Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
-
- Posts: 183
- Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
- Location: Knokke-Heist
- Contact:
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
...Saki wrote: Het is nu NACHT, niemand post nu nog,
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
“Zoals mijn vader het gewild zou hebben. Roy, ga niet van het rechte pad af en wordt de nieuwe Führer van Amestris.” Waren de laatste woorden van Riza (Kira) Hawkeye die nog net haar belofte kon nakomen..
Wie heeft deze daad op zijn geweten, en wat is er nog allemaal gebeurt?
Kira, het is vanaf nu verboden om nog iets te posten in dit topic. Ook mag je geen contact opnemen met nog spelende spelers
Spelers:
The Donkey
MrXarnus - Winry Rockbell (Townie/roleblocker)
Weertangel
Pietel
Kolemijn
LukeVP
SilverOwls
Neenee
Priester
Kira - Riza Hawkeye (Townie/bodyguard)
Britt
Last edited by Saki on Tue Jan 24, 2012 21:52, edited 1 time in total.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
^ Euh... wie is er dood?
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
^ Ach, sorry. Kira dus. En wat was zijn rol?
Normaal post je een lijst van de spelers die gedood zijn, weet je.
Normaal post je een lijst van de spelers die gedood zijn, weet je.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
Staat er nu wel ^
Te weinig gekopieërd
Te weinig gekopieërd
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
De blondjes gaan er eerst aan precies.
Hmmm, Kira was dan toch niet wie ik dacht, zo mannelijk ziet die er toch niet uit. Bodyguard was wel een goede rol, jammer dat ie al weg is
De weerwolven spelen slim, Kira killen om zo mij verdacht te laten lijken omdat hij gezegd had dat ik verdacht was...
Verder zie ik niet echt een reden waarom Kira n°1 zou moeten geweest zijn om gekilled te worden.
Hmmm, Kira was dan toch niet wie ik dacht, zo mannelijk ziet die er toch niet uit. Bodyguard was wel een goede rol, jammer dat ie al weg is
De weerwolven spelen slim, Kira killen om zo mij verdacht te laten lijken omdat hij gezegd had dat ik verdacht was...
Verder zie ik niet echt een reden waarom Kira n°1 zou moeten geweest zijn om gekilled te worden.
- Weertangel
- Posts: 852
- Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
- Location: Weert The Netherlands
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
hmm, jammer dat er toch iemand slachtoffer is geworden van de weerwolven
Nu eens gaan bedenken hoe ik het ga aanpakken...
Nu eens gaan bedenken hoe ik het ga aanpakken...
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
Saki heeft gepost dat Riza gestorven is nadat ze haar taak heeft gedaan.
Dus de wolven hebben Roy Mustang proberen vermoorden en Riza heeft als bodyguard die moord gedwarsboomd.
Pff zo'n goede functie is dat precies niet, zo'n bodyguard, want nu sterft er toch gewoon een burger.
Hopelijk heeft er iemand info over deze nacht.
Dus de wolven hebben Roy Mustang proberen vermoorden en Riza heeft als bodyguard die moord gedwarsboomd.
Pff zo'n goede functie is dat precies niet, zo'n bodyguard, want nu sterft er toch gewoon een burger.
Hopelijk heeft er iemand info over deze nacht.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
Ah ja, dus degene die Roy Mustang speelt ging er eigenlijk aan. Dus dat is vermoedelijk NeeNee, dat lijkt mij inderdaad een logische keuze om te willen gekilled heb. Zijn de wolven misschien toch niet zo slim als ik gedacht had
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
Dus mensen proberen mij hier ook al als eerste te vermoorden? Beu zeg. Op de andere site kan ik haast niet meer spelen omdat ik altijd meteen omgelegd wordt als ik Town ben.
En ik heb nog niet eens een belangrijke rol. In mijn spel diende de Bodyguard om de Ziener te beschermen, dat was tenminste nuttig...
En ik heb nog niet eens een belangrijke rol. In mijn spel diende de Bodyguard om de Ziener te beschermen, dat was tenminste nuttig...
