Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by pietel »

Sinds wanneer is het spel begonnen? Ineens zie ik dat de titel "dag 1" aangeeft.

Jow, ik ben er dus ook weer bij!

9 rollen he?
Edward Elric - cop
Winry Rockbell - inventor
(die twee zijn lovers)
(Alphonse Elric - bulletproof)
Roy Mustang - cop
Riza Hawkeye - bodyguard
(Scar - vigilante)
Tim Marcoh - doctor
Father - godfather
Lust - mafia roleblocker
Solf J Kimblee - mafia bom
Greed - survivor

dit zijn volgens mij de meest waarschijnlijke, met ineens een hypothetische functie erbij die bij het personage past.
Image

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Saki »

pietel wrote:Sinds wanneer is het spel begonnen? Ineens zie ik dat de titel "dag 1" aangeeft.
Dinsdag avond, dezelfde dag dat iedereen zijn rol kreeg :p

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by The Donkey »

@ pietel, mmmm, er missen toch belangrijke rollen uit de serie in je lijstje, niet dat ze per sé er in zitten, maar ik vind het hier vrij moeilijk te bepalen, we hebben er nu 9 en in de serie zijn er iets van 20 belangrijke rollen...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by NeeNee »

Nou, er zullen vast geen twee Cops zijn.

Ik neem aan dat sommigen ook gewoon geen krachten hebben... normaal zijn ongeveer de helft van de Burgers Vanilla (= krachtenloos). In een klein spel heb je natuurlijk wat meer mogelijkheden, en ik heb ook niet bepaald het goede voorbeeld gegeven... :mrgreen: Maar toch, iedereen een speciale rol zou een tikje overdreven zijn.

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by pietel »

The Donkey wrote:@ pietel, mmmm, er missen toch belangrijke rollen uit de serie in je lijstje, niet dat ze per sé er in zitten, maar ik vind het hier vrij moeilijk te bepalen, we hebben er nu 9 en in de serie zijn er iets van 20 belangrijke rollen...
Ik vind niet dat ik grote rollen mis.
Maes Hughes is een bijrol, maar wel een echte 'investigative cop', dus die kan nog wel
Armstrong, Izumi-sensei, de Xingnezen, zelfs Hohenheim zijn gewoon kleurrijke zijpersonages.
Marcoh natuurlijk ook, maar dat lijkt me de meest waarschijnlijke dokter.
Image

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Saki »

Kira wrote:Krijgen we een deadline-dinges?
Op het moment zie ik het nog niet nodig om een deadline op te stellen, dat kan natuurlijk altijd nog veranderen....

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by kolemijn »

Is er iemand die al een beschuldiging wil uiten? Ik heb persoonlijk nog niemand op het oog, en als niemand dat heeft, dan kunnen we evengoed de eerste dag stoppen zonder een lynch, want nu schiet het toch ook niet echt op precies :? Tenzij er mensen zijn die een manier weten om het wat meer op gang te trekken?

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Weertangel »

Tja, ik weet ook niet echt hoe we dit opstarten, we kunnen natuurlijk weer at random iemand uitkiezen zoals in de vorige game, maar voel daar nu even niets voor.. :?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by The Donkey »

kolemijn wrote:Is er iemand die al een beschuldiging wil uiten? Ik heb persoonlijk nog niemand op het oog, en als niemand dat heeft, dan kunnen we evengoed de eerste dag stoppen zonder een lynch, want nu schiet het toch ook niet echt op precies :? Tenzij er mensen zijn die een manier weten om het wat meer op gang te trekken?
als we dag 1 zouden stoppen hebben we het probleem gwn weer in dag 2 dus dat lijkt me ook niet echt de oplossing:P tenzij er iets raars in de nacht gebeurt, maar ik denk eerder dat er een dode valt of dat het voorkomen word, als het word voorkomen zal diegene er waarschijnlijk niet voor uitkomen (waarom zou hij/zij?) en als er wel een dode valt zijn we weer een burger armer en daar schieten we niets mee op:S

@pietel: ik denk dat je idd wel gelijk hebt, de personages die je noemt zijn wel de mensen waar ik aan dacht maar het zijn meer bijrollen als ik er zo naar kijk. al is riza dat eigenlijk ook, zelfs winrey vind ik niet echt een belangrijke rol in het plot spelen (wel heel belangrijk voor ed en al hun achtergrond maar niet zozeer voor wat er zich later in de serie afspeelt...) maarja blijft altijd moeilijk te raden, met DBZ van de vorige ronde was het nog moeilijker imo, is een wonder dat saki er zo dichtbij zat:P

ik denk trouwens ook niet dat er zo veel speciale rollen zullen zijn, dus er zullen of wat minder belangrijke personages in zitten of een aantal die jij genoemt hebt hebben geen gave... maarja weet niet wat saki er mee gedaan heeft:P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Kira »

NeeNee wrote:Nou, er zullen vast geen twee Cops zijn.

Ik neem aan dat sommigen ook gewoon geen krachten hebben... normaal zijn ongeveer de helft van de Burgers Vanilla (= krachtenloos). In een klein spel heb je natuurlijk wat meer mogelijkheden, en ik heb ook niet bepaald het goede voorbeeld gegeven... :mrgreen: Maar toch, iedereen een speciale rol zou een tikje overdreven zijn.
Zou Saki ook zo gedacht hebben?

De dag is volgens mij pas voorbij als er 5 mensen Geen Lynch stemmen...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by The Donkey »

Kira wrote: Zou Saki ook zo gedacht hebben?
mmm, ik weet niet, zou idd best kunnen dat hij meer gaves dan normaal heeft toegedeelt, aan de andere kant heeft hij wel eerder weerwolf games op een andere site gespeelt dus zou het niet meteen verwachten...
Kira wrote: De dag is volgens mij pas voorbij als er 5 mensen Geen Lynch stemmen...
officieel wel, maar het is ook niet echt de bedoeling dat het begin zo stroef gaat:P eens zien of ik op de site waar neenee mafia speelt wat dingen kan vinden die een spel op gang brengen:)

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Saki »

Deadline: Zaterdag avond 23u59

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by NeeNee »

We kunnen ook gewoon stoer doen en allemaal roleclaimen. Beetje riskant, maar dan hebben we die ervaring ook een keer gehad. ;)

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Weertangel »

RoleClaimen eh?
Nou, dan zal ik ermee beginnen(zonder screenshots enzo)
Ik ben een goede en onschuldige burger met ledematen van Automail en een speciale kracht :mrgreen:

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by kolemijn »

Ik zal ook maar meedoen: Ik ben dus ook een burger (ik denk niet dat iemand gaat claimen van dat niet te zijn, maar toch effe vermelden :P ). Ik heb geen automail lichaamsdelen (voor zover ik weet). Ik ben een human volgens de wikia, maar ik weet niet of dat relevantie heeft in FMA, zijn er andere rassen? Verder heb ik ook een zekere verwantschap met Arsène Lupin III, wat ik persoonlijk best cool vind :)
Hier zeg ik nog niet zo veel mee, maar nog effe afwachten wat de rest van jullie verhuld.

Post Reply