
Weertangel - Philip Archer
Kira - " de vrouw in de auto van Detective Archer"
SilverOwls - Sherlock Holmes III

Dood:

LukeVonPerrywinkle 1 - Kosuke Kindani - Burger
Basti-B - Daisuke Jigen - Weerwolf - Roleblocker
Saki - Koichi Zenigata - Burger - Macho Cop

Op basis van de roll claims, valt Britt op door haar niet-claim en Kira door zijn speciale rol. Ik wil niet meteen beweren dat Kira liegt, moest ik dit spel hebben gemaakt, zou ik er zeker ook wat anonieme of onverwachte rollen hebben ingestoken. Maar als alle overige spelers de waarheid zeggen, moeten Kira en Britta zo goed als zeker maffia zijn. Toch als er in totaal drie maffialeden zijn.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by The Donkey »

sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen 2 dagen (vakantie begonnen en zeer verslavend spelletje op de nieuwe tab gekochtXD)
komt nog bovenop dat ik morgen avond op wintersport ga en pas zaterdag ochtend terug ben, dus ik zal voor die tijd stemmen op degene die ik het verdachtst vind.
ik kan er daarna niet op terug komen, dat jullie het ff weten:P
SilverOwls wrote:Waarom ben ik verdacht? Ik heb toch al direct gezegt wie ik was.
je bent de minst verdachte van de 3 en de enige rede dat ik je in het lijstje hield/hou was omdat je weinig post. dit hoeft niets te zeggen, maar het laat je wel opvallen vergeleken bij de rest;)
Kira wrote:Ik ben dus een slet. (Zonder naam, ik ben de vrouw in de auto van Detective Archer) Ik heb dus elke nacht seks met iemand naar keuze en ik mag kiezen of ik bovenaan of onderaan lig. Als een weerwolf de kamer binnenstormt, gaat degene die bovenaan ligt dood. (Degene die onderaan ligt kan zich verstoppen onder het lijk van de andere ofzo xD) Maar als een weerwolf mijn kamer binnenstormen, ben ik dus niet thuis.
Ik heb Kolemijn gevraagd of degene waarmee ik seks heb zijn kracht nog kan uitvoeren, en hij zei dat die dit inderdaad nog kan doen.

De eerste nacht had ik seks met Pietel en ik lag onderaan. De tweede nacht had ik seks met Saki en ik lag bovenaan. (Ze had gelijk over Weertangel en ze had een functie zei ze, dus daarom koos ik voor haar) Maar op een of andere manier is Saki toch doodgegaan in plaats van mij! (Wss door haar kracht? Wat is een macho cop nu precies? Wil hij altijd bovenaan liggen? xD Of heeft er iemand een speciale kracht gebruikt??)
dat van pietel valt niet te bewijzen en daar hebben we dus ook niets meer aan. daar in tegen is dat van saki Super vreemd! jij lag bovenaan, maar ging niet dood. waarom kan zoiets? saki was wat geheimzinning over zn gave, maar er is nu bekend dat het een macho cop was. dat zou niet moeten veroorzaken dat hij in jou plaats sterft!

daarnaast vind ik de rol slet nogal verdacht, ik kan het nu dus niet opzoeken, maar er is zoiezo een rol "prostitute", en dat is altijd een mafia roleblocker... nu was basti-b al een mafia roleblocker en vind ik het super ver gezocht dat er nog 1 in zou zitten... wel zou kolemijn er een twitst aan kunnen hebben gegeven om het de nacht actie van degene met wie je naar bed gaat kan aanpassen (als in, een ander doelwit geven of iets dergelijks).

quote="Kira"]
Britt_ wrote:Anyways Saki is trouwens een jongen, geen meisje.
Twee jongens kunnen toch ook samen... dingen doen? En dan nog maakt het toch niet uit welk geslacht je nu kiest? Ik had voor Saki gekozen omdat ik zelf toch al verdacht werd en de Weerwolven het waarschijnlijk op hem zouden gemunt hebben. (Bovendien zou ik me egoïstisch voelen als ik altijd onderaan zou kiezen)

Trouwens, het is niet echt... :? Het is maar gewoon een speciale rol. Je kan kiezen of je jezelf gaat beschermen of je leven wilt wagen voor iemand anders.[/quote]

ik vind de beredenatie "Bovendien zou ik me egoïstisch voelen als ik altijd onderaan zou kiezen", wel wat vreemd, we wisten zn rol niet eens, waarom zou het hem beschermen? als je nu open kaart had gespeelt voor nacht 2, had saki hetzelfde kunnen doen en jij had hem kunnen beschermen (goede kans dat de wolven dan voor iemand anders dan jullie 2 hadden gekozen). maar opzich had saki wel gezecht zijn rol niet vrij te kunnen geven ivm met de maffia die meeleest en dat gaf wel een signaal alsof hij bescherming nodig had...
kira wrote: Ik heb nu trouwens al een paar keer te horen gekregen dat ik me verdacht gedraag. Maar niemand zegt eigenlijk wat precies. ‘Kira gedraagt zich anders dan is de vorige spelen’ zou trouwens alleen betekenen dat ik geen overlever ben. (In spel 1 was ik een overlever en in spel 2 was ik direct dood) Ik moet toegeven dat ik toen ik overlever was hard m’n best deed niet verdacht over te komen. (Dit had ik achteraf ook gezegd denkik)
ik vind naar oude rondes kijken soms wel handig, maar met verdacht gedragen bedoel ik bijna nooit anders dan in eerdere rondes. vind hoe je doet gwn verdacht overkomen, je doet vrij geheimzinnig (tot het punt waar je je rol bekend maakte dan). het lange wachten zou je ook genoeg tijd geven zn ingewikkelde rol als dit in elkaar te knutselen... aan de andere kant hebben we geen doctor in het spel (voor zo ver we weten) en kan dit best een logische vervanging daarvoor zijn.


