Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by The Donkey »

mmm, valt me ook wel heel erg op dat brit al niet meer gepost heeft sinds pagina 12...
dan heeft ze een beetje hetzelfde probleem als silverowls en dan hebben we het nog niet eens over de rest van de argumenten tegen haar.
het zou wat anders zijn als kolemijn saki niet als burger bevestigd had, dan had hij haar het zwijgen kunnen opleggen.
dus tjaa ik ga over tot stemmen, vind het duidelijk genoeg voor me:P
stem: britt_

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by kolemijn »

Saki wrote: In het verhaaltje van nacht 2, is er iemand aangevallen en gered (protectie van Weertangel)
Kleine update:
Van de bold gezette kunnen we wel redelijk zeker zijn dat ze geen weerwolf zijn.
Kira - Vegeta (surviver)
SilverOwls - Gohan
Britt_ - Bom (Aan DBZ verhaal te linken als Chaozu?)
Weertangel - Dende (Beschermer)
Saki - Bulma (inventor)
LukeVonPerrywinkle - Goku (bulletproof)
The Donkey - Nail (body guard)
Kolemijn - Guru (ziener)


Deze 3 kunnen kunnen in mijn ogen alle drie nog weerwolf zijn, alhoewel de kans dat Kira er een is mij redelijk klein lijkt. Dus dat houdt nog SilverOwls en Britt over, waarbij Britt voor mij toch het meest verdacht is, maar ik ga haar nog effe de kans geven op een verdediging, want als ik nu stem is het al voorbij. Alhoewel het mij redelijk moeilijk lijkt voor haar om zich hieruit nog te redden.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 2)

Post by Saki »

Ik zit nu met 2 theoriën in gedachte, zal ze maar posten
theorie 1
De verhaaltjes van de nachten
Dag 1; de moord is door iets verhinderd
Dag 2; het slachtoffer is beschermd

Dus dag 1, me roleblock op Britt..
En dag 2, heeft de bescherming van Weertangel gewerkt
Pietel wrote:
Britt_ wrote:Aniways ik geef je een tip van mijn karakter: tiktak, tiktak
Ben je een bom? Ha ik ben blij dat ik niet de laatste ben die op jou moet stemmen!
Pietel komt hierop met de vraag ofdat Britt een bom is en weet hoe die loopt (ervaring of weten welke rol ze heeft?)

reultaat; Britt is Freeza

theorie 2
Dan kijk ik naar deze post
pietel wrote:Ik vond het wel veilig om mijn rol te posten, veel kans dat we de maffialeider al te pakken hebben, dus er schiet er nog maar één over. (plus misschien nog een soort Vegeta die surviver speelt, maar die is geen bedreiging)
En nu komt Kira af met deze mooie rol... Dit kan een mooi uitgedachte vijlige rol zijn geweest om te gebruiken, of heeft Pietel zo'n goede ervaring dat hij zo'n rol kon verwachten. Al lijkt het mij waarschijnlijker dat hij deze heeft uitgedacht om de freeza rol te verbergen.
We hebben al gezien hoe goed Pietel een screenshot door photoshop kan sleuren...

resultaat; Kira is Freeza

Vandaag Britt, morgen Kira dus 8)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by NeeNee »

STEMMENTELLING:
SilverOwls: kolemijn
Britt: Saki, Luke, Kira, the donkey

5 stemmen vereist voor een lynch.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Kira »

@Saki: Dat zei Pietel op 30 december. Maar dit zei jij op 24 december:
Saki wrote:oowjha, mijn guess voor de personages

Son Goku
Gohan
Piccolo
Krillin
Bulma
Dende

Vegetta

Freeza
Dodoria
Zarbon
Pietel haalde dat dus (waarschijnlijk) gewoon uit jouw lijstje.

Het is al even verdacht dat jij zoiets zogezegd 'opmerkt' om dan mij tot weerwolf te bestempelen, terwijl Pietel ook gewoon aan Vegeta dacht omdat jij het al eens zei. Maar je gaat dus morgen op mij stemmen vanwege dit?
The Donkey wrote:mmm, valt me ook wel heel erg op dat brit al niet meer gepost heeft sinds pagina 12...
dan heeft ze een beetje hetzelfde probleem als silverowls en dan hebben we het nog niet eens over de rest van de argumenten tegen haar.
Ze heeft dit spel nog al gespeeld op het internet.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Weertangel »

Saki wrote:In het verhaaltje van nacht 1, is de moord tegengehouden (door mijn roleblocker op Britt)

In het verhaaltje van nacht 2, is er iemand aangevallen en gered (protectie van Weertangel)


Ik blijf voor Britt gaan :Fade-color

Voor je informatie Saki, jij was het doel in nacht 2. dus we moeten uitkijken,kan goed dat als ze deze lynch overleven ze achter mij aangaan,sinds ik een aantrekkelijk doelwit ben.(sinds ik kan beschermen)

Trouwens, ik geef Britt tot morgen kans om te reageren anders voeg ik mijn stem ook toe.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Saki »

Weertangel wrote: Voor je informatie Saki, jij was het doel in nacht 2. dus we moeten uitkijken,kan goed dat als ze deze lynch overleven ze achter mij aangaan,sinds ik een aantrekkelijk doelwit ben.(sinds ik kan beschermen)
Beste bewijs dat ik dus geen maffia ben 8)

Weertangel, gebruik je bescherming deze nacht maar op iemand anders
Going to Atsusacon!

