Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by PrIEsTER »

Saki maakt zich verdacht door onmiddellijk iemand te willen lynchen :2gunfire:
Dat lijkt veel op iemand die onmiddellijk mensen wil opruimen.
vote

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Britt_ »

^Je moet 'vote saki' in het vet zetten om je stem geldig te maken. Lees regels mensen ^^

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by NeeNee »

^ Wat zij zegt.

Geen enkele geldige stem tot nu toe.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Kira »

Stem Kolemijn

Tenminste, voorlopig toch. Ik ben nog niet zeker, omdat hij altijd zo doet zoals hij nu doet :s

(Zeg 'Stem' in plaats van 'Vote' en doe alles in het vet, he slimpies! xD)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by SilverOwls »

Best wel moeilijk om nu al te stemmen. Je kan niet zo veel afleiden uit een forumberichtje.
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Kira »

Je moet gewoon de knoop doorhakken denkik... Anders gebeurt er nooit wat en is het op Dag 37 nog steeds moeilijk om af te gaan op wat forumberichtjes.

-Maar het blijft wel moeilijk-
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by NeeNee »

STEMMENTELLING
Kolemijn: Kira
Niet gestemd: al de rest

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by PrIEsTER »

Stem Saki Wat een moordlust straalt er van hem af!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by NeeNee »

STEMMENTELLING
Kolemijn: Kira
Saki: PrIEsTER
Niet gestemd: al de rest

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Kira »

Saki wou gewoon het spel wat in gang zetten denkik. Volgens mij is Saki eerder iemand die graag mensen op de brandstapel gooit, maar voor de rest niets speciaals, die kunnen we toch gebruiken? :D Tot nu toe heb ik nog geen vermoeden dat haar lichaam behaarder is dan de gemiddelde man. (Oh ja, het was Mafia, geen Weerwolven. Maakt niet uit)

Ik stem trouwens niet direct op Kolemijn vanwege zijn tegenaanval. (Ik vind zelf ook iedereen die op mij stemt meer verdacht; maar dat probeer ik af te leren) Er is iets anders wat me dwars ligt, maar ik zoek op dit moment nog een manier waarop ik verwoorden (als ik dat ga doen). Waarschijnlijk 'vandaag' nog niet (vandaag in het spel), want het is waarschijnlijk toch fout wat ik denk xD

Pietel heeft trouwens nog niets gezegd... (Hiermee wil ik niet zeggen dat ik hem verdacht vind hoor :F)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Weertangel »

Kira wrote:Je moet eigenlijk niet veel weten over je personage denkik... Het blijft immers Weerwolven. Het is niet dat je je personage .

Alles is zo anoniem als je niemands gezicht ziet. En ik denk onbewust wat dat jullie avatar julliezelf zijn xD (En in dat geval is Weertangel wel wat verdacht...)
Ben altijd al een sadist geweest, zelfs voordat ik aan deze game begon :twisted: , dus maak je daar maar niet druk om 8)

En my avatar is de einige die ik had (buiten mijn WoW warlock) die ik op dit forum kan gebruiken :?

Maar wat het stemmen betreft, lijkt het erop dat Saki de boel aan de gang wil zetten dus die valt voor nu af als doelwit.
En Kolemijn lijkt moeite te hebben om zijn wantrouwen onder kontrole te houden, dus da's een twijfel geval :?
Maar ik ga nu op mijn instinct af en Stem PrIEsTER !!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by NeeNee »

STEMMENTELLING
Kolemijn: Kira
Saki: PrIEsTER
PrIEsTER: Weertangel
Niet gestemd: al de rest

6 stemmen vereist voor een lynch.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by The Donkey »

sorry voor mijn afwezigheid vandaag, slaap tekort kickte hard in (onlading door begin van de vakantie) dus heb de hele dag op bed gelegen:S
zal morgen weer inspringen:)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by NeeNee »

Geen zorgen, ik ben al heel blij met de activiteit van vandaag. :D

Als het zo doorgaat, hoor je mij niet meer klagen. :lol:

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Saki »

Mijn excuses voor de lengte ;p
kolemijn wrote:Als we zo gaan doen :D
Saki wrote:Als we dat doen zijn we idd met 1 persoon extra, maar geven we de maffia al weer extra ruimte, als je me begrijpt
De kans dat er op maffia wordt gestemd in de eerste ronde is veel kleiner dan dat er op een burger wordt gestemd.
Dus bewijsstuk 1: Wil de maffia zo helpen door al een burger uit te schakelen in de eerste ronde.
Bewijsstuk 2: Saki was gisteren een pm aan het sturen heb ik gezien via de 'Wie is online' functie: Naar zijn medeweerwolf???
Bewijsstuk 3: Saki hoort dat ik al verdachten in het hoofd heb en stemt op mij.

