Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by The Donkey »

man het weerwolven forum lezen was geweldig!
ze waren er van overtuigt dat we ze allemaal flink doorhadden, maar viel vies tegen voor mij:P
pietel wist ik zeker, maar silverowls en britt ben ik pas in dag 2 of 3 verdacht gaan vinden:P

@ saki: ken de serie niet:P ik zal hem eens opzoeken;)
er van uitgaande dat ik ronde 3 doe zou ik graag voor One Piece gaan, dus als je die niet neemt zou ik het zeer op prijs stellen:D

EDIT: (YEEY mag weer editen:D hahaXD)

lol ken de serie wel, ff vergeten:P
maarja nooit gelezen, ken het verhaal en de personages niet:S
miss handig om voor een meer mainstream shonen/seinen te gaan?
bijna iedereen kent dat soort series wel enigzins.

hoe gaat het veder met de deelnemers? ik neem aan dat de meeste van deze ronde weer meedoen, maar andere van het forum die hebben meegekeken zijn ook welkom toch?
persoonlijk vond ik het een beetje jammer dat brook, berserk en koen niet meededen, zulke actieve leden:P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by Kira »

Ik wist dat iedereen-moet-z'n-rol-direct-zeggen niet zo'n goed plan was xD

Ik was trouwens de laatste nacht van plan SilverOwls te vermoorden, zodat als zij een weerwolf was ik gewonnen zou zijn samen met de burgers (en dus niemand meer op mij hoeft te stemmen). Maar als zij er dan geen blijkt te zijn, zou iedereen maar op mij stemmen en dan ben ik er wel aan, dus ik heb uiteindelijk SilverOwls toch maar laten leven...

Mijn verdachten:
Dag 1 - Kolemijn, Luke en Pietel (PrIEsTER totaal niet eigenlijk, maar ik wou meedoen met de massa xD)
Dag 2 - Pietel en Luke
Dag 3 - SilverOwls (Britt_ vertrouwde ik ook nog wel...)
Dag 4 - SilverOwls

Meestal ging ik mee met wat jullie zeiden, omdat ik niet wou dat jullie zouden zeggen dat ik maar random wat zou stemmen xD

Ik wil trouwens ook nog wel ooit eens verteller zijn (tenzij iedereen tegen is xD). Van Detective Conan? Maar nog niet direct, liever als het vakantie is. (Morgen is het terug school voor mij...)
NeeNee wrote:Image
xD Wow, die is LELIJK!! :2gunfire:
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by The Donkey »

Kira wrote:Ik wist dat iedereen-moet-z'n-rol-direct-zeggen niet zo'n goed plan was xD

Ik was trouwens de laatste nacht van plan SilverOwls te vermoorden, zodat als zij een weerwolf was ik gewonnen zou zijn samen met de burgers (en dus niemand meer op mij hoeft te stemmen). Maar als zij er dan geen blijkt te zijn, zou iedereen maar op mij stemmen en dan ben ik er wel aan, dus ik heb uiteindelijk SilverOwls toch maar laten leven...

Mijn verdachten:
Dag 1 - Kolemijn, Luke en Pietel (PrIEsTER totaal niet eigenlijk, maar ik wou meedoen met de massa xD)
Dag 2 - Pietel en Luke
Dag 3 - SilverOwls (Britt_ vertrouwde ik ook nog wel...)
Dag 4 - SilverOwls

Meestal ging ik mee met wat jullie zeiden, omdat ik niet wou dat jullie zouden zeggen dat ik maar random wat zou stemmen xD

Ik wil trouwens ook nog wel ooit eens verteller zijn (tenzij iedereen tegen is xD). Van Detective Conan? Maar nog niet direct, liever als het vakantie is. (Morgen is het terug school voor mij...)
NeeNee wrote:Image
xD Wow, die is LELIJK!! :2gunfire:
begrijpelijk, maar persoonlijk ga ik liever meteen door, we kunnen de dagen/nachten des noods wat langer maken als mensen het niet lukt om veel te praten. enige die er nu moeite mee hadden waren ik en silverowls, silverowls bleek te lurken en ik was druk met andere dingen op de momenten dat het hier druk was (heb hem nu wel door:P). dus in preciepe zie ik er geen probleem in om het spel buiten vakanties te spelen (was nu 2 weken, maar das maar eens in het jaar...) maar zou leuk zijn!:D conan zie ik wel zitten en ik denk dat de meeste de serie wel kennen:)

ik weet nu niet of saki het spel ook wil lijden als we niet voor Shakugan no Shana gaan, ik wil het ook wel doen en dan ben jij de 3e, dus tjaa zou genoeg tijd moeten zijn om te kijken of het je zou lukken met school er bij;) ben zelf nu ff aan het kijken of ik het kwa rollen een beetje in One Piece kan passen (is nog best moeilijk omdat ze steeds andere vijanden hebben en die niets met elkaar te maken hebben:P grote overvloed aan personages eigenlijkXD), maar zoals gezecht ik wil eerst nog een potje spelen:P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by Kira »

