Weerwolven 3 - Lupin III: Game Over

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Britt_ »

^Ben jij een weerwolf, Donkey :o Je spelt mijn naam verkeerd 8)
Just kidding ofcourse. Nee Basti-B, het zou een beetje oneerlijk zijn tegenover de burgers om evenveel weerwolven in het spel te hebben. Gezien weerwolven elkaar wel kennen (en met elkaar communiceren) terwijl burgers niet weten die de andere burgers zijn.

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Basti-B »

Ah, klinkt logisch. Bedankt voor de uitleg.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by The Donkey »

@britt, sorry ben er op een of andere manier aan gewent geraakt om of brit te schrijven of britt_ en vind die 2e zo overdreven:P
ik zal er op letten;)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by The Donkey »

bij nader inzien, nu we besloten hebben om niet te gaan rolclaimen denk ik dat we de resultaten van de eerste nacht echt nodig gaan hebben om daadwerkelijk beschuldigingen te kunnen maken. nu vind ik wel dat we het ff de tijd moeten geven en dat iedereen ff kan posten, maar ik denk niet dat we veel verder komen in dag 1 en een random lynch heeft tot 2 keer toe tot verkeerde resultaten geleverd... voelen er meer mensen voor een no-lynch? (weerwolven kunnen dan wel mooi een snelle nacht-kill doen, dus het heeft zeker nadelen...)

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by pietel »

Oh hallo. Ik ben eens benieuwd of Lupin dat juweel gaat kunnen stelen. Ik heb namelijk al een licht vermoeden dat hij zich zal vermommen als detective!
Nu we dat weten, moet het mogelijk zijn om met de superdetectives die hier verzameld zijn, Lupin en de andere indringers te pakken!
Komaan, doe allemaal je best!

(iedereen die voorstelt om niet te roleclaimen is op zijn minst een beetje verdacht, want dat is volledig in het voordeel van de slechteriken
Dat terzijde, wil ik wel proberen om redelijk vaag te blijven,
maar als we niets doen met die rollen, dan heeft het geen nut om zo'n leuke ingeklede themaspelletjes te spelen.)

Ik ben hier om Lupin te vangen. Dat is mijn hoofdreden!
Ik ben ook wel een beetje naïef, dus in het begin vertrouw ik iedereen. Tenzij hier straks een wolf zichzelf per ongeluk verraad door iets heel dom te zeggen, ga ik waarschijnlijk meegaan in de 'no lynch'
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by The Donkey »

pietel wrote:Oh hallo. Ik ben eens benieuwd of Lupin dat juweel gaat kunnen stelen. Ik heb namelijk al een licht vermoeden dat hij zich zal vermommen als detective!
Nu we dat weten, moet het mogelijk zijn om met de superdetectives die hier verzameld zijn, Lupin en de andere indringers te pakken!
Komaan, doe allemaal je best!

(iedereen die voorstelt om niet te roleclaimen is op zijn minst een beetje verdacht, want dat is volledig in het voordeel van de slechteriken
Dat terzijde, wil ik wel proberen om redelijk vaag te blijven,
maar als we niets doen met die rollen, dan heeft het geen nut om zo'n leuke ingeklede themaspelletjes te spelen.)

Ik ben hier om Lupin te vangen. Dat is mijn hoofdreden!
Ik ben ook wel een beetje naïef, dus in het begin vertrouw ik iedereen. Tenzij hier straks een wolf zichzelf per ongeluk verraad door iets heel dom te zeggen, ga ik waarschijnlijk meegaan in de 'no lynch'
zeggen dat het verdacht is om niet te rolclaimen is een ding, maar zeggen dat je naïef bent is een bewezen zin van de mafia. als je burger was had je het niet zo gepost... het niet rolclaimen is om het spel een andere wending te geven, laat de wolven er maar voordeel uit pakken, die hebben nog nooit gewonnen. we mogen als burgers best wel eens een beetje ons best doen;) verder vind ik het ook vrij appart dat je dan wel weer meegaat in de no-lynch terwijl ik net al zij dat het voornamelijk voordelen voor de wolven had.
had het niet verwacht maar heb een serieuze verdachte op dag 1XD (njaa niet genoeg om te lynchen maar toch)

