Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Ik ken 'FMA' natuurlijk wel, ik weet vaagjes waar het over gaat. Maar ik lees niet online en ik heb nu al te weinig geld om alles te lezen wat ik zou willen, dus ja , misschien ooit wel eens.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
De aanhalingstekens moesten bij de ken staan natuurlijk, niet bij FMA. Bijna had ik op edit geduwd, zou mij al verdacht gemaakt hebben.
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
hehe is weer ff wennen, voor alle nette forum gebruikertjes hier:P
maar ik snap het dillema, wat ik lees over dingen die je post (films en manga series enzo) denk ik zeker dat de serie wat voor jou is dus zou hem zeker op het to buy lijstje zetten;) (ik lees ook nooit online:P njaa tenzij ik bij voorbaad weet dat ik de serie nooit zal gaan kopen, dan nog wel eens:))
maar ik snap het dillema, wat ik lees over dingen die je post (films en manga series enzo) denk ik zeker dat de serie wat voor jou is dus zou hem zeker op het to buy lijstje zetten;) (ik lees ook nooit online:P njaa tenzij ik bij voorbaad weet dat ik de serie nooit zal gaan kopen, dan nog wel eens:))
-
- Posts: 178
- Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
- Contact:
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Dag iedereen. Ik zal maar meteen beginnen met een screenshot te posten zeker?
Just kiddingu.
Just kiddingu.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
En zo is het rustige aftasten zonder clues weer begonnen
Komaan veteranen: toon ons de vragen waarmee we het spelletje open kunnen gooien.
Komaan veteranen: toon ons de vragen waarmee we het spelletje open kunnen gooien.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
^Oké dan, ben jij een slechterik Priester?
Oké ik weet niet of we voor een no lynch gaan, of proberen af te tasten? Maar het is niet dat we na één dag al duidelijke aanwijzingen gaan hebben, hé..
Oké ik weet niet of we voor een no lynch gaan, of proberen af te tasten? Maar het is niet dat we na één dag al duidelijke aanwijzingen gaan hebben, hé..
-
- Posts: 178
- Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
- Contact:
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Ik zie liever geen lynch gedurende de eerste ronde (tenzij iemand echt heel schuldig lijkt). De kans is gewoon te klein om een maffialid te doden.
Daartegenover staat dat we weer PrIEsTER kunnen lynchen bij wijze van traditie.
NeeNee en nog enkele anderen zijn ook opvallend stil...
Daartegenover staat dat we weer PrIEsTER kunnen lynchen bij wijze van traditie.
NeeNee en nog enkele anderen zijn ook opvallend stil...
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! *super vriendelijk*
Of ben ik nu verdacht?
@Luke: Ik denk dat NeeNee als tactiek heeft niks te zeggen, moest ze een weerwolf zijn. Ik denk dat we dat nu wel allemaal niet meer zouden doen... En als we haar nu zouden doden, zijn we al haar ervaring kwijt in dit spel -.-
Geen Lynch stemmen is altijd zo idioot, maar nu valt er inderdaad gewoon niemand te lynchen...
Krijgen we een deadline-dinges?
Of ben ik nu verdacht?
@Luke: Ik denk dat NeeNee als tactiek heeft niks te zeggen, moest ze een weerwolf zijn. Ik denk dat we dat nu wel allemaal niet meer zouden doen... En als we haar nu zouden doden, zijn we al haar ervaring kwijt in dit spel -.-
Geen Lynch stemmen is altijd zo idioot, maar nu valt er inderdaad gewoon niemand te lynchen...
Krijgen we een deadline-dinges?
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
hehe zou wel grappig zijn, maar denk niet dat priester er dan nog de lol van inziet om de volgende ronde mee te doen:PLukeVonPerrywinkle wrote:Ik zie liever geen lynch gedurende de eerste ronde (tenzij iemand echt heel schuldig lijkt). De kans is gewoon te klein om een maffialid te doden.
