Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist AFGELOPEN- het dorp wint

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by PrIEsTER »

... en Britt :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by NeeNee »

^ Omdat ik al geclaimd heb.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by kolemijn »

Omdat zij toch al tenminste geclaimed hebben burger te zijn, wat misschien niet veel is, maar toch beter als niets. En NeeNee had toch al redelijk 'duidelijke' info gegeven. Je moet je rol ook nog niet zeggen, maar een kleine indicatie zou toch al leuk zijn, het is ook gewoon een kwestie dat er wat aan de gang is en dat niet iedereen zich braafjes stilhoudt, want dat is pretty boring.

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Saki »

Nog minder dan 24 uur tot de deadline...

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Weertangel »

Aangezien we toch een knoop moeten doorhakken en Kolemijn zich heeft aangeboden als een (mogelijk) doelwit :twisted: zal ik hem een plezier doen en stemmen!

Stem: Kolemijn

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by kolemijn »

Probeer ik het spel wat vooruit te helpen en wordt er op mij gestemd... Dus je bevestigd de tactiek van degenen die gewoon zwijgen en niets posten? Volgende dag zal dan leuk worden als de helft gewoon niets post :?

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Saki »

STEMMENTELLING:

Kolemijn: Weertangel

6 vereist voor lynch

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Weertangel »

Ik ben gewoon eens aan het kijken hoe iedereen erop reageert, en de reden dat ik op jou stem is ook omdat je het prima vond om op iemand te stemmen zolang jij het maar niet was lol.
En dat was in mijn ogen een uitdaging heh ;)

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by kolemijn »

Ik denk niet dat er nog veel reactie gaat komen voor de Dag voorbij is, dus echt veel zal het wel niet uitmaken :P
Weertangel wrote:je het prima vond om op iemand te stemmen zolang jij het maar niet was lol.
Ik wou niet zomaar op iemand stemmen, ik wou stemmen op iemand die zich in de achtergrond hield, om zo een poging te doen om die mensen zover te krijgen om toch eens wat te posten. Maar ik denk niet dat het veel heeft uitgehaald, ik hoop dat er in de Nacht toch iets gebeurd dat morgen aanleiding kan geven tot wat discussie.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by LukeVonPerrywinkle »

Ik heb niet geclaimd omdat er vorige keer zo lauw op werd gereageerd. Een ander probleem is dat mijn personage redelijk simpel te identificeren is als ik iets te veel info geef.

Ik ben een burger van Amestris maar ik ben niet afkomstig van Central (de hoofdstad). Ik ben behoorlijk groot.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by The Donkey »

njaa moet maar dan he:P
ik geeft niet veel vrij maar ik ben natuurlijk burger en ik ben een iemand die iets met "onstervelijk" te maken heeft.

@pietel: haha dus zoals ik al zij misten er te veel mensen in je lijstje:P

@kolemijn: ik vind het eigenlijk best verdacht dat je druk zet op de mensen die niets claimde terwijl jij vrijwel niet vrij gaf,
ik bedoel je hebt geen automail, er zijn maar 2 belangrijke rollen die het hebben 1 is al geclaimed en de andere krijgt pas automail veel later in het verhaal.
je bent human, njaa dat zeg je dus waarschijnlijk omdat je de serie niet kent, want als je geen human was was je een van de bad guys
en je hebt iets met Lupin III van doen? tjaa daar kon ik niets over vinden:P nu ben ik ook nooit eerder er iets over tegen gekomen in FMA,
maar dat kan ook komen omdat je een grote Lupin III fan bent en er iets in ziet wat ik niet ken:P

mjaa niet genoeg om een stem op te baseren imo dus:

stem: geen lynch

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by kolemijn »

