Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by SilverOwls »

pietel wrote: ... waardoor mijn topverdachte SilverOwls is!
komt te bekend voor... weinig zeggen en dan snel een lynch afwerken...
Als er al zoveel mensen er op hebben gestemd, ga ik er gewoon in mee hoor. Ik zie het nut er dan niet van in om toch iets anders te doen. Das het alleen maar rekken.

kolemijn wrote: Pietel dacht ook May Chang, en ik heb ook eens de wikia gelezen en dat lijkt wel te kloppen. Maar echt zeker kunnen we niet zijn, want het lijkt me nu niet echt een grote rol, dat de kans bestaat dat het een valse claim is.
Het is niet omdat ik geen zo'n 'belangrijke rol' heb dat ik daarom een weerwolf ben.

Ik vind Britt wel verdacht omdat ze niet echt veel loslaat, maar aan de andere kant in het vorige spel was ze een weerwolf en toen babbelde ze wel veel. Dus ja
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

^ Um, SilverOwls, de bedoeling van het spel is dat je jezelf verdedigt, niet dat je meteen zegt "Lynch mij dan maar".

Ik bedoel, je bent altijd zo enthousiast om mee te doen, en dan gedraag je je opeens alsof je helemaal niet wilt winnen... dat snap ik dus niet. En "Als er al zoveel mensen er op hebben gestemd"? Er is nog geen enkele stem uitgebracht in deze ronde!

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by The Donkey »

NeeNee wrote:^ Um, SilverOwls, de bedoeling van het spel is dat je jezelf verdedigt, niet dat je meteen zegt "Lynch mij dan maar".

Ik bedoel, je bent altijd zo enthousiast om mee te doen, en dan gedraag je je opeens alsof je helemaal niet wilt winnen... dat snap ik dus niet. En "Als er al zoveel mensen er op hebben gestemd"? Er is nog geen enkele stem uitgebracht in deze ronde!
Met "Als er al zoveel mensen er op hebben gestemd" doelt ze hoogst waarschijnlijk op dag 1, waarin we MrXarnus lynchte. ze was daar namelijk de laatste stemmer en daar had pietel het ook over.

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by Britt_ »

Nou vooruit ik zal nog een hint geven dan: Ik heb scheinbaar te weinig ambitie <_<

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

^ Schijnbaar.

Okee, kenners, wie heeft er weinig ambitie? (En where the hell is Priester?)

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by SilverOwls »

NeeNee wrote:^ Um, SilverOwls, de bedoeling van het spel is dat je jezelf verdedigt, niet dat je meteen zegt "Lynch mij dan maar".

Ik bedoel, je bent altijd zo enthousiast om mee te doen, en dan gedraag je je opeens alsof je helemaal niet wilt winnen... dat snap ik dus niet. En "Als er al zoveel mensen er op hebben gestemd"? Er is nog geen enkele stem uitgebracht in deze ronde!

Ik bedoelde de vorige ronde, maar mss heb je inderdaad gelijk. Het is niet dat ik niet wil winnen ofzo, maar ik heb gewoon wat moeite om men redenering te verwoorden, waardoor ik al sneller meeloop met de rest. :Fade-color
Image

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

Pfff, ik zal het goede voorbeeld geven. :)

Ik ben Alphonse Elric, Al voor de vrienden. Nadat de poging om mijn moeder weer tot leven te wekken was mislukt, ben ik mijn lichaam verloren. Daarom ben ik nu een wandelend harnas. Mijn lichaam bevindt zich ergens in limbo, waar het (lichtjes uitgehongerd) op mij aan het wachten is.

Mijn gave (als die er al is) laat op zich raden.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

^ Dat is een sterke rol. Als niemand hem tegenspreekt, kunnen we die wel schappen.

Het wachten is op Priester...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by The Donkey »

NeeNee wrote:^ Schijnbaar.

Okee, kenners, wie heeft er weinig ambitie?
heb ff hard nagedacht en het enige waar ik mee kan komen is roy mustangXD
in het begin van het verhaal had hij niet echt veel ambitie om hoger op te komen (hij was al erg hoog) en pas later in het verhaal kreeg hij dat.
ik heb niets nagezocht, maar kan verder niets bedenken...
zal vanavond het opzoeken (ga nu ff naar een vriend).

geen zieners of doktoren die willen laten weten wat ze de afgelopen nacht hebben gedaan?
mjaa miss idd kira of neenee onderzocht dan...