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Britt_ »

Gaah sorry. Nogal wat priveomstandigheden hierzo (familielid in ziekenhuis enzo).

Nou ten eerste moest ik maffia zijn, zou ik het wel iets tactischer spelen dan Saki aan te vallen 's nachts (moest deze dan het middelpunt van de aanval geweest zijn). Dit zou veel te opvallend zijn geweest gezien zijn claims tegen mij.. Maar bon ik ben geen maffia dus Saki is vermoedelijk wel aangevallen geweest. Heb ik iets gemist trouwens tijdens het lezen? Of zijn er echte bewijzen dat Saki effectief aangevallen was?

Wat Pietel betreft: ik sta helaas niet in voor zijn acties of woorden, neither als deze mij schuldig doen ogen.

Mijn karakter posten: aargh mannen das niet fun. Ik heb nog nooit een spel gespeeld waar ik dat al zo vroeg deed. Overigens het posten van die screenshots is voor mij ook nieuw en maakt het spel wel een beetje te voor de hand liggend, waardoor ik er niet aan deelneem. Je moet jezelf verdedigen door je woorden, je rol en je manier van spelen, niet door lukraak iets te kopiëren en dan al dan niet (professioneel) in photoshop te bewerken.
Ik ben een bom ja, dashet enige dat ik prijs kon geven nadat ik schuldig werd bedacht. Niet dat ik dit al mee wilde delen. IK hou dit liever voor het verrassingseffect moest een maffialid op me stemmen. Helaas kreeg ik plots geen andere keuze meer.

En dat verwisselen 's nachts wil ook al niets zeggen, aangezien je evengoed twee onschuldige mensen van plaats hebt kunnen veranderen <_<

Nog vragen?

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by kolemijn »

Ik hoop dat alles in orde gaat komen met het familielid in kwestie.

Ik zie nog altijd niet in waarom je liever zou verklaren dat je een bom bent, dan gewoon je personage te zeggen... Ik zie niet in waarom dat niet fun is, het is toch niet dat het spel daarmee gedaan is ofzo (oké, het posten van die screenshots is wel stom, maar het is niet dat je niet gewoon je rol kan zeggen). Het lijkt mij veel minder fun dat iedereen zijn rol gewoon zegt, zoals jij gedaan hebt, daar ben je veel meer mee dan gewoon een personage.

Wie vind jij dan verdacht?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by The Donkey »

ik ben het er mee eens dat het zo openlijk delen van de rollen niet echt leuk is (probeerde het eerst niet te doen, maar zag geen andere manier om pietel te ontmaskeren) maar nu ben jij de laatste die het niet doet, vind je nu echt dat het spel leuker blijft als jij als enige achterblijft? tuurlijk dit moeten we de volgende keer niet weer zo doen, maar om daar nu moeilijk over te doen maakt het alleen maar verdachter... veder is de bom zijn een rol die we niet kunnen controleren dus heeft dat niet echt nut om je onschuld te beweizen... (tuurlijk een mafia speler kan geen bom zijn omdat burgers snachts niet iemand aanvallen, maar vind het toch wat vreemd)

hoop dat het relatief goed gaat met je familielid in het ziekenhuis :(

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by NeeNee »

Deadline morgenavond middernacht.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by kolemijn »

Ik heb zin om gewoon toch op Britt te stemmen en de nacht in te luiden...Doen?

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Britt_ »

Nou ik post nooit mijn rol zo vroeg. Mogelijk een eigenheid van manier van spelen? Geen idee. Ik vind het leuker om rollen te raden. Maar ik zal hem posten moest ik morgen nog leven. Als dat niet zo is komen jullie er vandaag zelf wel achter <_<

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Britt_ »

Achja en mijn verdachte blijft SilverOwls, vanwege het lurken, maar das niet altijd een reden dat er een maffia achterschuilt, dat weet ik.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Saki »

Van mij mag het hoor Kolemijn, neem deze nacht dan eens een kijkje bij Kira of SilverOwls, mochten we ernaast zitten.
Going to Atsusacon!

Post Reply