Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Weertangel »

Ah, al dat gepraat over lynchen maakt mij zenuwachtig, we willen ja dat er niemand gewond raakt? toch? :cry:

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by LukeVonPerrywinkle »

Ik ben het eens met de burger boven mij. Ik zou ook liever hebben dat niemand onschuldig gewond raakt. Misschien kunnen we praten met de maffia om tot een oplossing te komen. Als ze niet willen luisteren, kunnen we hen nog steeds hardhandig aanpakken. Nee?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by NeeNee »

We hebben het hier over Frieza. Weet je nog hoe hij reageerde toen Goku 'probeerde tot een oplossing te komen'?

Zorg nou maar gewoon dat je ze uitschakelt vooraleer ze ook achter de aarde aankomen. :wink:

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by kolemijn »

Ik heb gisteren naar Drive en naar Sonatine gekeken, en als ik iets geleerd heb uit die films, dan is het dat je niet onderhandelt met de maffia/gangsters want het meestal toch maar een valstrik van hun om u toch nog neer te steken/maaien!
Jullie maken jezelf trouwens best verdacht met die verzoenende praat :hmmm:
Nu heb ik al 3 verdachten op mijn lijstje :P

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by kolemijn »

Alhoewel, schrap dat maar, ik ben ook Battle Royale aan het lezen, iedereen is gewoon verdacht :shock:

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Saki »

Nu maakt Kolemijn zichzelf wel erg verdacht hé.

Vote:Kolemijn


Eens wat snelheid in het spel brengen
Going to Atsusacon!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by NeeNee »

^ That's the spirit! 8)

Aangezien het dus niet de bedoeling is dat dit spel een half jaar blijft duren (en aan het huidige tempo ziet het daar wel naar uit), kondig ik een deadline af: tegen zondagavond midddernacht moet er een meerderheid bereikt zijn, anders eindigt de Dag met Geen Lynch.

Het zou fijn zijn als iedereen op zijn minst één keer kon posten tegen dan; wie aan het einde van de Dag nog helemaal niets gezegd heeft, krijgt een waarschuwing.

EDIT: Deadline is verplaatst naar dinsdagavond middernacht na klachten.
Last edited by NeeNee on Fri Dec 23, 2011 19:04, edited 2 times in total.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by kolemijn »

Als we zo gaan doen :D
Saki wrote:Als we dat doen zijn we idd met 1 persoon extra, maar geven we de maffia al weer extra ruimte, als je me begrijpt
De kans dat er op maffia wordt gestemd in de eerste ronde is veel kleiner dan dat er op een burger wordt gestemd.
Dus bewijsstuk 1: Wil de maffia zo helpen door al een burger uit te schakelen in de eerste ronde.
Bewijsstuk 2: Saki was gisteren een pm aan het sturen heb ik gezien via de 'Wie is online' functie: Naar zijn medeweerwolf???
Bewijsstuk 3: Saki hoort dat ik al verdachten in het hoofd heb en stemt op mij.

I rest my case.

Vote: Saki

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Britt_ »

^Het gebruik van de 'wie is online functie' is tijdens het spel verboden en is dus valsspelen! Voor dit alleen al zou ik jou willen lynchen, maar ik lynch mogelijk een 'goede' dan dus ik geef je nog even het voordeel van de twijfel.

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Britt_ »

Sorry dubbelpost. Is die deadline niet vroeg? Kerstmis komt enzo en ik heb zaterdag en zondag een drukke dag. Ik denk overigens wel meer mensen hier :roll:

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by kolemijn »

Ah, oei :? Dat heb ik niet zien staan, mijn excuses daarvoor dan.
Laat bewijsstuk 2 dan maar vallen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by NeeNee »

Britt_ wrote:^Het gebruik van de 'wie is online functie' is tijdens het spel verboden en is dus valsspelen! Voor dit alleen al zou ik jou willen lynchen, maar ik lynch mogelijk een 'goede' dan dus ik geef je nog even het voordeel van de twijfel.
Verboden? Sinds wanneer? Dat staat niet in mijn regels.

Wel is het zo dat de Maffia een eigen mini-forum gekregen hebben om in te praten, dus naar PMs kijken zal je daarbij niet helpen. Houd er ook rekening mee dat ik van verschillende mensen nog vragen gekregen heb.

Britt_ wrote:Sorry dubbelpost. Is die deadline niet vroeg? Kerstmis komt enzo en ik heb zaterdag en zondag een drukke dag. Ik denk overigens wel meer mensen hier :roll:
Hm, okee. Deadline is verplaatst naar dinsdagavond middernacht.

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Britt_ »

^Ah ik dacht dat zoiets een gulden regel was XD

Anywaysik zal maar eens een vraga stellen om het wat los te laten komen: is iedereen blij met zijn rol? Ik zou wel willen antwoorden, maar ik moet eerst dringend eens info over mijn personage opzoeken gezien ik hem/haar (??) niet ken. IK vraag me trouwens ook af of er 'extra' rollen aanwezig zijn zoals een dokter of roleblocker (nog niet zeggen mensen als dit zo is, zo wordt je anders makkelijk prooi voor de maffia).

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Kira »

Lynchen = op iemand stemmen die naar de brandstapel moet?
Britt_ wrote:IK vraag me trouwens ook af of er 'extra' rollen aanwezig zijn zoals een dokter of roleblocker (nog niet zeggen mensen als dit zo is, zo wordt je anders makkelijk prooi voor de maffia).
Wat zou NeeNee doen denkje? Ik denk dat ze er speciale dinges tussen heeft gestopt ja.

Je moet eigenlijk niet veel weten over je personage denkik... Het blijft immers Weerwolven. Het is niet dat je je personage moet nadoen.

Alles is zo anoniem als je niemands gezicht ziet. En ik denk onbewust wat dat jullie avatar julliezelf zijn xD (En in dat geval is Weertangel wel wat verdacht...)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Britt_ »

Nou meestal wordt er uiteindelijk wel verteld welk personage je bent. En afgaande daarvan kan je wel een beetje zien wie er maffia is. Als je bijvoorbeeld een avatar-spel speelt en iemand zegt zuko, dan is het soms gissen of hij nu maffia kan zijn of niet (deze kan dus een verdachte rolclaim zijn). Als iemand daar dan bijvoorbeeld azula is kan deze persoon beter aangeven dat hij cabbageman is ofzo. Snapje het een beetje?

Post Reply