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by Weertangel »

kolemijn wrote:Waarom denk je dat ik Jean Havoc ben? Ik ben het niet, maar ik vraag me af waarom je dat denkt.
Om als ik aan Lupin 3 moet denken, een personage die rookt, eerlijk is, nooit lang in 1 plaats blijft, slecht is met relaties, en goed kan schieten dan past die er toch perfect bij?

Dit is puur van wat ik op de Wiki heb gelezen, dus vergeef me als ik soms teveel achter sommige dingen zoek.

En tenzij iemand anders beweert kunnen we er wel vanuit gaan dat Luke Alphonse Elric is, die waarschijnlijk Bullitproof is..
En iemand die weinig ambitie heeft zou Sheska kunnen zijn.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by kolemijn »

^ Haha, da klinkt inderdaad wel redelijk Lupin, maar ik ben em toch niet. Het is eerder een soort feitje dat ze verbindt dan echt een overeenkomst in persoonlijkheid ofzo.

Nog eens een update, de vette hebben praktisch toegegeven dat ze die rol zijn.
The Donkey: 'ik geeft niet veel vrij maar ik ben natuurlijk burger en ik ben een iemand die iets met "onstervelijk" te maken heeft.'
Weertangel: 'Ik ben een goede en onschuldige burger met ledematen van Automail en een speciale kracht' - Vermoedelijk Edward Elric
Pietel: 'Mijn rol staat niet in mijn eigen opsomming van meest waarschijnlijke rollen'
Kolemijn: Geen automail, mens, iets met Lupin III - niet Jean Havoc
LukeVP: Alphonse Elric
SilverOwls: 'Ik ben een burger, mijn doel is onsterfelijk te worden voor iemand.' - Misschien May Chang
Neenee: 'Ik ben ook een mens, voor zover ik weet, en blijkbaar heb ik iets met vlammen.' - Bijna zeker Roy Mustang
Priester: Niets gezegd.
Britt: Heeft neus, ogen mond langer haar en te weinig ambitie.
SilverOwls wrote:
pietel wrote: Het is niet omdat ik geen zo'n 'belangrijke rol' heb dat ik daarom een weerwolf ben.

Ik vind Britt wel verdacht omdat ze niet echt veel loslaat, maar aan de andere kant in het vorige spel was ze een weerwolf en toen babbelde ze wel veel. Dus ja
Nee, tuurlijk ben je daarom niet onmiddelijk een weerwolf, maar er is wel een grotere kans dat het een valse claim is aangezien dit een relatief veilige valse claim zou zijn, daarom kunnnen we dus niet zeker zijn. Geef je trouwens toe dat je May Chang bent? Of was het gewoon een verdediging.

Persoonlijk zou ik ook graag nog eens wat van the donkey horen ook, had ook maar een heel vage tip, als FMA-kenner zou hij wel beter mogen doen.
En Priester ook natuurlijk, en Pietel mag ook wel nog wat verduidelijken van mij.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by kolemijn »

^ Foutje met de qoutes, het was niet Pietel die dit gezegd had, wel SilverOwls.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

Ik ben Roy Mustang. :) Mijn aanwezigheid is bevestigd door Saki, dus het heeft weinig zin om er nog geheimzinnig over te doen.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by The Donkey »

mjaa op aandringen van kolemijn: ik ben een wetenschapper in het verhaal.

btw kolemijn ik wil nu ook meer van jou horen, ik had met mn eerste hint net zo veel prijs gegeven als jij en je vraagt nu meerdere keren om meer hints zonder zelf ook maar iets los te laten... njaa zeggen dat je Jean Havoc niet bent vind ik niet bepaalt iets vrij laten... kan ook wel zeggen dat ik roy mustang niet ben:P

@ NeeNee: lols, dat was al overduidelijk hoor;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

^ Ja, ik reageerde op kolemijns 'bijna zeker'. :)

Doet Priester nu eigenlijk nog mee? Hij is gisteren nog op de site geweest, hij zou het gezien moeten hebben. :?

Post Reply