Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by The Donkey »

mmm, zou het bijna jammer vinden als het silverowls bleek te zijn en het spel daarmee uit is:P
maarja is geen rede om hard te spelen, maar idd geef haar nog ff de tijd zou ik zeggen, maar laat het geen dagen sleepen zonder dat ze iets zegt.
dan is het vrij duidelijk dat ze gwn niet genoeg online kan zijn om zichzelf te verdedigen (ik weet nog altijd niet of ze gwn aan het meekijken is en zich stil houd of dat ze er echt niet is... ik zie haar niet online in ieder geval:P)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by The Donkey »

ze was vandaag (woensdag) 20 min na middernacht (dus eigenlijk donderdag:P) voor het laatst online, dus silverowls is idd aan het meekijken:P
njaa ze moet wel een move gaan maken anders gaat het slecht voor dr aflopen...

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Saki »

kolemijn wrote:Amai, de beschermers onder ons doen goed hun werk.
Ik kan al meedelen dat Britt jammer genoeg geen weerwolf is.
wat heb je dan net doorgekregen?
Going to Atsusacon!

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by kolemijn »

Dat Britt 'onschuldig' is, meer informatie krijg ik niet door.
Ik vermoed toch dat daarmee bedoeld wordt dat ze geen maffia is.

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by SilverOwls »

The Donkey wrote:ze was vandaag (woensdag) 20 min na middernacht (dus eigenlijk donderdag:P) voor het laatst online, dus silverowls is idd aan het meekijken:P
njaa ze moet wel een move gaan maken anders gaat het slecht voor dr aflopen...

Stalk stalk :P


Er gebeurt echt veel op één dag en ik voel me dan zo rond dat ik de helft niet snap.
Ik denk dat ik vroeger de simpele versie heb gespeeld. :? Daarom zeg ik ook niet zoveel XD
Het volgende spelletje zal wel beteren, hoop ik.

Ik ben dus Gohan.
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by The Donkey »

SilverOwls wrote:
The Donkey wrote:ze was vandaag (woensdag) 20 min na middernacht (dus eigenlijk donderdag:P) voor het laatst online, dus silverowls is idd aan het meekijken:P
njaa ze moet wel een move gaan maken anders gaat het slecht voor dr aflopen...

Stalk stalk :P


Er gebeurt echt veel op één dag en ik voel me dan zo rond dat ik de helft niet snap.
Ik denk dat ik vroeger de simpele versie heb gespeeld. :? Daarom zeg ik ook niet zoveel XD
Het volgende spelletje zal wel beteren, hoop ik.

Ik ben dus Gohan.
lol:P
best begrijpelijk hoor, had ik de eerste week ook last van, als je net ff niet online was op de juiste tijden waren er 2-3 pagina's tekst waar je op moest reageren:S
maarja probeer het wel te doen, houd het spel leuk (ook voor jezelf, toen ik er meer inkwam werd het spel ineens ook veel leuker:D)

dus toch nog een rol geclaimt, en ik moet zeggen dat het wel een rol is die niet snel weg gelaten zou worden... (+ dat niemand anders hem heeft gekozen)
heb je een speciale gave? ben nog niet echt zeker van je onschuld:P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Kira »

Saki wrote:Het screenshot is gewoon niet volledig, dat zie je aan de quote knop, vandaar dat dat een raare zin lijkt.
De breedte van het plaatje paste niet helemaal in het bericht dus als je het helemaal wilt zien, moet je (zoals ik al zei) op Ctrl duwen en naar beneden scrollen.

Of bedoel je dat er nog iets achter 'gewonnen' moet komen maar dat ik heb zitten foefelen? Het juiste moet zijn 'onafhankelijk van welke groep er gewonnen heeft'. Waarom zou ik dat dan veranderen? ''Laat ik 'heeft' vervangen door 'wint'! Dat hebben ze toch nooit door! Gna gna gna!'' Ik was bovendien de eerste die ons eraan herinnerde dat NeeNee niet veel schrijffouten maakt.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Saki »

Kira wrote:
Saki wrote:Het screenshot is gewoon niet volledig, dat zie je aan de quote knop, vandaar dat dat een raare zin lijkt.
De breedte van het plaatje paste niet helemaal in het bericht dus als je het helemaal wilt zien, moet je (zoals ik al zei) op Ctrl duwen en naar beneden scrollen.

Of bedoel je dat er nog iets achter 'gewonnen' moet komen maar dat ik heb zitten foefelen? Het juiste moet zijn 'onafhankelijk van welke groep er gewonnen heeft'. Waarom zou ik dat dan veranderen? ''Laat ik 'heeft' vervangen door 'wint'! Dat hebben ze toch nooit door! Gna gna gna!'' Ik was bovendien de eerste die ons eraan herinnerde dat NeeNee niet veel schrijffouten maakt.

ik beschuldig je niet hoor, Ik heb later ook gemerkt dt met scrollen idd de rest er ook bij kwam. Take it easy.

_____________________________________________________________________
nieuwe rol geclaimed
Eventjes het deelnemerslijstje derbij halen..