The Donkey wrote: en je hebt iets met Lupin III van doen? tjaa daar kon ik niets over vinden:P nu ben ik ook nooit eerder er iets over tegen gekomen in FMA,
maar dat kan ook komen omdat je een grote Lupin III fan bent en er iets in ziet wat ik niet ken:P
Deze info heb ik gegeven, omdat dit maar met 1 personage te maken kan hebben, zonder dat het te obvious is. Als ik mijn personage zou zeggen, dan zou je de link wel makkelijk kunnen leggen. Nu zou je het ook al kunnen vinden, maar dan moet je wel wat deftig researchen. Dit soort info vind ik het beste om te geven, want dan weten de weerwolven niet we je personage is, maar als ze eenzelfde personage zouden claimen, dan heb je toch nog genoeg 'bewijs' om aan te tonen dat je dat ook al geclaimed had. Dat vind ik beter dan gewoon een hint te geven waarbij eigenlijk al duidelijk is welk personage je bent (zoals Weertangel dus blijkbaar gedaan heeft).
The Donkey wrote: ik bedoel je hebt geen automail, er zijn maar 2 belangrijke rollen die het hebben 1 is al geclaimed en de andere krijgt pas automail veel later in het verhaal.
Aangezien ik de serie niet ken, kon ik dit niet weten. Aangezien Weertangel dit zei, dacht ik dat het wel veel voorkwam. Maar eigenlijk weten we dus al zeker wie Weertangel is dan?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by The Donkey »

kolemijn wrote:
The Donkey wrote: en je hebt iets met Lupin III van doen? tjaa daar kon ik niets over vinden:P nu ben ik ook nooit eerder er iets over tegen gekomen in FMA,
maar dat kan ook komen omdat je een grote Lupin III fan bent en er iets in ziet wat ik niet ken:P
Deze info heb ik gegeven, omdat dit maar met 1 personage te maken kan hebben, zonder dat het te obvious is. Als ik mijn personage zou zeggen, dan zou je de link wel makkelijk kunnen leggen. Nu zou je het ook al kunnen vinden, maar dan moet je wel wat deftig researchen. Dit soort info vind ik het beste om te geven, want dan weten de weerwolven niet we je personage is, maar als ze eenzelfde personage zouden claimen, dan heb je toch nog genoeg 'bewijs' om aan te tonen dat je dat ook al geclaimed had. Dat vind ik beter dan gewoon een hint te geven waarbij eigenlijk al duidelijk is welk personage je bent (zoals Weertangel dus blijkbaar gedaan heeft).
The Donkey wrote: ik bedoel je hebt geen automail, er zijn maar 2 belangrijke rollen die het hebben 1 is al geclaimed en de andere krijgt pas automail veel later in het verhaal.
Aangezien ik de serie niet ken, kon ik dit niet weten. Aangezien Weertangel dit zei, dacht ik dat het wel veel voorkwam. Maar eigenlijk weten we dus al zeker wie Weertangel is dan?
hehe jah die van Lupin III is goed:P ik ken de serie goed en heb flink gezoch op de FMA wikia, heb een idee, maar het is wel farfetched...
weertangel is hoogst waarschijnlijk Eduard Elric
NeeNee is hoogst waarschijnlijk Roy Mustang

ik weet ook niet waarom ze het zo duidelijk maakte, miss omdat ze niet wisten dat ze meteen 1 persoon ermee aanwezen omdat ze de serie niet kennen,
maar vind het wel wat vreemd idd...
NeeNee heeft al gezecht dat het kwam door het niet kennen van de serie maar weertangels heeft er niets over los gelaten (of heb ik iets gemist?) miss kan hij het ff uitleggen?:P

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Britt_ »

Voor nu zou ik Kolemijn net helemaal niet lynchen. Hij en Donkey zijn bijna de enige twee die dit spel een beetje staande houden doos hun 'kennis' of 'inzicht'. Ook al is hij mafia, we zouden echt helemaal stilvallen zonder hem. Ik heb hier trouwens meer bewijs nodig voor ik hem zomaar kan lynchen..

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 2 - Full Metal Alchemist DAG 1

Post by Britt_ »

doos moest uiteraard door zijn :roll:

Post Reply