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
Nja, het lijkt mij ook logischer als een bodyguard iemand beschermt die een waardevolle rol heeft, maar het is te hopen dat jij je waarde dan verder in het spel kunt bewijzen hé NeeNee, dan is Kira toch niet voor niets gestorven.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
Er bestaan overigens ook bodyguards die de aanvaller doden in plaats van zelf te sterven. Jammer dat Kira er niet zo eentje was, dan hadden we nu al een slechterik minder...
-
- Posts: 178
- Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
- Contact:
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
Ik vind het vooral stom dat MrXarnus dood is. Nu is het van 7 burgers en 3 maffia naar 5 burgers en 3 maffia gegaan. Met een overlever is dat meteen 4 burgers en 3 maffialeden. Enfin, als er drie maffialeden zijn tenminste.
In het vorige spel hadden we ontzettend veel geluk gehad, misschien heeft dat de Xarnus-lynchers wat verblind. Saki had Britt geblockt tijdens de eerste nacht, Pietel had door zijn valse claim ervoor gezorgd dat The Donkey en Kolemijn (dankzij The Donkey zijn beschermrol) zo goed als onschuldig waren, de abilities waren ook goed op mekaar afgestemd zodat mensen beschermd werden en Kolemijn had nog enkele goeie zien-beurten gehad. Daardoor was de nutteloze dood van PrIEsTER meteen vergeten. De kans dat dat opnieuw zou gebeuren was wel heel klein.
Zeker de twee mensen die de lynch zo'n beetje hebben aangestoken hebben het meeste boter op hun hoofd. Vooral van een ervaren speler als NeeNee had ik niet verwacht dat ze zomaar iemand zou lynchen enkel en alleen omdat die persoon niet veel zei. De kans was het grootste dat hij geen maffia was en zo iemand lynchen (ookal post hij niet veel) heeft absoluut geen nut. Daarna zal hij zeker niets meer zeggen, that's for sure
Hiermee wil ik niemand beschuldigen btw (aangezien NeeNee zelfs een burger blijkt te zijn).
De andere hebben waarschijnlijk op hem gepost omdat ze ofwel maffia zijn of omdat ze gewoon zelf niet als eerste wilden sterven.
In het vorige spel hadden we ontzettend veel geluk gehad, misschien heeft dat de Xarnus-lynchers wat verblind. Saki had Britt geblockt tijdens de eerste nacht, Pietel had door zijn valse claim ervoor gezorgd dat The Donkey en Kolemijn (dankzij The Donkey zijn beschermrol) zo goed als onschuldig waren, de abilities waren ook goed op mekaar afgestemd zodat mensen beschermd werden en Kolemijn had nog enkele goeie zien-beurten gehad. Daardoor was de nutteloze dood van PrIEsTER meteen vergeten. De kans dat dat opnieuw zou gebeuren was wel heel klein.
Zeker de twee mensen die de lynch zo'n beetje hebben aangestoken hebben het meeste boter op hun hoofd. Vooral van een ervaren speler als NeeNee had ik niet verwacht dat ze zomaar iemand zou lynchen enkel en alleen omdat die persoon niet veel zei. De kans was het grootste dat hij geen maffia was en zo iemand lynchen (ookal post hij niet veel) heeft absoluut geen nut. Daarna zal hij zeker niets meer zeggen, that's for sure
Hiermee wil ik niemand beschuldigen btw (aangezien NeeNee zelfs een burger blijkt te zijn).
De andere hebben waarschijnlijk op hem gepost omdat ze ofwel maffia zijn of omdat ze gewoon zelf niet als eerste wilden sterven.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2
^ Ik niet, ik heb enkel en alleen op hem gestemd als een soort waarschuwing naar degene die praktisch niet postten in de hoop dat het spel wat vlotter zou gaan. De reden hiervoor is redelijk duidelijk: Ik speel veel liever een spel waarbij de kans iets groter wordt dat we verliezen dan een saai spel waar bijna niets gebeurd omdat de helft eigenlijk niet echt meespeelt...