Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by LukeVonPerrywinkle »

Britt_ wrote:Twee doden? Auwtch. Dus Priester is de derde? Maar hoe weten we of jij wel gelijk hebt Kolemijn. Mss ben jij de derde mafioso? Want waarom zouden ze jou niet gedood hebben vannacht? Nou je uitleg houd enige steek, maar toch. Ik wil eerst wat opinie van de rest..
Zoals Kolemijn al zei heeft hij Donkey beschuldigd zonder dat daar echt reden toe was en hij had gelijk. Het lijkt me sterk moest hij toch maffia zijn. PrIEsTER zegt ook niets meer dus ik stel voor dat we hem snel lynchen. Als Kolemijn gelogen heeft, lynchen we hem hierna.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by kolemijn »

^ Inderdaad, het maakt sowieso niet veel uit, als ik gelogen zou hebben, dan kun je mij gewoon de volgende dag lynchen. Dus het heeft niet veel zin om het spel nog nodeloos te laten aanslepen denk ik.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by Weertangel »

Ok dan, om effe tempo erachter te zetten doe ik: Stem:Priester

vindt het wel jammer dat zoveel mensen weinig zeggen, ik ben ook niet de meest aktieve, maar heb dit keer een power die nutteloos is, dus kon ook niet exstra op onderzoek gaan :(

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by kolemijn »

Nog eentje!

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by Saki »

STEMMENTELLING

Priester; Kolemijn, LukeVP, Weertangel

4voor Lynch

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by Britt_ »

Oké moeten we nu nog even wachten voor de laatste op Priester kan stemmen zodat hij zich nog kan verdedigen? of mag ik een stem uitbrengen?

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by pietel »

Hmm, sinds ik weet dat alle wolven bekend zijn, heb ik weinig zin om hier nog actief rond te hangen.
Ik zeg dus gewoon: Hoera!

en als die 24uur periode over is, of Priester komt even langs om zijn schuld te ontkennen,
dan wil ik ook wel de doorslaggevende stem uitbrengen.
Als Britt niet eerst is.

dus: Hoera!
Image

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by pietel »

24uur om dus. ik moet beter opletten

stem Priester
Image

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by Saki »

Dat is een lynch!

Pride aka Selim Bradley
Image

Leefde in dit dorp on der de naam Priester en is nu gelynched door het dorp.

Het dorp is gewonnen, rol PM's komen later op de avond daar ik nu moet gaan eten xD

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp

Post by kolemijn »

Yay! :bday: Goed gedaan dorpelingen, al moet ik zeggen dat de weerwolven toch wel wat blunders begaan hebben, vanaf dat moment was het spel eigenlijk al bijna gedaan. Maar het was toch weer leuk.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp

Post by NeeNee »

Het was niet slim om de Godfather op te offeren om een ander Maffialid te proberen redden. Vooral omdat SilverOwls dan ook nog eens totaal niet overtuigend was.

Al moet ik zeggen dat donkey het tot dan wel goed deed, ik had hem totaal niet verdacht. :)
Last edited by NeeNee on Tue Jan 31, 2012 19:04, edited 1 time in total.

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp

Post by Bart »

kolemijn wrote:Yay! :bday: Goed gedaan dorpelingen, al moet ik zeggen dat de weerwolven toch wel wat blunders begaan hebben, vanaf dat moment was het spel eigenlijk al bijna gedaan. Maar het was toch weer leuk.
NeeNee wrote:Al moet ik zeggen dat donkey het tot dan wel goed deed, ik had hem totaal niet verdacht
Als (voormalig) lezer van 'Fullmetal Alchemist' dacht ik zo: 'Tim Marcoh? Ken ik die? ... Oh, hij bedoelt dokter Marcoh. Zonder speciale krachten? Weerwolf.'

(Edit: hoewel het natuurlijk altijd mogelijk is dat de spelleider geen voor de hand liggende rollen toekent... Maar wat betekent het dan een bepaald thema te hanteren?)
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp

Post by Saki »

Rollen:

Badguys:

SilverOwls
Jij bent Father.

Maffia Leider (Mafia Godfather): Je bent de aanvoerder van de Maffia. Je wilt het universum beheersen en aarzelt niet om iedereen die je hindert uit de weg te ruimen. Elke Nacht kunnen jij en je team één speler vermoorden. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.
• Als Maffia Leider ben je Onderzoeksimmuun (Investigation Immunity), hetgeen betekent dat eventuele Zieners e.d. niet kunnen zien dat je tot de Maffia behoort.
• Je teamgenoten zijn The Donkey en Priester. Jullie kunnen met elkaar praten in Father’s Laboratory

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
Priester
Jij bent Selim Bradly(Pride).

