Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Sinds wanneer is het spel begonnen? Ineens zie ik dat de titel "dag 1" aangeeft.
Jow, ik ben er dus ook weer bij!
9 rollen he?
Edward Elric - cop
Winry Rockbell - inventor
(die twee zijn lovers)
(Alphonse Elric - bulletproof)
Roy Mustang - cop
Riza Hawkeye - bodyguard
(Scar - vigilante)
Tim Marcoh - doctor
Father - godfather
Lust - mafia roleblocker
Solf J Kimblee - mafia bom
Greed - survivor
dit zijn volgens mij de meest waarschijnlijke, met ineens een hypothetische functie erbij die bij het personage past.
Jow, ik ben er dus ook weer bij!
9 rollen he?
Edward Elric - cop
Winry Rockbell - inventor
(die twee zijn lovers)
(Alphonse Elric - bulletproof)
Roy Mustang - cop
Riza Hawkeye - bodyguard
(Scar - vigilante)
Tim Marcoh - doctor
Father - godfather
Lust - mafia roleblocker
Solf J Kimblee - mafia bom
Greed - survivor
dit zijn volgens mij de meest waarschijnlijke, met ineens een hypothetische functie erbij die bij het personage past.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Dinsdag avond, dezelfde dag dat iedereen zijn rol kreeg :ppietel wrote:Sinds wanneer is het spel begonnen? Ineens zie ik dat de titel "dag 1" aangeeft.
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
@ pietel, mmmm, er missen toch belangrijke rollen uit de serie in je lijstje, niet dat ze per sé er in zitten, maar ik vind het hier vrij moeilijk te bepalen, we hebben er nu 9 en in de serie zijn er iets van 20 belangrijke rollen...
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Nou, er zullen vast geen twee Cops zijn.
Ik neem aan dat sommigen ook gewoon geen krachten hebben... normaal zijn ongeveer de helft van de Burgers Vanilla (= krachtenloos). In een klein spel heb je natuurlijk wat meer mogelijkheden, en ik heb ook niet bepaald het goede voorbeeld gegeven... Maar toch, iedereen een speciale rol zou een tikje overdreven zijn.
Ik neem aan dat sommigen ook gewoon geen krachten hebben... normaal zijn ongeveer de helft van de Burgers Vanilla (= krachtenloos). In een klein spel heb je natuurlijk wat meer mogelijkheden, en ik heb ook niet bepaald het goede voorbeeld gegeven... Maar toch, iedereen een speciale rol zou een tikje overdreven zijn.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Ik vind niet dat ik grote rollen mis.The Donkey wrote:@ pietel, mmmm, er missen toch belangrijke rollen uit de serie in je lijstje, niet dat ze per sé er in zitten, maar ik vind het hier vrij moeilijk te bepalen, we hebben er nu 9 en in de serie zijn er iets van 20 belangrijke rollen...
Maes Hughes is een bijrol, maar wel een echte 'investigative cop', dus die kan nog wel
Armstrong, Izumi-sensei, de Xingnezen, zelfs Hohenheim zijn gewoon kleurrijke zijpersonages.
Marcoh natuurlijk ook, maar dat lijkt me de meest waarschijnlijke dokter.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Op het moment zie ik het nog niet nodig om een deadline op te stellen, dat kan natuurlijk altijd nog veranderen....Kira wrote:Krijgen we een deadline-dinges?
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Is er iemand die al een beschuldiging wil uiten? Ik heb persoonlijk nog niemand op het oog, en als niemand dat heeft, dan kunnen we evengoed de eerste dag stoppen zonder een lynch, want nu schiet het toch ook niet echt op precies Tenzij er mensen zijn die een manier weten om het wat meer op gang te trekken?
- Weertangel
- Posts: 852
- Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
- Location: Weert The Netherlands
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Tja, ik weet ook niet echt hoe we dit opstarten, we kunnen natuurlijk weer at random iemand uitkiezen zoals in de vorige game, maar voel daar nu even niets voor..
