Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 4)

Post by The Donkey »

arme silverowls:(
maarja ze heeft wel dende omgebracht!

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 4)

Post by Saki »

En geprobeert een onschuldige en weerloze uitvinder neer te halen. Gelukkig had ik Dende bij me :p

Wel jammer dat ze Dende heeft neergehaald


& btw; voor de 3de keer ofzow, ik ben nogsteeds van het mannelijke geslacht

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 4)

Post by The Donkey »

waar zie jij dat we je ze of haar noemen dan?:P
had ff terug gelezen maar kan niet 1 fout vinden sinds je laatste post;)

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 4)

Post by kolemijn »

The Donkey wrote: later bleek saki haar busdriver gave gebruikt te hebben om britt om te ruilen met luke
Persoonlijk heb ik hier niet echt problemen mee, alhoewel ik ook wel eerst dacht dat SilverOwls van het mannelijke geslacht was :P

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 4)

Post by The Donkey »

damn! dus toch:S
mijn excuses, het zit echt in mn hoofd op een of andere manierXD
ik zal er proberen nog beter op te letten;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by NeeNee »

Aangezien het er niet naar uitziet dat SilverOwls zich nog veel gaat verdedigen, zullen we er maar een eind aan breien.

Lynch bereikt!

STEMMENTELLING:
SilverOwls: Kira, Saki, kolemijn, the donkey

Image

Hij maakte geen kans, en hij wist het. Ik had de vijand gezien, hij kon nergens heen. Hij probeerde nog wel om zich te verdedigen, maar tegenover zo’n overmacht kon hij niet standhouden…

Zarbon is dood.

De Maffia is verslagen.


Image

Het is eindelijk voorbij. De indringers zijn verslagen, onze planeet is weer veilig.
Kom nader, vreemdelingen. Ik zal jullie met plezier onze Dragon Balls lenen om jullie wensen te vervullen…


Winnaars:
LukeVonPerrywinkle – Goku, Burger/Kogelvrij (Townie/Bulletproof)
Priester – Krilin, Burger
Saki – Bulma, Burger/Uitvinder (Townie/Inventor)
Weertangel – Dende, Burger/Genezer (Townie/Doctor)
Kolemijn – Guru, Burger/Ziener (Townie/Cop)
The donkey – Nail, Burger/Lijfwacht voor Guru (Townie/Bodyguard for Guru)

Kira – Vegeta – Overlever/Eenmalig Vigilante (Survivor/One-Shot Vigilante)

Verliezers:
Britt – Frieza, Maffia Leider (Mafia Godfather)
Pietel – Ginyu, Maffia Ziener (Mafia Cop)
SilverOwls – Zarbon, Maffia

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by NeeNee »

Rol PMs:

Britt
Jij bent Frieza.

Maffia Leider (Mafia Godfather): Je bent de aanvoerder van de Maffia. Je wilt het universum beheersen en aarzelt niet om iedereen die je hindert uit de weg te ruimen. Elke Nacht kunnen jij en je team één speler vermoorden. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.
• Als Maffia Leider ben je Onderzoeksimmuun (Investigation Immunity), hetgeen betekent dat eventuele Zieners e.d. niet kunnen zien dat je tot de Maffia behoort.
• Je teamgenoten zijn Pietel en SilverOwls. Jullie kunnen met elkaar praten in Frieza’s ruimteschip.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
Pietel
Jij bent Ginyu.

Maffia (Mafia): Je bent de tweede in rang bij de Maffia, rechterhand van meester Frieza. Wanneer de Leider sterft, erf jij het vermogen om elke Nacht iemand te vermoorden.
Kleurenziener (Flavor Cop): Dankzij jouw unieke gave kun je elke Nacht één speler onderzoeken om te weten te komen tot welk ras hij behoort. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.
• Je teamgenoten zijn Britt en SilverOwls. Jullie kunnen met elkaar praten in Frieza’s ruimteschip.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
SilverOwls
Jij bent Zarbon.

Maffia (Mafia): Je bent de derde in rang bij de Maffia. Je bent trouw aan je meester Frieza, en doet wat je kunt om hem te helpen die vervelende tegenstand uit te schakelen. Wanneer zowel de Leider als de tweede in rang dood zijn, erf jij het vermogen om elke Nacht iemand te vermoorden.
• Je teamgenoten zijn Britt en Pietel. Jullie kunnen met elkaar praten in Frieza’s ruimteschip.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
Kira
Jij bent Vegeta.

Overlever (Survivor): Jij hoort noch bij de Maffia, noch bij de Burgers, en het kan je eigenlijk geen zier schelen wie er leeft of sterft. Je wint als je nog in leven bent aan het einde van het spel, onafhankelijk van welke groep er gewonnen wint.
Eenmalig Vigilante (One-Shot Vigilante): Je geeft dan misschien niet om de anderen, maar dat wil niet zeggen dat ze geen rekening moeten houden met jou. Je kunt éénmaal in het spel iemand vermoorden (je mag kiezen welke Nacht). Zodra de Nacht gevallen is, kun je mij de naam doorsturen via PM.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
LukeVonPerrywinkle
Jij bent Goku.

Burger (Townie): Je bent een voorvechter van gerechtigheid die het opneemt tegen de Maffia. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Kogelvrij (Bulletproof): Dankzij je uitzonderlijke kracht ben je vrijwel onkwetsbaar. Je kunt niet gedood worden in de Nacht.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
PrIEsTER
Jij bent Krilin.

Burger (Townie): Als trouwe aardbewoner span je je in om je vrienden te helpen in de strijd tegen het kwaad. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
Saki
Jij bent Bulma.