• Maffia (Mafia): Je bent de tweede in rang bij de Maffia, rechterhand van Father. Wanneer de Leider sterft, erf jij het vermogen om elke Nacht iemand te vermoorden.
• Sluipmoordenaar (Assasin): Ookal ben je de rechterhand van Father, soms ben je het niet altijd eens met zijn beslissingen. Je kan 1 keer in het spel de nachtmoord doen ophouden en zelf een slachtoffer uitkiezen dat die nacht zal sterven.
• Je teamgenoten zijn SilverOwls en The Donkey. Jullie kunnen met elkaar praten in Father’s Laboratory

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
The Donkey
Jij bent Envy.

Maffia (Mafia): Je bent de derde in rang bij de Maffia. Je bent trouw aan Father, en doet wat je kunt om hem te helpen die vervelende tegenstand uit te schakelen. Wanneer zowel de Leider als de tweede in rang dood zijn, erf jij het vermogen om elke Nacht iemand te vermoorden.
Gedaanteverwisselaar (Framer): Elke nacht kan jij iemand aanduiden en als die persoon dan wordt onderzocht door de onderzoeker zal hij er schuldig uitkomen.
• Je teamgenoten zijn SilverOwls en Priester. Jullie kunnen met elkaar praten in Father’s Laboratory

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)


Goodguys:

Pietel
Jij bent Ling Yao (Greed).

Overlever (Survivor): Jij hoort noch bij de Maffia, noch bij de Burgers, en het kan je eigenlijk geen zier schelen wie er leeft of sterft. Je wint als je nog in leven bent aan het einde van het spel, onafhankelijk van welke groep er gewonnen wint.
Kogelvrij (Bulletproof): Dankzij je uitzonderlijke verdediging ben je vrijwel onkwetsbaar. Je kunt niet gedood worden in de Nacht.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel!
Neenee
Jij bent Roy Mustang.

Burger (Townie): Je bent een voorvechter van gerechtigheid die het opneemt tegen de Maffia. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Eenmalig Vigilante (One-Shot Vigilante): Je vurige vlammen hebben al vele slachtoffers gemaakt, nu misschien nog één. Je kunt éénmaal in het spel iemand vermoorden (je mag kiezen welke Nacht). Zodra de Nacht gevallen is, kun je mij de naam doorsturen via PM.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel!
kolemijn
Jij bent Maes Hughes.

Burger (Townie): Je bent een voorvechter van gerechtigheid die het opneemt tegen de Maffia. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Ziener (Cop): Door je geweldig informatienetwerk kan je elke Nacht één speler onderzoeken om te weten te komen of hij Maffia is of niet. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel!
Kira
Jij bent Riza Hawkeye.

Burger (Townie): Je bent een voorvechter van gerechtigheid die het opneemt tegen de Maffia. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Lijfwacht (Bodyguard) van Roy: Door een belofte tussen je vader en Roy zijn jullie 2 onmismakelijk met elkaar verbonden. Wanneer Roy wordt aangevallen door de maffia zal jij in zijn plaats sterven. Neenee, Roy(Eenmalige Vigilante), is hier niet van op de hoogte.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel!
Weertangel
Jij bent Ed(ward) Elric.

Burger (Townie): Je bent een voorvechter van gerechtigheid die het opneemt tegen de Maffia. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Lifeshield (lawyer): Bij het vallen van de nacht stuur je mij één naam in PM door. Als deze persoon uiteindelijk gelynched blijkt te worden, zal deze gered worden door jouw krachten. De anderen weten niet van jouw bestaan af.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel!

LukeVP
Jij bent Al(phonse) Elric.

Burger (Townie): Je bent een voorvechter van gerechtigheid die het opneemt tegen de Maffia. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Genezer (Doctor): Je genezende krachten zijn een waardevolle gave. Elke Nacht kun je één speler (behalve jijzelf) uitkiezen om te beschermen, zodat hij/zij niet gedood kan worden door de Maffia. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.
Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel!
MrXarnus
Jij bent Winry Rockbell.

Burger (Townie): Je bent een voorvechter van gerechtigheid die het opneemt tegen de Maffia. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
vrouwelijke charmes (roleblocker): Jij kan elke nacht de activiteit van één speler blokkeren. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel!
Britt:
Jij bent Van Hohenheim.

Burger (Townie): Je bent een voorvechter van gerechtigheid die het opneemt tegen de Maffia. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.


Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel!

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp

Post by Saki »

Neenee, was het spel eigenlijk gebalanceerd qua rollen??


En die rol met de 2003 gerichte gave was Alphonse, daar werd hij zelf de philosophers stone, dat blijkbaar niet in de 2009/manga voorkwam

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp

Post by NeeNee »

^ Dat lijkt me wel... Een Kogelvrije Overlever is wel een beetje ongewoon, want op die manier is het natuurlijk niet erg moeilijk om in leven te blijven. Voor de rest ziet het er allemaal vij normaal uit.

Krijgen we een lijst van de Nachtacties?

Post Reply