Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by SilverOwls »

Voor maar zeker te zijn :)


Stem: Basti-B
Image

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 2

Post by kolemijn »

Sorry mensen, maar ik heb heb het de afgelopen dagen met weinig slaap moeten doen, school is weer volop op gang (slavendrijvers zijn het). Mijn excuses voor het late starten van de dag! Maar maquettes en analyses moeten ook gemaakt worden hé.

LYNCH BEREIKT!

Officiële Telling Der Stemmen
Basti-B: The Donkey, Weertangel, Saki, Kira, Britt_

Image

Jigen dacht dat hij zich kon vermommen als Philip Archer, maar hij heeft duidelijk de vaardigheden van Lupin niet. Jullie zagen zo door zijn vermomming heen en sloegen hem in de boeien!

Basti-B (Daisuke Jigen) is uitgeschakeld.

Basti-B, je mag vanaf nu tot het einde van het spel niet meer posten in dit topic. Hierbuiten contact opnemen met spelers betreffende het spel is ook een big no-no!

Spelers:
The Donkey
Britt_
Saki
Pietel
Weertangel
Kira
SilverOwls
LukeVonPerrywinkle - Kosuke Kindani - Burger
Basti-B - Daisuke Jigen - Weerwolf - Roleblocker

De Nacht gaat nu in, gelieve hier niet meer te posten tot de Dag weer begint. De nachtacties mogen nu doorgestuurd worden via PM. Als je van plan bent om deze Nacht te slapen en niets te ondernemen, gelieve dat ook door te sturen. Dag 3 begint als ik alle nachtacties binnen heb of als er 48u verstreken zijn.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Nacht 2

Post by kolemijn »

LukeVonPerrywinkle zal de rol van Pietel vanaf nu overnemen, eventuele nachtacties inbegrepen.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Nacht 2

Post by The Donkey »

kolemijn wrote:LukeVonPerrywinkle zal de rol van Pietel vanaf nu overnemen, eventuele nachtacties inbegrepen.
netjes geregeld!:)

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by kolemijn »

Image
'We kunnen beter samenblijven', zei de groep. Maar Zenigata vondt dat hij geen hulp nodig had bij zijn onderzoek. Dat is zijn ondergang geworden...

Saki (Koichi Zenigata) is uitgeschakeld.

Saki, je mag vanaf nu tot het einde van het spel niet meer posten in dit topic. Hierbuiten contact opnemen met spelers betreffende het spel is ook een big no-no!

Spelers:
The Donkey
Britt_
Saki - Koichi Zenigata - Burger - Macho Cop
LukeVonPerryWinkle 2
Weertangel
Kira
SilverOwls
LukeVonPerrywinkle 1 - Kosuke Kindani - Burger
Basti-B - Daisuke Jigen - Weerwolf - Roleblocker

Dag 3 begint nu, posten is weer toegelaten.
Last edited by kolemijn on Sat Feb 25, 2012 13:18, edited 1 time in total.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by The Donkey »

Whooho! De nacht overleefd!
Jammer dat we saki moeten missen, maar wel fijn dat pietel vervangen is.

Wat ik wel vreemd vind is dat saki nu GEEN gave had en dat wel claimde te hebben...
Zit er een jailkeeper achtige rol in het spel? Of waarom zou saki daar over liegen?

Sterker nog wat is weertangel te weten gekomen afgelopen nacht?

Zal zo ff het lijstje met geclaimde rollen weer posten, kunnen we zien wie nog moeten(zit nu op een tab, dan is cooy pasten wat rottig:P)

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by kolemijn »

^ Gewoon vergeten bijzetten, nu aangepast :)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by The Donkey »

^ lols, moet deze ff opzoeken weet niet meer wat het inhoud:P

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by LukeVonPerrywinkle »

Ik had een nare droom. Ik dacht dat ik Kosuke Kindani was en werd uitgeschakeld door Lupin en zijn bende.

Good to see that i'm still alive and kicking!

Ik heb het topic nog eens doorlezen en voor mij is de overige maffia: Kira en Britt (mogelijk Silverowls).