Daartegenover staat dat we weer PrIEsTER kunnen lynchen bij wijze van traditie.
NeeNee en nog enkele anderen zijn ook opvallend stil...
ik had idd ook verwacht al wat van NeeNee te horen maarja, de start is altijd moeizaam dus miss wacht ze die af zodat ze geen verdachte dingen zegt?
deadline krijgen we pas als het te traag gaat, het spel moet nu ff op gang komen dus das denk ik niet meteen nodig:PKira wrote:Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! *super vriendelijk*
Of ben ik nu verdacht?
@Luke: Ik denk dat NeeNee als tactiek heeft niks te zeggen, moest ze een weerwolf zijn. Ik denk dat we dat nu wel allemaal niet meer zouden doen... En als we haar nu zouden doden, zijn we al haar ervaring kwijt in dit spel -.-
Geen Lynch stemmen is altijd zo idioot, maar nu valt er inderdaad gewoon niemand te lynchen...
Krijgen we een deadline-dinges?
NeeNee lynchen zou wel een sterk(st)e speler uit het spel halen, maarja vind het te kort door de bocht dat zomaar te doen...
ik neig atm ook naar een geen lynch, al is het puur om zn priester fiasco te voorkomen.
das natuurlijk mits er niemand zich ineens verdacht gaat gedragen;)
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Ik zeg weinig omdat ik weinig te zeggen heb.
Eén mogelijke manier om op de eerste Dag al naar aanwijzingen te zoeken is om iedereen te laten roleclaimen... maar aangezien ik de serie niet ken, en dus geen flauw idee heb welke rollen geloofwaardig zijn en welke niet, heeft dat voor mij weinig zin.
Voor de rest zijn er weinig betrouwbare technieken. Ik raad wel altijd aan om op zijn minst een tijdje te praten, al is het dan gewoon random speculatie. Op die manier krijg je toch al een beetje een idee hoe iedereen zich gedraagt in het spel, en dat kan later belangijk zijn.
Dus... wie kan mij een overzichtje geven van de rollen hier? Beroemde helden, befaamde slechteriken, mogelijke speciale krachten? Er zijn 9 rollen, dus we moeten op zijn minst 9 mogelijke personages kunnen vinden...
Eén mogelijke manier om op de eerste Dag al naar aanwijzingen te zoeken is om iedereen te laten roleclaimen... maar aangezien ik de serie niet ken, en dus geen flauw idee heb welke rollen geloofwaardig zijn en welke niet, heeft dat voor mij weinig zin.
Voor de rest zijn er weinig betrouwbare technieken. Ik raad wel altijd aan om op zijn minst een tijdje te praten, al is het dan gewoon random speculatie. Op die manier krijg je toch al een beetje een idee hoe iedereen zich gedraagt in het spel, en dat kan later belangijk zijn.
Dus... wie kan mij een overzichtje geven van de rollen hier? Beroemde helden, befaamde slechteriken, mogelijke speciale krachten? Er zijn 9 rollen, dus we moeten op zijn minst 9 mogelijke personages kunnen vinden...
-
- Posts: 183
- Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
- Location: Knokke-Heist
- Contact:
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Ik zou kijken op wikipedia, maar het werkt niet XD
Is King Bradley eigenlijk ook geen bad guy
Is King Bradley eigenlijk ook geen bad guy
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
is een bad guy idd:P
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Het spel is al begonnen en ik ken de regels zelfs nog niet degelijk ...
Zal ze nu snel eens lezen.
Zal ze nu snel eens lezen.
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
LukeVonPerrywinkle wrote: Daartegenover staat dat we weer PrIEsTER kunnen lynchen bij wijze van traditie.
Zucht... En dit vindt niemand verdacht?
Ik ga best even zwijgen. Elke reactie van mij ligt blijkbaar gevoelig
-
- Posts: 183
- Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
- Location: Knokke-Heist
- Contact:
Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1
Tis maar een grapje waarschijnlijk