Burger (Townie): De anderen onderschatten je misschien, maar ook jij kunt je steentje bijdragen in deze strijd. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Uitvinder (Inventor): Via je slimme uitvindingen krijg je een hoop voor elkaar. Elke Nacht kun je één activiteit kiezen uit de lijst hieronder. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de activiteit en de namen van de betrokken speler(s) via PM. Je kunt elke actie maar één keer gebruiken.
- Twee spelers van plaats verwisselen (Busdriver)
- De activiteit van één speler blokkeren (Roleblocker)
- Jezelf onvindbaar maken voor de acties van anderen (Commuter)
- Eén speler zijn stem voor de volgende Dag afnemen en zelf gebruiken (jouw stem telt dus dubbel) (Politician)

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
Weertangel
Jij bent Dende.

Burger (Townie): Ondanks je geringe kracht vecht je dapper tegen de vijand. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Genezer (Doctor): Je genezende krachten zijn een waardevolle gave. Elke Nacht kun je één speler (behalve jijzelf) uitkiezen om te beschermen, zodat hij/zij niet gedood kan worden door de Maffia. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
Kolemijn
Jij bent Guru.

Burger (Townie): Ondanks je hoge ouderdom ben je vastbesloten voor je volk te vechten tot de laatste snik. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Ziener (Cop): Als spirituele meester kun je dingen zien die anderen niet kunnen waarnemen. Elke Nacht kun je één speler onderzoeken om te weten te komen of hij Maffia is of niet. Zodra de Nacht valt, stuur je mij de naam door via PM.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
The donkey
Jij bent Nail.

Burger (Townie): De situatie lijkt hopeloos, maar toch vecht je onvermoeibaar tegen de invasie van je planeet. Je wint als alle Maffiosi gedood zijn.
Lijfwacht (Bodyguard) van Guru: Als een goede onderdaan en bewaker doe je alles voor je meester. Wanneer Guru aangevallen wordt door de Maffia, zul je hem beschermen en in zijn plaats sterven. Guru (Kolemijn, Ziener) is hiervan niet op de hoogte.

Als er nog vragen zijn, aarzel niet om ze te stellen. Veel plezier met het spel! :)
Nachtacties:

Nacht 1
- Saki – Roleblock Britt
- Weertangel – Genees the donkey
- Kolemijn – Onderzoek Saki -> Onschuldig
- Britt – Dood LukeVonPerrywinkle (geblokkeerd)
- Pietel – Onderzoek Saki -> Mens

Nacht 2
- Saki – Verwissel (Busdriver) Luke <-> Britt
- Weertangel – Genees Saki
- Kolemijn – Onderzoek Britt (verwisseld met Luke) -> Onschuldig
- Britt – Dood Saki (beschermd door Genezer)

Nacht 3
- Saki – Verbergen (Commuter)
- Weertangel – Genees Saki
- Kolemijn – Onderzoek SilverOwls -> Schuldig
- SilverOwls – Dood Weertangel

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 4)

Post by Weertangel »

Dit was een intersante game! vond het een intersante en leervolle ervaring :)
Ben weer game voor als we er nog een doen :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by NeeNee »

Nou, wie wil mag een nieuw spel opstarten. :)

Je weet nu wel ongeveer hoe het moet...

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by LukeVonPerrywinkle »

Ook leuk om het weerwolvenforum te lezen. :D

Soms is het zelfs vrij dramatisch: "Ik denk niet dat ik het ga halen" en vervolgens komt er geen post meer van die persoon.

Ze hebben ook heel veel pech gehad: Pietel die Nail had gekozen en de busdriver tussen mij en Britt (als die er niet was geweest, leek Britt omwille van haar gave onschuldig bij Kolemijn).

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by Saki »

Het is idd, zeer mooi gespeeld heel de tijd.

Goh, Britt had idd veel pech dat ik net haar viseerde in het begin.
Achterafgezien was mijn blokkade niet echt nodig aangezien luke toch niet dood kon :p

En jha ik heb een deel van mijn rol vrijgegeven en aangepast, je mag niet alles blootgeven zekers?
en tussen haakjes, na navraag bij Neenee, mocht ik me busdriver niet op mezelf gebruiken :/

Het is zeer tof om dat forum te lezen, en om eerlijk te zijn.

Ik zou Pietel blindelingsgevolgd hebben, met het nodige snuifje zout natuurlijk.

En lol een personage dat zichzelf opblaast, Chaozu!
Image

How dare you forget him!

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by The Donkey »

was echt een super leuk spel, kan niet wachten op de volgende:D
ook leuk om al die nacht acties na te kunnen lezen:)
@luke: dat pietel voor nail ging meteen in het begin was een ongelovelijke gok, het leek ff goed te gaan voor hem, maarja toch niet:P dat was opzich best wel te verwachten als je zomaar een personage kiest. maarja denk dat ik ook voor nail of iemand als hem was gegaan als ik het moest liegen. is een minder opvallend personage dat toch niet ongeloofwaardig is om er in te zitten:P

ik ben zeker weer van de partij voor ronde 2! ronde 3 wil ik eventueel wel organiseren, maar wil nu eerst een spelletje spelen nu ik alle regels beter ken:D

moet hun forum nog lezen maar eerst eten:P

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (Dag 1)

Post by Saki »

Saki wrote:oowjha, mijn guess voor de personages

Son Goku
Gohan
Piccolo
Krillin
Bulma
Dende


Vegetta

Freeza
Dodoria
Zarbon
3foutjes
Image

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by Saki »

Ik wil tegen volgende week eventueel wel een Shakugan no Shana hunt ineen proberen te steken.
Al zit ik nu wel met me examens...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by NeeNee »

^ Best eerst eens navragen hoeveel mensen de serie kennen...

Post Reply