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by pietel »

Mijn personage is naief. dat was om mij een beetje in te leven in mijn rol.

en 'no lynch' heeft geen voordelen voor de wolven. Als er geen duidelijke aanwijzing is dat iemand goed of slecht is, dan is de kans groter dat een burger wordt gelynchd dan een wolf. er zijn namelijk meer burgers.

soit kheb koude tenen, ik wacht tot er wat andere mensen hun gedacht over zeggen en ik kom morgen nog eens kijken.
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by The Donkey »

^ hehe lol, je doet dus niet mee aan de geen rolclaiming?
das niet waar als je actief blijft als groep kan je een dag over meer dan een week uitspreiden en dan kan je best iets te weten komen over de wolven. het meteen eindigen zonder alles goed door te spreken geeft ze de mogenlijkheid iemand uit te schakelen voor hij/zij ook maar iets gedaan heeft.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by LukeVonPerrywinkle »

Zoals altijd ben ik ook voorstander om niemand te lynchen. Als er totaal geen aanwijzigingen zijn, is de kans het grootst dat we een onschuldige burger lynchen. Als er toch 'per se' meteen iemand moet sterven, kiezen we best iemand die helemaal niets zegt.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by The Donkey »

njaa er gebeurt niets en we hebben ook niet echt een aanweizing, er waren al meerdere die er mee instemden dus hierbij bijt ik het spits af:

Stem: No Lynch

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by kolemijn »

Officiële Telling Der Stemmen

No Lynch: The Donkey

5 stemmen vereist voor een lynch

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Weertangel »

Eindelijk even tijd gehad om de aflevering aan te kijken.
Vond hem wel comisch, al wist ie mij ook te verrassen! jammer dat ie zo kort was, had veel meer uitgehaald kunnen worden als je het mij vraagt..

En Donkey, iets wat ik al een tijdje heb willen vragen aan je, waarom ben jij zoveel online???
Heb je geen school of werk?? want de helft van alle posts in deze thread is van jou...

Als voor het Lynchen, ik heb al iemand in gedachten, moet er alleen nog even over nadenken...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by The Donkey »

Weertangel wrote:En Donkey, iets wat ik al een tijdje heb willen vragen aan je, waarom ben jij zoveel online???
Heb je geen school of werk?? want de helft van alle posts in deze thread is van jou...
heb gwn school hoor:P maar als ik thuiskom ga ik online en ben meestal de rest van de middag wel achter mn computer te vinden:P
daar doe ik tenslotte ook mn schoolwerk en iets met vrienden doen is vaak in de avond.

is meer de vraag waarom jullie zo weinig online zijn! gebeurt namelijk echt heel weinig hier, als ik dat vergelijk met ASN is dit super traag...
we speelden een game met 25 mensen en hadden 10-20 pagina's vol met posts per DAG! (letterlijke dag, geen dag fase, al was het vaak het geval dat we de dag fase in een uurtje of 36 klaar hadden). dus jah het is hier compleet dood vergeleken met dat:P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Kira »

Ik heb het absoluut niet voor Geen Lynch, maar in dit geval is er inderdaad écht niemand verdacht. Wat wel opvalt is dat Saki amper wat zegt, in tegenstelling tot anders. (Of was Saki alleen mega actief toen Britt_ zo verdacht was?)
kolemijn wrote:Officiële Telling Der Stemmen

Lol :mrgreen:
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 3 - Lupin III: Dag 1

Post by Weertangel »

Nou Donkey, sommige van ons doen andere dingen dan alleen maar op dit forum rondhangen...
Kijk maar naar mij, heb een drukke week gehad tot nu toe dus had nouwelijks tijd om die aflevering aan te kijken,en ik game ook wat tussendoor,(al viel dat ook wel mee..) dus als je me moet hebben een dezer avonden, check Rusty Hearts dan maar eens, misschien vind je me daar dan.(al is de kans klein..)

Post Reply