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
als we dag 1 zouden stoppen hebben we het probleem gwn weer in dag 2 dus dat lijkt me ook niet echt de oplossing:P tenzij er iets raars in de nacht gebeurt, maar ik denk eerder dat er een dode valt of dat het voorkomen word, als het word voorkomen zal diegene er waarschijnlijk niet voor uitkomen (waarom zou hij/zij?) en als er wel een dode valt zijn we weer een burger armer en daar schieten we niets mee op:Skolemijn wrote:Is er iemand die al een beschuldiging wil uiten? Ik heb persoonlijk nog niemand op het oog, en als niemand dat heeft, dan kunnen we evengoed de eerste dag stoppen zonder een lynch, want nu schiet het toch ook niet echt op precies Tenzij er mensen zijn die een manier weten om het wat meer op gang te trekken?
@pietel: ik denk dat je idd wel gelijk hebt, de personages die je noemt zijn wel de mensen waar ik aan dacht maar het zijn meer bijrollen als ik er zo naar kijk. al is riza dat eigenlijk ook, zelfs winrey vind ik niet echt een belangrijke rol in het plot spelen (wel heel belangrijk voor ed en al hun achtergrond maar niet zozeer voor wat er zich later in de serie afspeelt...) maarja blijft altijd moeilijk te raden, met DBZ van de vorige ronde was het nog moeilijker imo, is een wonder dat saki er zo dichtbij zat:P
ik denk trouwens ook niet dat er zo veel speciale rollen zullen zijn, dus er zullen of wat minder belangrijke personages in zitten of een aantal die jij genoemt hebt hebben geen gave... maarja weet niet wat saki er mee gedaan heeft:P
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Zou Saki ook zo gedacht hebben?NeeNee wrote:Nou, er zullen vast geen twee Cops zijn.
Ik neem aan dat sommigen ook gewoon geen krachten hebben... normaal zijn ongeveer de helft van de Burgers Vanilla (= krachtenloos). In een klein spel heb je natuurlijk wat meer mogelijkheden, en ik heb ook niet bepaald het goede voorbeeld gegeven... Maar toch, iedereen een speciale rol zou een tikje overdreven zijn.
De dag is volgens mij pas voorbij als er 5 mensen Geen Lynch stemmen...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
mmm, ik weet niet, zou idd best kunnen dat hij meer gaves dan normaal heeft toegedeelt, aan de andere kant heeft hij wel eerder weerwolf games op een andere site gespeelt dus zou het niet meteen verwachten...Kira wrote: Zou Saki ook zo gedacht hebben?
officieel wel, maar het is ook niet echt de bedoeling dat het begin zo stroef gaat:P eens zien of ik op de site waar neenee mafia speelt wat dingen kan vinden die een spel op gang brengen:)Kira wrote: De dag is volgens mij pas voorbij als er 5 mensen Geen Lynch stemmen...
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Deadline: Zaterdag avond 23u59
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
We kunnen ook gewoon stoer doen en allemaal roleclaimen. Beetje riskant, maar dan hebben we die ervaring ook een keer gehad.
- Weertangel
- Posts: 852
- Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
- Location: Weert The Netherlands
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
RoleClaimen eh?
Nou, dan zal ik ermee beginnen(zonder screenshots enzo)
Ik ben een goede en onschuldige burger met ledematen van Automail en een speciale kracht
Nou, dan zal ik ermee beginnen(zonder screenshots enzo)
Ik ben een goede en onschuldige burger met ledematen van Automail en een speciale kracht
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Ik zal ook maar meedoen: Ik ben dus ook een burger (ik denk niet dat iemand gaat claimen van dat niet te zijn, maar toch effe vermelden ). Ik heb geen automail lichaamsdelen (voor zover ik weet). Ik ben een human volgens de wikia, maar ik weet niet of dat relevantie heeft in FMA, zijn er andere rassen? Verder heb ik ook een zekere verwantschap met Arsène Lupin III, wat ik persoonlijk best cool vind
Hier zeg ik nog niet zo veel mee, maar nog effe afwachten wat de rest van jullie verhuld.
Hier zeg ik nog niet zo veel mee, maar nog effe afwachten wat de rest van jullie verhuld.