I rest my case.
Eventjes wat stellingen onderuit halen hierzo;

Bewijsstuk1 dit slaagt dus op niets en is een misinterpretatie van mijn woorden.
De kans dat er een maffia gepakt wordt is idd klein, nouwjha ik vermoed 30% met 3 maffiosi (Freeza, Zarbon, Dodoria ?)
Een 3/7 verhouding(0.4) is nog niet zo slecht voor een spelletje :p

Bewijsstuk2: Sorry neenee, blijkbaar mag ik geen vragen meer stellen aan jou :'(

Bewijsstuk3:
kolemijn wrote:Ik heb gisteren naar Drive en naar Sonatine gekeken, en als ik iets geleerd heb uit die films, dan is het dat je niet onderhandelt met de maffia/gangsters want het meestal toch maar een valstrik van hun om u toch nog neer te steken/maaien!
Jullie maken jezelf trouwens best verdacht met die verzoenende praat :hmmm:
Nu heb ik al 3 verdachten op mijn lijstje :P
Goh jha, je zegt het zelf,hoe kan je nu al verdachten hebben in de eerste ronde.
kolemijn wrote:Gaan we deze ronde al iemand lynchen of houden we het nog effe vredelievend?
kolemijn wrote:dat is het ambetante van het begin, dat ge maar zo weinig aanwijzingen hebt. Maar we kunnen zien of er al eventuele beschuldigingen worden geuit die ons weten te overtuigen om toch te lynchen
Maar je komt wel zelf af met
kolemijn wrote:Nu heb ik al 3 verdachten op mijn lijstje :P




Wat ik dan ok wel verdacht vind is deze post:
LukeVonPerrywinkle wrote:Ik ben het eens met de burger boven mij. Ik zou ook liever hebben dat niemand onschuldig gewond raakt. Misschien kunnen we praten met de maffia om tot een oplossing te komen. Als ze niet willen luisteren, kunnen we hen nog steeds hardhandig aanpakken. Nee?
Hoe weet 'Perry' dat Weertangel een burger is? Bij mij weten zijn we allemaal spelers en enkele maffiosi en andere burgers, probeert hij hier dus al de aandacht van Weertangel weg te houden en zo zijn mede maffiosi te beschermen?

PrIEsTER wrote:Saki maakt zich verdacht door onmiddellijk iemand te willen lynchen :2gunfire:
Dat lijkt veel op iemand die onmiddellijk mensen wil opruimen.
vote
Goh, neenee klaagde dat er niet al te veel activiteit wasn dus dan beginnen we daar maar mee hé :p
Goh als je echt zo snel mogelijk mensen wilt opruimen, dan kan je dat als maffiosi toch al doen.
dus waarom de moeite doen om dan direct het vuur te opene op iemand, als je gewoon op je lauweren kan zitten?

Kira wrote:Saki wou gewoon het spel wat in gang zetten denkik. Volgens mij is Saki eerder iemand die graag mensen op de brandstapel gooit, maar voor de rest niets speciaals, die kunnen we toch gebruiken? :D Tot nu toe heb ik nog geen vermoeden dat haar lichaam behaarder is dan de gemiddelde man. (Oh ja, het was Mafia, geen Weerwolven. Maakt niet uit)
Dankje,
Goh lekker sadistisch, is iedereen toch wel eens? niet?
dankje voor het compliment (denk ik), maar ik ben nogsteeds van het mannelijke geslacht ;)

Kira wrote: Ik stem trouwens niet direct op Kolemijn vanwege zijn tegenaanval. (Ik vind zelf ook iedereen die op mij stemt meer verdacht; maar dat probeer ik af te leren) Er is iets anders wat me dwars ligt, maar ik zoek op dit moment nog een manier waarop ik verwoorden (als ik dat ga doen). Waarschijnlijk 'vandaag' nog niet (vandaag in het spel), want het is waarschijnlijk toch fout wat ik denk xD

Pietel heeft trouwens nog niets gezegd... (Hiermee wil ik niet zeggen dat ik hem verdacht vind hoor :F)

Goh, waarom al posten dat je een idee hebt, maar dat nu nog niet gaat posten?
Je kan beter je idee direct verwoorden of niet uiten dat je een idee hebt, anders kan je wel eens een target worden voor de maffiosi


Ik twijfel nog, maar op het moment;
Stem: PrIEsTER
Going to Atsusacon!

Post Reply