Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by Britt_ »

^En waarom als ik vragen mag? Wat is jou rol dan trouwens? Jullie hebben als weerwolven zo snel even afgesproken dat dit jullie back up is? Want eerlijk ik geloof er niets van! LIjkt me een miserabele reddingspoging als je het mij vraagt :roll: Ik ben nou geen expert in dit spel, maar hier klopt toch echt iets niet hoor.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by LukeVonPerrywinkle »

SilverOwls wrote:Ik kan dan bevestigen. Donkey heb ik geruild met Pietel.
Wist niet dat er zon drama van ging komen
Dus je zegt nu dat Pietel maffia is?

Of mss liegt Kolemijn dat hij een ziener is en heeft hij per ongeluk iemand beschuldigd die toevallig genoeg op dat moment ook verwisseld was met iemand anders. Zou wel extreem toevallig zijn. :)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by The Donkey »

LukeVonPerrywinkle wrote:
SilverOwls wrote:Ik kan dan bevestigen. Donkey heb ik geruild met Pietel.
Wist niet dat er zon drama van ging komen
Dus je zegt nu dat Pietel maffia is?

Of mss liegt Kolemijn dat hij een ziener is en heeft hij per ongeluk iemand beschuldigd die toevallig genoeg op dat moment ook verwisseld was met iemand anders. Zou wel extreem toevallig zijn. :)
er kan daarnaast natuurlijk ook nog met pietel geknoeit zijn door een andere rol he.
maarja lijkt er dan wel op dat pietel mafia is, wat heeft hij er op te zeggen?

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by SilverOwls »

Ik weet alleen dat ik ze heb verwisseld, de rest is me allemaal wat ingewikkeld. :P

Wat is jouw rol, Britt?
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by The Donkey »

^ hoogst waarschijnlijk is ze Hohenheim, maar dat heeft ze niet bevestigt.

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by Britt_ »

Hoe kan de rest ingewikkeld zijn? Het staat allemaal in je PM dan normaal. Btw ik vroeg naar jou rol en je negeert mijn vraag wel heel erg vind ik en probeert nu plots aandacht op mij te leggen. Mafia-like behaviour? Ik bevestig of vertel mijn rol later wel. Aangezien er toch geen bijzondere gaven aan verbonden zijn.

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by Britt_ »

^dit was voor silverowls btw

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by SilverOwls »

Dacht dat ik het al gezegd had. Sorry Ik ben dus May Chang.
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by Weertangel »

ok, dit is allemaal wel erg toevallig Silverowls, ineens vertel je je rol en je kracht, alleen maar om Pietel even snel aan te wijzen als maffia???

Wie bespeelt wie nu??

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by SilverOwls »

Dat is toch niet zo bizar. Ik had zo goed als al mijn rol geclaimd.

Ik heb ook niet gezegd dat Pietel Maffia is. Dat maken jullie ervan.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

^ Je mag anders gerust mee denken, hoor.

Goed, dus of Pietel is Maffia, of SilverOwls liegt. Ik geloof niet echt dat kolemijn liegt, tenzij hij met SilverOwls samenwerkt.

Is Busdriver een logische rol voor wie May Chang? Of hebben de rollen in dit spel geen verband met het personage?

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by Weertangel »

^^^^^Moelijk te zeggen, ik probeer ook uit te vogelen wie ik moet geloven maar het is hard om af en toe het overzicht te bewaren, vooral welke rollen je toch tegen zou kunnen komen, want de cast van de serie is nogal groot,om nog maar te zwijgen van de krachten...

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by pietel »

Ok ik zal maar ineens mijn rol bevestigen zodat hier geen onschuldige slachtoffers vallen.
Mijn rol is Ling Yao en ik ben een survivor. Dit maakt mij geen townie en geen maffia.
Dat is informatie die ik liever niet kwijt wou, want Britt heeft mij in het vorig spel gezegd dat de survivor vaak vermoord wordt door de burgers.
Maar wat ik dus zeker niet ben is maffia!

Ik vind het verdacht dat twee kleine rollen (Tim Marcoh en May Chang, lijken mij veilige rollen om als wolf te claimen) elkaar verdedigen hier. Tim Marcoh is trouwens letterlijk een dokter in Fullmetal Alchemist, ik vind het absurd dat die rol geen genezende functie gekregen heeft.
May Chang zou wel een goede bus driver zijn, dat vind ik wel bij haar manier van vechten passen. Dus op zich is dat niet zoo vergezocht.
Image

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by kolemijn »

Ik moet zeggen dat SilverOwls wel redelijk verdacht doet, ik had al gevraagd of er rollen verwisseld waren, en toen heeft ze helemaal niets gezegd. Het kan natuurlijk dat ze toen niet online was, maar om dan rap rap effe te zeggen dat ze een switch had gedaan nadat ik the donkey beschuldigde... De manier waarop vind ik best verdacht. Bovendien hebben zowel the donkey als SilverOwls minder belangrijke rollen geclaimed, wat ook gewoon toeval kan zijn, maar het is alleszins niet in hun voordeel. En dan dat SilverOwls de aandacht probeert af te leiden naar Britt, terwijl de discussie nog volop de gang was...
En nja, ik had al een soort gevoel bij the donkey, daarom dat ik hem gecontroleerd heb. Ik neig dus meer naar the donkey/SilverOwls dan naar Pietel.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

Misschien moeten we de Dokter vragen zich bekend te maken? Als het Tim niet is, moet het iemand anders zijn. Ik kan niet geloven dat er geen beschermende rol in dit spel zou zitten.

Dat hij de volgende Nacht sterft, maakt niet zoveel uit, want daarna is het spel toch bijna afgelopen. Plus het is goed mogelijk dat er nog een beschermende rol is, zoals in mijn spel. In dat geval zou het net goed zijn dat ze hem aanvallen zodat we de kill kunnen verhinderen. :lol:

En de Dokter moet sowieso de Cop beschermen. Dat is veruit de bruikbaarste rol op het moment.

Post Reply