Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

NeeNee wrote:Ik zei toch al, Weertangels stem telde niet mee omdat die te vroeg kwam. Als hij wil dat hij geldig is, moet hij opnieuw stemmen.

En dit staat echt allemaal in de regels, dus ik snap niet waarom jullie er nu opeens zo verbaasd over doen. We hebben vorige keer met MrXarnus precies hetzelfde gedaan.
Ik ben niet zozeer verbaasd over de regels maar eerder over hoe let-ter-lijk de regels gehanteerd en gevolgd worden.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

Maar goed, kan iemand nog op SilverOwls stemmen?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

LukeVonPerrywinkle wrote: Ik ben niet zozeer verbaasd over de regels maar eerder over hoe let-ter-lijk de regels gehanteerd en gevolgd worden.
Dus jij vindt dat we die wachttijd maar gewoon hadden moeten negeren? Wat is dan het nut van een regel te hebben als die toch niet gevolgd wordt? En Saki heeft gisteren al besloten om te wachten, ik kan nu toch niet opeens terugkrabbelen en zeggen dat die stem toch meetelt?

Sorry hoor, maar ik snap niet wat je van mij wilt. Ik doe gewoon zoals mij gevraagd werd. Is dat nu echt zo onredelijk, dat je moet doen alsof ik een soort van tiran ben?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by The Donkey »

ik snap dat het nu niet opgaat omdat je invalt voor saki, maar ik vind ook dat dit onnodig moeilijk doen is.
die 24 uurs regel is er om de persoon een kans te geven zich te verdedigen.
voor zo ver ik nu begrijp heeft SO dat geprobeerd zonder sucses en is het nut van de regel er niet echt...
ik bedoel we mogen onze posts ook niet editen, maar jij doet het wel voor spellingsfouten, soepel met de regels.
imo is dat prima, de regels zijn er alleen om het spel leuk en eerlijk te houden.
maar ik neem aan dat zowel weertangel als saki later vandaag nog wel weer online komen en dit dan oplossen:)

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

NeeNee wrote:
LukeVonPerrywinkle wrote: Ik ben niet zozeer verbaasd over de regels maar eerder over hoe let-ter-lijk de regels gehanteerd en gevolgd worden.
Dus jij vindt dat we die wachttijd maar gewoon hadden moeten negeren? Wat is dan het nut van een regel te hebben als die toch niet gevolgd wordt? En Saki heeft gisteren al besloten om te wachten, ik kan nu toch niet opeens terugkrabbelen en zeggen dat die stem toch meetelt?

Sorry hoor, maar ik snap niet wat je van mij wilt. Ik doe gewoon zoals mij gevraagd werd. Is dat nu echt zo onredelijk, dat je moet doen alsof ik een soort van tiran ben?
Ik doe toch niet alsof je een tiran bent.

Ik vind gewoon dat we nu even de regels iets minder letterlijk mogen opvolgen. De deadline is verstreken (we zitten er al ruim 8 uur over). SilverOwls is online gekomen en heeft niets gezegd. Weertangel heeft 2 uur na het verstrijken van de deadline gevraagd waarom zijn stem niet werd meegeteld (omdat dat dus niet zo duidelijk was) waarmee hij duidelijk aangaf dat hij nog steeds achter zijn stem staat.

Nu zijn we enkel aan het wachten op Weertangel (of Donkey als die zin heeft 8) ) om nog eens letterlijk Stem: SilverOwls te typen...

In jouw spel hadden we een vergelijkbare situatie en toen was de laatste stem wel geteld binnen de 24u en hebben we enkel gewacht op de deadline. Weet niet 100 procent zeker of het zo was, zal het straks eens checken.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

^SilverOwls had toen gewoon opgegeven en vervolgens werd de laatste stem alsnog geteld.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by Saki »

Mensen lief; wat een gedoe..
Volg je de regels niet te nouw.. heb je boel, doe je dat wel, heb je ook boel..

Anyways; SO is online geweest, heeft niets gepost dus doen we het zo..

