Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

^ Britt, als we vandaag weer de verkeerde lynchen zijn we waarschijnlijk sowieso verloren, dus wat er in de Nacht gebeurt zou niet je grootste bekommernis moeten zijn. Geef ons maar gewoon een tip.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by kolemijn »

^ Maar je claimde vorig spel ook dat je nog wou wachten met iets vrij te geven, en toen bleek je een weerwolf te zijn. Het kan best goed zijn dat dit een vaste techniek is die jij elke spel volgt, maar met enkel het vorige spel als referentie komt dat niet goed over. Daarom ben ik voorstanders om tips te geven die maar op één personage slaan, maar die op het eerste zicht niet duidelijk te vinden zijn. Dan weten de weerwolven niet wie je bent en als het dan tot een punt komt waar er echte rollen geclaimed moeten worden dan bestaat de kans dat er iemand door de mand valt. Tenzij de weerwolven natuurlijk tot laatste wachten, maar dan we moeten ze maar verplichten om als eerste te gaan. Het is geen perfecte techniek, maar toch beter dan ofwel niets te zeggen of gewoon te zeggen wie je bent, of niet?
En NeeNee heeft ook wel gelijk, het is momenteel niet in het voordeel van een burger om niets te wille meedelen.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by kolemijn »

Ik bedoelde dat we degenen die we verdacht vinden, moeten verplichten om als eerste te gaan.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

Het zou wel erg flauw zijn als Britt en SilverOwls nu weer Weerwolven zouden zijn. Het is al erg genoeg dat Saki mijn rol-PMs gerecycleerd heeft, als de rollen nu ook nog hetzelfde zijn is het gewoon hetzelfde spel. Saai. :?

Eén van de twee kan natuurlijk wel... maar volgens mij is SilverOwls gewoon een lurker. Ze post op de gewone forums ook erg weinig.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

Kom op, Britt. Tips.

Als je echt een belangrijke rol hebt, vragen we wel aan de Genezer om je te beschermen. Als je zelf de Genezer bent, kijken we eens of er geen uitvinder in het spel is, het lijkt er mij een goede serie voor. :P

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by kolemijn »

Ik moet zeggen dat ik Britt nu wel verdacht begin te vinden :?
Ze was juist nog online, dus heeft dit allemaal gelezen vermoed ik en toch zegt ze niets...
Daar kunnen twee redenen voor zijn: ofwel moest ze dringend weg. Ofwel wil ze tijd rekken omdat ze nog geen personage heeft gekozen.
Ik hoop dat we een uitleg krijgen van haar.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

En Weertangel heeft ons eenmaal genegeerd toen we vroegen of hij op Xarnus wlde stemmen, en nog een keer toen we naar zijn rol vroegen.

Antwoordde hij in het vorige spel ook al zo naast de kwestie? Anders is het verdacht.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by kolemijn »

Ik weet het niet, is het niet wat risicovol om een rol met automail te claimen als weerwolf als blijkbaar er niet veel belangrijke personages zijn die het hebben?
Tenzij hij de serie niet kende op voorhand misschien, want ik dacht ook dat het wel meer voorkwam, zegt hij dat ergens?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

^ Daar heb je gelijk in. Ik vergat dat hij zo'n grote rol had. Waarschijnlijk is hij wel Burger dan.

Tenzij iemand anders Edward is en het nog niet gezegd heeft. The Donkey heeft toen ook vijf dagen gewacht, ik moest mij op den duur inhouden om hem niet via PM op te porren. Geen idee waar hij op wachtte. :?

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by kolemijn »

^ Toen zaten we gelukkig in een iets luxueuzere situatie, ik hoop dat iedereen nu doorheeft dat je het beter kan zeggen als iemand je rol claimt.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by NeeNee »

Denk je dat de Ziener zich beter kan melden? Dan hebben we nog een bevestigde onschuldige, en kan de Genezer hem de volgende Nacht beschermen...