The Donkey zal wel survivor zijn zoals hij beweert.
Weertangel is onschuldig omdat Kolemijn dit indirect al had toegegeven :p
Ik weet van mezelf dat ik ook een burger ben (zal iets later mijn rol bekend maken)

Saki was townie (dood)
LVP-1 was townie (dood)

Basti-B was maffia (dood)

Kira lijkt me schuldig omwille van hoe hij dingen zegt, zijn toon lijkt anders dan in de andere games. Vooral als je zijn posts naleest, is er iets raars mee. Bitt lijkt dan weer te spelen zoals in ons allereerste spel toen zij ook maffia bleek te zijn.

En Silverowls... Tja, die speelt ook zoals in de eerste spelletjes :)

Ik kan me natuurlijk vernissen maar zo komt het nu over voor mij.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by The Donkey »

Denk dat je niet te veel naar eerdere spelletjes moet kijken, wat posts terug gaf ik ook al aan dat britt en kira mn verdachten zijn + beredenatie. Wil graag eerst van weertangel horen voor ik op britt stem.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Weertangel »

Nou, de Ironie heeft zwaar toegeslagen dit keer,want ik had Saki als doelwit uitgekozen om te zien of ie bewapend was, de uitslag was positief, maar ja, nu is ie ook al meteen dood, dus het maakt niet veel uit... :(

Zal trouwens ook eens bekijken wat zijn rol was(macho Cop..) en waarom we geen invloeden ervan hebben gevoeld.

En even ter Bevestiging, ik ben dus Philip Archer.(de echte.)

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Kira »

Ik ben dus een slet. (Zonder naam, ik ben de vrouw in de auto van Detective Archer) Ik heb dus elke nacht seks met iemand naar keuze en ik mag kiezen of ik bovenaan of onderaan lig. Als een weerwolf de kamer binnenstormt, gaat degene die bovenaan ligt dood. (Degene die onderaan ligt kan zich verstoppen onder het lijk van de andere ofzo xD) Maar als een weerwolf mijn kamer binnenstormen, ben ik dus niet thuis.
Ik heb Kolemijn gevraagd of degene waarmee ik seks heb zijn kracht nog kan uitvoeren, en hij zei dat die dit inderdaad nog kan doen.

De eerste nacht had ik seks met Pietel en ik lag onderaan. De tweede nacht had ik seks met Saki en ik lag bovenaan. (Ze had gelijk over Weertangel en ze had een functie zei ze, dus daarom koos ik voor haar) Maar op een of andere manier is Saki toch doodgegaan in plaats van mij! (Wss door haar kracht? Wat is een macho cop nu precies? Wil hij altijd bovenaan liggen? xD Of heeft er iemand een speciale kracht gebruikt??)

Ik wou dit eerst niet zeggen omdat het compleet ongeloofwaardig klinkt dat ik geen naam heb. @.@ (Er staat in de PM 'Jij bent de vrouw in de auto van Detective Archer.' Echt flauw -.-')

Niet dat jullie me nu wel geloven… Het is maar gewoon dat jullie ’t weten.

--

Luke2 doet alsof hij een korte tijd alle posts heeft geanalyseerd en daardoor ‘toevallig’ de 2 personen verdenkt die al eerder verdacht werden. Alsof hij vertrouwen wil winnen...

Ik heb nu trouwens al een paar keer te horen gekregen dat ik me verdacht gedraag. Maar niemand zegt eigenlijk wat precies. ‘Kira gedraagt zich anders dan is de vorige spelen’ zou trouwens alleen betekenen dat ik geen overlever ben. (In spel 1 was ik een overlever en in spel 2 was ik direct dood) Ik moet toegeven dat ik toen ik overlever was hard m’n best deed niet verdacht over te komen. (Dit had ik achteraf ook gezegd denkik)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by SilverOwls »

Waarom klinkt dat zo verkeerd :P
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Kira »

Valentijnseditie ofzo? xD Daar had Bart het pas nog over :P
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 3

Post by Britt_ »

Kira? Serieus? Of zit je nu maar uit je duim te zuigen? Sorry maar dees klinkt echt wel te vreemd <_< Kolemijn heb jij echt zulke rare kronkels in je brein om zulke rol te verzinnen :lol: ? Mijn god. Anyways Saki is trouwens een jongen, geen meisje. Bestaat zulke rol trouwens wel?

Post Reply