Dat is een LYNCH

STEMMENTELLING

SilverOwls; Pietel, Neenee, Kolemijn, LVP, WeertAngel


Image

Hij probeerde zich er nog uit te praten, maar het was uiteindelijk een onbegonnen werk. Father (Silverowls) is gelynched door het dorp.

SilverOwls, het is vanaf nu verboden om nog iets te posten in dit topic of het QT!. Ook mag je geen contact opnemen met nog spelende spelers.

Spelers:
The Donkey
MrXarnus - Winry Rockbell (Townie/roleblocker)
Weertangel
Pietel
Kolemijn
LukeVP
SilverOwls - Father (Mafia/Godfather)
Neenee
Priester
Kira - Riza Hawkeye (Townie/bodyguard)
Britt

Het is nu NACHT, niemand post nu nog, ik verwacht alle nachtacties via PM, gelieve ook te melden als je niets wenst te doen. De dag begint zodra alle acties binnen zijn of er 48uur verstreken zijn.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist NACHT 2

Post by Saki »

Roy kreeg een telegram onder zijn deur geschoven. “Kom naar het ondergrondse waternet vanavond. ALLEEN!”

Benieuwd naar wie er een grap met hem ging uithalen ging hij naar het waternet, alleen. Wat hij daar tegenkwam was niet wat hij verwachtte…


Image

Het was Riza; maar dat kon toch niet. Want Riza is dood..
Roy kon maar aan 1 iemand denken die zo’n laffe daad zou uithalen! Envy.
“Goed gegokt zei Envy, het is tijd dat je doodgaat”
“Hetzelfde geldt voor jou; rotbeest”
Image
Image
Het werd een zwaar gevecht, de hele stad bovengronds schudde mee. Uiteidnelijk slaagt Roy erin Envy te omringen in een muur van vuur, wat uiteindelijk het volgende beeld tot gevolg heeft.

Image
Maar elke held heeft een punt van uittreden, zo ook Roy, na het uitschakelen van Envy is hij aan zijn wonden overleden.
Image

The Donkey en Neenee, jullie zijn dood en mogen niet meer posten in dit topic of contact opnemen met de nog spelende spelers.




Spelers:
The Donkey – Envy (Mafia/Framer)
MrXarnus - Winry Rockbell (Townie/roleblocker)
Weertangel
Pietel
Kolemijn
LukeVP
SilverOwls - Father (Mafia/Godfather)
Neenee – Roy Mustang (Townie/OneShotVigilante)
Priester
Kira - Riza Hawkeye (Townie/bodyguard)
Britt

Dag 3 is begonnen!

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by kolemijn »

Ah, goed gedaan NeeNee! Jammer dat je dood bent, maar het spel zal niet meer lang duren nu.
Ik heb vannacht mijn krachten op Priester gebruikt, en ja hoor, hij is maffia n°3.
Dus het heeft niet veel nut om nog veel anders te doen dan:

Stem: Priester

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by Saki »

STEMMENTELLING

Priester; Kolemijn

4voor Lynch

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by Weertangel »

Wow! gaaf gedaan dat gevecht!!
En nog wel 2 doden!
we zullen je wreken Neenee!! :x

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by LukeVonPerrywinkle »

Ik had gedacht dat ze achter Kolemijn zouden gaan sinds die cop is.

Stem: Priester

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by kolemijn »

^ Waarschijnlijk dachten ze dat ik beschermd zou worden denk ik, en dat het nutteloos geweest zou zijn om achter mij te gaan. Geen idee of er iemand mij daadwerkelijk beschermd heeft.

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by Britt_ »

Twee doden? Auwtch. Dus Priester is de derde? Maar hoe weten we of jij wel gelijk hebt Kolemijn. Mss ben jij de derde mafioso? Want waarom zouden ze jou niet gedood hebben vannacht? Nou je uitleg houd enige steek, maar toch. Ik wil eerst wat opinie van de rest..

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 3

Post by kolemijn »

Waarom zou ik dan the donkey beschuldigd hebben? De dreiging ging helemaal zijn richting niet uit, toen ik zei dat ik de ziener was en wat ik gezien had...Zou wel een stomme weerwolven move geweest zijn.

Post Reply