ff een geupdate versie van mijn lijstje:

The Donkey - Fujiko Mine [vanilla survivor]
Kira - de vrouw in de auto van Detective Archer [slet]
Britt_ - townie [vanilla]
Weertangel - townie [gunsmith]
SilverOwls - Sherlock Holmes III [??]
LukeVonPerrywinkle 2 - Graaf Gabriel XIII [??]

dood:
LukeVonPerrywinkle 1 - Kosuke Kindani [vanilla]
Basti-B - Daisuke Jigen [mafia-roleblocker]
Saki - Koichi Zenigata [Macho Cop]


al met al blijf ik britt verdacht vinden, ze doet er dan ook niet echt super veel aan om haar onschuld te beweizen...
kira daarintegen vind ik toch wel geloofwaardig en dus zakt die kwa verdachte, aan de andere kant kan het nu ook heel snel omslaag voor hem.
het enige wat ik ECHT rede zie om kira nu te verdenken is het feit dat ze een rol heeft die niet op het schip zit... das natuurlijk ook ideaal voor een wolf, dus tjaa, vind het wat moeilijk om te zeggen dat ik het helemaal geloof.
LVP2 vind ik nu ook wel wat raar doen, in het begin van het spel vond ik hem veel relaxter (laid-back) overkomen en nu veel hyperder. kan natuurlijk zijn omdat hij blij is weer mee te kunnen doen en zich vol op het spel gooit, maar blijf het wel een aandacht puntje vinden.

erg jammer dat weertangel niets opschoot met zn onderzoek, volgende nacht (mits hij nog leefd) kira onderzoeken? die zou geen wapen moeten hebben.

ik ga meteen over tot stemmen omdat ik graag nog een verweer hoor voor ik weg ga (morgen avond pas, maarja gaat hiet niet super snel:P)

stem: britt_

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by LukeVonPerrywinkle »

The Donkey wrote:LVP2 vind ik nu ook wel wat raar doen, in het begin van het spel vond ik hem veel relaxter (laid-back) overkomen en nu veel hyperder. kan natuurlijk zijn omdat hij blij is weer mee te kunnen doen en zich vol op het spel gooit, maar blijf het wel een aandacht puntje vinden.
Ik heb drie posts gemaakt in 2 dagen. Dat vind ik niet meteen hyper. :Fade-color Besides, ik ben de graaf. Een personage dat er zeker in zit en dat niemand anders claimt.

Ik zou liever Kira lynchen maar als iedereen liever Britt doet, ga ik mee met Britt.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by The Donkey »

LukeVonPerrywinkle wrote:
The Donkey wrote:LVP2 vind ik nu ook wel wat raar doen, in het begin van het spel vond ik hem veel relaxter (laid-back) overkomen en nu veel hyperder. kan natuurlijk zijn omdat hij blij is weer mee te kunnen doen en zich vol op het spel gooit, maar blijf het wel een aandacht puntje vinden.
Ik heb drie posts gemaakt in 2 dagen. Dat vind ik niet meteen hyper. :Fade-color Besides, ik ben de graaf. Een personage dat er zeker in zit en dat niemand anders claimt.

Ik zou liever Kira lynchen maar als iedereen liever Britt doet, ga ik mee met Britt.
The Donkey wrote: kan natuurlijk zijn omdat hij blij is weer mee te kunnen doen en zich vol op het spel gooit
dus idd hoeft niets te zeggen:P en idd was ff vergeten dat ik net 2 dagen posts heb gelezenXD (waren er maar zo weinig:P)

mja, kira vind ik zeker verdacht, maar britt doet net wat geheim zinniger en ik zie daar in de end game (waar we nu zo ongeveer wel in zitten) niet echt rede toe... kira is al met veel op tafel gekomen en als dat waar is kan ze zich niet echt meer verdedigen... (ik bedoel, we lynchen haar dan omdat we haar niet geloven, kan ze weinig tegen inbrengen...)

dus tjaa ik blijf bij britt tot ik wat van haar hoor, maar kira vind ik ook een goede optie.

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by SilverOwls »

Stem Britt
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Weertangel »

Wow, Silverowls, je stemt op Britt zonder uitleg?? Verklaar je nader.

Ik kijk even nog wat er deze avond allemaal gezegt wordt voordat ik op stemmen over ga,al heeft The Donkey tot nu toe goede punten aangehaald, dus misschien stem ik ook op Britt.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by The Donkey »

ik hoop alleen dat britt met een verweer komt vóór morgen avond, anders zou het lullig kunnen uitpakken:S

en idd SilverOwls, begrijp dat je instemt met wat ik genoemt heb, maar zonder enige uitleg van je eigen mening? is wel wat vreemd als je het mij vraagt...

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by SilverOwls »

@Donkey:Ik kon gewoon niet echt iets toevoegen, want ik vind wat je geschreven hebt wel nog klopt. :P
Image

Post Reply