Page 27 of 27

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Mon Jan 09, 2012 17:44
by NeeNee
^ Ik heb drie slechteriken genomen uit de Namek-saga. Daar ging het spel over, weet je nog? :)

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Mon Jan 09, 2012 17:47
by Kira
Tot daar heb ik gezien (nog net wat verder...). Nooit aan gedacht dat ze nog naar andere planeten zouden gaan...

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Mon Jan 09, 2012 20:31
by Saki
Achteraf speelt het zich af op de aarde en het afterlife bij King Kai

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Mon Jan 09, 2012 20:58
by The Donkey
idd, namek werd niet veel gebruikt als ik het me goed herrinner, voornamelijk wat dingen voorberijden op grote gevechten:P

mmmm, miss lezen koen, berserk en brook dit topic niet, ik zal ze eens een PM sturen:)

EDIT: koen heeft laten weten dat hij waarschijnlijk niet mee doet:( en brook jammergenoeg ook:S

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Mon Jan 09, 2012 23:32
by pietel
Namek was een heel aparte arc,
en NeeNee heeft alle belangrijke spelers uit die arc gekozen behalve Gohan (en in de eindfase Picollo)
Als ge het verhaal goed kent, was het verloop van het spel best tof en in de sfeer van de Namek-arc.

Ik vond het een goed evenwichtig spel. Ik denk dat er iets te veel speciale krachten waren voor een eerste spel,
maar ik denk niet dat het onmogelijk was voor de maffia om te winnen.
Frieza's ruimteschip was wel een plezant voordeel.
We hebben een beetje pech gehad doordat britt onze godfather was en direct geblockt werd. Bij een volledig willekeurige rolverdeling was dat misschien niet zo gemakkelijk gebeurd. Maar al bij al, was het zeker leuk en spannend.

Het is eigenlijk spijtig dat we zo vlug door de mand zijn gevallen, want er zaten nog genoeg coole krachten in om interessante situaties te creƫren.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Tue Jan 10, 2012 0:52
by Saki
Jullie hadden echt wel pech dat ik net Britt roleblockte.

Om eerlijk te zijn, had ik in het begin echt zo iets van, wth kan ik hier mee aanvangen...

Dan maar random Britt genomen, gewoon om ze te pesten. Blijkt ze Freeza te zijn :/

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Tue Jan 10, 2012 17:07
by The Donkey
hehe idd, had niet echt het gevoel dat de burgers hun nacht actie compleet voorbereid waren, meer een gok:P
maarja heeft erg goed uitgepakt:) hopelijk hebben de wolven de volgende keer iets meer geluk.
zou denk ik ook leuker zijn als we een groep van zeg 15 hadden, heb je zeg 5 wolven ipv 3, kan je net wat meer complotten samen maken/uitvoeren:)

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Tue Jan 10, 2012 17:19
by Saki
5wolven is echt wel te veel imo, 4 ofzow dan ;p

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Tue Jan 10, 2012 17:45
by The Donkey
met 15 mensen? dan is 5 toch best te doen?
maar idd ik denk niet dat we voor ronde 2 15 mensen hebben dus zou zeker niet meer dan 3-4 doen;)
ben best benieuwt naar hoe dit spel speelt als wolf:P

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Tue Jan 10, 2012 19:24
by Kira
Nooit meer dan 3 weerwolven lijkt me ;) Gewoon meer speciale rollen! ^^

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Tue Jan 10, 2012 20:17
by NeeNee
^ Je kunt de Weerwolven niet tot in het oneindige meer speciale rollen geven.

Over het algemeen is 1/3 van de spelers een goed gemiddelde. In een spel van 15 kun je dus 5 Weerwolven hebben, of 4 Weerwolven een een Seriemoordenaar. Als je er minder wilt, moet je de Burgers hun krachten afnemen of de Weerwolven een extra Daykill geven of zo.

Maar nu zit ik alweer algemeen advies te geven in dit topic. :? Kunnen jullie dat soort vragen niet stellen in de andere thread?

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Posted: Tue Jan 10, 2012 21:07
by The Donkey
hehe idd, verplaatst zich wat moeilijk:P
ik zal hier dan veder niet weer posten over toekomstige rondes;)