Tenzij hij mij of Kira onderzocht heeft natuurlijk, dan heeft het weinig zin. Maar anders zou het nuttig kunnen zijn, alle informatie is belangrijk nu.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by Weertangel »

Mijn kennis is van deze serie is inderdaad niet goed, en dacht dat ik met de rol hint die ik had gegeven misschien toch nog een beetje onbekend kon blijven zonder dreigend te zijn, maar ik zie dat die opzet grotendeels mislukt is...

Btw, ik heb mijn reden gegeven waarom ik niet meteen op Mrxarnus gestemd heb, al geef ik wel toe dat ik zondag avond te laat online was om nog wat toe te voegen(onbedoeld wat dingen tussen gekomen :? )

Trouwens Kolemijn, wat rollen betreft, ik heb de wiki nog eens doorgelezen en vermoed dat afgaande op jouw lijstje Silverowls May Chang is, en ik vermoed dat jij Jean Havoc bent!

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by kolemijn »

Weertangel wrote: Trouwens Kolemijn, wat rollen betreft, ik heb de wiki nog eens doorgelezen en vermoed dat afgaande op jouw lijstje Silverowls May Chang is, en ik vermoed dat jij Jean Havoc bent!
Pietel dacht ook May Chang, en ik heb ook eens de wikia gelezen en dat lijkt wel te kloppen. Maar echt zeker kunnen we niet zijn, want het lijkt me nu niet echt een grote rol, dat de kans bestaat dat het een valse claim is.
Waarom denk je dat ik Jean Havoc ben? Ik ben het niet, maar ik vraag me af waarom je dat denkt.

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by pietel »

omwille van het geflirt met vrouwen...
dat heb ik ook even gedacht, maar het is een veel te onbelangrijk personage.
in mijn hoofd heb ik iemand anders, maar de link is tamelijk vaag.
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 2

Post by The Donkey »

damn ga 1 avond vroeg naar bed en ineens breek het los hierXD dat was op dag 1 wel ff wat anders:P
NeeNee wrote:Tenzij iemand anders Edward is en het nog niet gezegd heeft. The Donkey heeft toen ook vijf dagen gewacht, ik moest mij op den duur inhouden om hem niet via PM op te porren. Geen idee waar hij op wachtte. :?
de rede dat ik dat deed in ronde 1 was omdat ik mijn eigen rol niet wou vertellen, ik dacht dat je die juist moest proberen geheim te houden. toen iedereen ineens ze vrij ging geven zag ik er geen probleem meer in. maar vind het wel vreemd dat we dat nu weer doen, dat was toch juist niet de bedoeling van het spel?
NeeNee wrote:Denk je dat de Ziener zich beter kan melden? Dan hebben we nog een bevestigde onschuldige, en kan de Genezer hem de volgende Nacht beschermen...

Tenzij hij mij of Kira onderzocht heeft natuurlijk, dan heeft het weinig zin. Maar anders zou het nuttig kunnen zijn, alle informatie is belangrijk nu.
hier ben ik het mee eens, denk dat we hier heel wat mee kunnen. vorige ronde hadden we door mij, saki en weertangel heel wat mensen beschermt in de nachten en dat maakte de kans dat we belangrijke rollen verliezen een stuk kleiner.

verder zou ik graag ook wat meer van brit horen, ze is best bekend met het spel en ik hoor vrij weinig van haar (relatief gezien dan he:P). en haar vrouwelijke charmes gebruiken? mmm, winry en riza zijn dood, dus ik denk niet dat het gaat om een personage. das dus eigenlijk 0 info, ook zou ik graag wat van priester horen, hij heeft namelijk gwn helemaal niets gezecht omtrent zijn rol.

ik denk niet dat we na de hints die we nu gegeven hebben meer moeten los laten over onze rollen tenzij we ze gwn compleet vrij geven. ik bedoel het hele idee achter het wat vaag doen met hints is zodat je niet meteen compleet kan zien wie wie is en de weerwolven er niet meteen een belangrijke personage uit kunnen pikken. somige zijn imo al te duidelijk geweest (NeeNee en weertangel hebben eigenlijk gwn meteen het personage vrij gegeven:P).

Post Reply