Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by kolemijn »

Ik ken 'FMA' natuurlijk wel, ik weet vaagjes waar het over gaat. Maar ik lees niet online en ik heb nu al te weinig geld om alles te lezen wat ik zou willen, dus ja :P, misschien ooit wel eens.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by kolemijn »

De aanhalingstekens moesten bij de ken staan natuurlijk, niet bij FMA. Bijna had ik op edit geduwd, zou mij al verdacht gemaakt hebben.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by The Donkey »

hehe is weer ff wennen, voor alle nette forum gebruikertjes hier:P
maar ik snap het dillema, wat ik lees over dingen die je post (films en manga series enzo) denk ik zeker dat de serie wat voor jou is dus zou hem zeker op het to buy lijstje zetten;) (ik lees ook nooit online:P njaa tenzij ik bij voorbaad weet dat ik de serie nooit zal gaan kopen, dan nog wel eens:))

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by LukeVonPerrywinkle »

Dag iedereen. Ik zal maar meteen beginnen met een screenshot te posten zeker? :P

Just kiddingu.

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by PrIEsTER »

En zo is het rustige aftasten zonder clues weer begonnen :?

Komaan veteranen: toon ons de vragen waarmee we het spelletje open kunnen gooien.

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Britt_ »

^Oké dan, ben jij een slechterik Priester? :lol:

Oké ik weet niet of we voor een no lynch gaan, of proberen af te tasten? Maar het is niet dat we na één dag al duidelijke aanwijzingen gaan hebben, hé..

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by LukeVonPerrywinkle »

Ik zie liever geen lynch gedurende de eerste ronde (tenzij iemand echt heel schuldig lijkt). De kans is gewoon te klein om een maffialid te doden.

Daartegenover staat dat we weer PrIEsTER kunnen lynchen bij wijze van traditie.

NeeNee en nog enkele anderen zijn ook opvallend stil...

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Kira »

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! *super vriendelijk*
Of ben ik nu verdacht?

@Luke: Ik denk dat NeeNee als tactiek heeft niks te zeggen, moest ze een weerwolf zijn. Ik denk dat we dat nu wel allemaal niet meer zouden doen... En als we haar nu zouden doden, zijn we al haar ervaring kwijt in dit spel -.-

Geen Lynch stemmen is altijd zo idioot, maar nu valt er inderdaad gewoon niemand te lynchen...

Krijgen we een deadline-dinges?
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by The Donkey »

LukeVonPerrywinkle wrote:Ik zie liever geen lynch gedurende de eerste ronde (tenzij iemand echt heel schuldig lijkt). De kans is gewoon te klein om een maffialid te doden.

Daartegenover staat dat we weer PrIEsTER kunnen lynchen bij wijze van traditie.

NeeNee en nog enkele anderen zijn ook opvallend stil...
hehe zou wel grappig zijn, maar denk niet dat priester er dan nog de lol van inziet om de volgende ronde mee te doen:P
ik had idd ook verwacht al wat van NeeNee te horen maarja, de start is altijd moeizaam dus miss wacht ze die af zodat ze geen verdachte dingen zegt?
Kira wrote:Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! *super vriendelijk*
Of ben ik nu verdacht?

@Luke: Ik denk dat NeeNee als tactiek heeft niks te zeggen, moest ze een weerwolf zijn. Ik denk dat we dat nu wel allemaal niet meer zouden doen... En als we haar nu zouden doden, zijn we al haar ervaring kwijt in dit spel -.-

Geen Lynch stemmen is altijd zo idioot, maar nu valt er inderdaad gewoon niemand te lynchen...

Krijgen we een deadline-dinges?
deadline krijgen we pas als het te traag gaat, het spel moet nu ff op gang komen dus das denk ik niet meteen nodig:P
NeeNee lynchen zou wel een sterk(st)e speler uit het spel halen, maarja vind het te kort door de bocht dat zomaar te doen...
ik neig atm ook naar een geen lynch, al is het puur om zn priester fiasco te voorkomen.
das natuurlijk mits er niemand zich ineens verdacht gaat gedragen;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by NeeNee »

Ik zeg weinig omdat ik weinig te zeggen heb.

Eén mogelijke manier om op de eerste Dag al naar aanwijzingen te zoeken is om iedereen te laten roleclaimen... maar aangezien ik de serie niet ken, en dus geen flauw idee heb welke rollen geloofwaardig zijn en welke niet, heeft dat voor mij weinig zin.

Voor de rest zijn er weinig betrouwbare technieken. Ik raad wel altijd aan om op zijn minst een tijdje te praten, al is het dan gewoon random speculatie. Op die manier krijg je toch al een beetje een idee hoe iedereen zich gedraagt in het spel, en dat kan later belangijk zijn.

Dus... wie kan mij een overzichtje geven van de rollen hier? Beroemde helden, befaamde slechteriken, mogelijke speciale krachten? Er zijn 9 rollen, dus we moeten op zijn minst 9 mogelijke personages kunnen vinden...

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by SilverOwls »

Ik zou kijken op wikipedia, maar het werkt niet XD

Is King Bradley eigenlijk ook geen bad guy :P
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by The Donkey »

is een bad guy idd:P

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by MrXarnus »

Het spel is al begonnen en ik ken de regels zelfs nog niet degelijk :( ...
Zal ze nu snel eens lezen.

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by PrIEsTER »

LukeVonPerrywinkle wrote: Daartegenover staat dat we weer PrIEsTER kunnen lynchen bij wijze van traditie.

Zucht... :? En dit vindt niemand verdacht?

Ik ga best even zwijgen. Elke reactie van mij ligt blijkbaar gevoelig :new-alien:

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by SilverOwls »

Tis maar een grapje waarschijnlijk :D
Image

Post Reply