Kira - Vegeta (surviver)
SilverOwls - Gohan
Britt_ - Bom (Aan DBZ verhaal te linken als Chaozu?)
Weertangel - Dende (Beschermer)
Saki - Bulma (inventor)
LukeVonPerrywinkle - Goku (bulletproof)
The Donkey - Nail (body guard)
Kolemijn - Guru (ziener)

Dus ofwel liegt SilverOwls nu over haar(?) rol of iemand anders...
Dan kom ik als eerste terug bij Britt terecht

Waarom Britt? Want ze is toch onderzocht door Kolemijn?
Dat is waar en daar kwam 'onschuldig' uit.
Helaas had ik deze ronde mijn busdriver ingezet op LukeVP en Britt
Wat dus betekent, dat niet Britt maar Luke 'onschuldig' is en zijn claim op Goku dus wel terecht is.
(ik heb dit nagevraagd bij NeeNee en het is dus wel zo)

Nu kom ik terug op mijn Britt theorie, waarbij ik haar dus echt wel geroleblocked zou kunnen hebben, uiteindelijk weten we niet ofdat ik de moord heb tegengehouden of Weertangel het deed.

Verder kwam ik deze post van Pietel tegen
pietel wrote:Go Bulma! geweldig!
Er is nog steeds een kleine kans dat een andere kracht de moord heeft tegengehouden, maar dit is gewoon te toevallig,
dus waarschijnlijk heb je gelijk dat Britt de godfather is. Britt is Frieza!
Zeer waarschijnlijk om zichzelf veilig te stellen na haar (mogelijke) executie dat door zijn hyperactiviteit hij met rust gelaten zou worden.

Als je de conversaties op pagina's 10-12 tussen Pietel en Britt leest, wetende dat Pietel maffia is lopen die iets te gesmeerd.
Tevens heeft Britt al meermaals geweigerd haar rol te claimen, uit veiligheid? Een combinatie van Pietel en Britt in de maffia zie ik nog wel zitten om mij deruit te willen moorden n.n

Intrekken Stem
Vote: Britt
Going to Atsusacon!

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 2)

Post by Kira »

Op pagina 12 loopt alles inderdaad wel 'gesmeerd' ja.

Maar ik stel me ook hier vragen bij:
pietel wrote:ja ik snap wel wat je zegt, Britt heeft wel heel snel van stem veranderd. Dat vond ik heel raar,
ook de manier waarop ze precies al op voorhand wist dat ze haar stem nog zou veranderen.

Maar ik begrijp niet goed welk voordeel het voor haar had, als ze maffia zou zijn.
Want ze kon helemaal niet weten dat Priester ging gedood worden na haar, tenzij zowel Kolemijn als Silver ook maffia zijn.
Pietel had toch duidelijk een doel toen hij dit postte, buiten te laten zien dat hij meedacht als een burger...

Ik krijg het gevoel dat Pietel vooral liet zien dat 'als Britt een weerwolf is, ik er geen ben!!'. Maar ik ben nog aan het nadenken...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by kolemijn »

Ah ja, tuurlijk, de switch.
Allé, Luke, dan heb ik indirect toch jou gecontroleerd, hoeven we ons over jou al geen zorgen meer te maken.
Ik heb Britt al een tijdje best verdacht gevonden, en nu we van SilverOwls wat reactie hebben gekregen kunnen we haar wel weer effe met rust laten :)
Van de bold gezette kunnen we wel redelijk zeker zijn dat ze geen weerwolf zijn.
Kira - Vegeta (surviver)
SilverOwls - Gohan
Britt_ - Bom (Aan DBZ verhaal te linken als Chaozu?)
Weertangel - Dende (Beschermer)
Saki - Bulma (inventor)
LukeVonPerrywinkle - Goku (bulletproof)
The Donkey - Nail (body guard)
Kolemijn - Guru (ziener)


Ik blijf het wel nog altijd vreemd vinden dat Britt als verdediging onmiddelijk overging op het impliceren dat ze een bom was, zou het niet veel logischer geweest zijn om je eerst op andere manieren te verdedigen (je personage vertellen...) en desnoods het bomargument als allerlaatste backup te sparen. Want je gewoon onmiddelijk als bom vrijgeven (dan nog zelf zonder een personage mee te delen) lijkt mij als burger, die dus wilt dat de burgers winnen, niet de juiste strategie.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by LukeVonPerrywinkle »

Stem: Britt

Ik stem nu al maar in het geval ze toch een bom is 8)

Maar, idd, als ik en Britt waren gewisseld en het 'zien' komt na het wisselen, dan is mijn onschuld zo goed als bewezen. Tenzij er iemand liegt natuurlijk.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Kira »

Ik heb besloten.

Stem: Britt_

Nu nog 2 stemmen...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by The Donkey »

wat doet de bom precies? killed degene die de bom probeerde te killen?
maar het is idd wel vreemd, nu dat luke zo goed als veilig is, ik weinig twijvels bij zowel weertangel als kira heb en silverowls nu ook minder verdacht lijkt...
tjaa kom ik nu ook bij brit uit, maar ik kijk nog ff hoe ze hier op reageerd:)

Stem intrekken

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by Saki »

In het verhaaltje van nacht 1, is de moord tegengehouden (door mijn roleblocker op Britt)

In het verhaaltje van nacht 2, is er iemand aangevallen en gered (protectie van Weertangel)


Ik blijf voor Britt gaan :Fade-color
Going to Atsusacon!

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 3)

Post by The Donkey »

heb het ff opgezocht de bom werkt alleen maar in de nacht dus we kunnen er veilig op stemmen,
en in dat geval geef ik haar liever even de kans om zich te verdedigen:)
(er zijn nog maar 2 stemmen nodig...)

Post Reply