Ik wil wel meedoen als het geen vakantie is, maar als ik zelf spelleider ooit zou zijn, zou ik dat liever in een vakantie willen, want ik moet (buiten vrijdag en zaterdag) in mijn bed liggen om 21u45 :wink:
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by The Donkey »

ow tjaa, das wel begrijpelijk dan:P
spel ging nu soms nog rustig door tot 3 uur snachts:P
nu hoef je er niet echt continue bij te zitten volgens mij hoor, maar tussen 8 en 12 s avonds is het best druk steeds.
miss heeft NeeNee nog wat tips voor nieuwe spel leiders? waar je rekening mee moet houden en wat er van je verwacht word?

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by Saki »

Pff, een andere mainstream reeks.

Full Metal Alchemist?


en goh, eerste nacht door 2 cops bekeken en dan 2 keer beschermd
Actie opslurper van dienst ofzow?

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by SilverOwls »

of Gundam Wing :D
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by NeeNee »

The Donkey wrote:ow tjaa, das wel begrijpelijk dan:P
spel ging nu soms nog rustig door tot 3 uur snachts:P
nu hoef je er niet echt continue bij te zitten volgens mij hoor, maar tussen 8 en 12 s avonds is het best druk steeds.
miss heeft NeeNee nog wat tips voor nieuwe spel leiders? waar je rekening mee moet houden en wat er van je verwacht word?
Als je wilt dat je aanwezigheid niet dringend gewenst is, gebruik dan geen dagactiviteiten en spreek af dat iedereen stopt met posten zodra de laatste stem gevallen is. Probeer ook zoveel mogelijk de tussentekstjes op voorhand te schrijven (desnoods meerdere versies) zodat je ze 's morgens of 's avonds kunt posten, ook als je niet veel tijd hebt.

Een halve dag extra wachten op het begin van de Nacht/Dag is geen probleem, mensen moeten maar wat geduld hebben. Probeer wel om je aan de limieten te houden (48u voor de Nacht), of laat op tijd een berichtje achter dat je wat meer tijd nodig hebt.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by Kira »

Ook handig is volgens mij alles bij te houden in een document wat er 's nachts is gebeurd denkik. En op voorhand zien wie wie is en dan PM's verzinnen. Dan kan je ze allemaal tegelijk versturen...

Jaja, ik moet al een dik kwartier in mijn bed liggen. Maar ik heb geen zin xD (Vandaar dat ik m'n tijd verspil aan deze zielige post :lol:)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by kolemijn »

Alleerst: Bedankt NeeNee voor het zo goed organiseren van dit spel en alles in goede banen te leiden. Ik heb niet echt ervaring met online weerwolf spellen, maar ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben van hoe deftig je dit allemaal gedaan hebt.
Ik vond het alleszins zalig en doe dus zeker weer mee met het volgende spel. Ik zou ook wel eens een Lupin III versie willen organiseren, dit lijkt mij wel toepasselijk omdat de allianties daar ook regelmatig eens switchen, en er best wat bedrog in voorkomt. Maar ik weet niet echt hoe gekend Lupin III bij jullie is? En het zal ook nog niet voor voorlopig zijn, met al degene die ook willen organiseren, dus wacht ik nog wel even.
Ik moet zeggen dat ik niet echt vertrouwd ben met de meeste series die hier aangehaald worden (buiten One Piece), maar ik kan mij wel aanpassen, effe de wiki lezen en je meestel wel genoeg.

Het weerwolven forum was wel leuk om eens te lezen, zeker het 'emotionele' moment van Britt haar laatste post, nog een laatste raad meegeven aan haar onervaren medemaffia terwijl ze de dood in de ogen kijkt, zalig :)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by The Donkey »

idd heel erg bedankt NeeNee, was super strak georganiseerd zonder enige fout!

lupin III ken ik wel maar was moeilijk anime van te vinden en ken de personages niet. maar ik denk eigenlijk dat elke serie wel te gebruiken is, we hebben tenslotte wikipedia en dan kan je makkelijk alles opzoeken. het heeft natuurlijk voordelen de serie te kennen en das wel leuker, maar denk dat je het prima zonder kan spelen:)

@ Saki: HELL YEAH!!:D
je ziet het wel zitten om ronde 2 voor je rekening te nemen?
super! laat de inschrijvingen maar komen! (njaa in het topic dat saki dan post:P)

lijstje (mogenlijke) toekomstige organistoren:

saki (Full Metal Alchemist?/Shakugan no Shana?)
donkey (One Piece)
kira (Detective Conan)[alleen in vakantie tijd]
kolemijn (Lupin III)

andere sugesties voor series waren:

Gundam Wing (persoonlijk ken ik daar de personages compleet niet in trouwens...)
mix van anime Bad Guys

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by NeeNee »

One Piece, conan en Gundam Wing ken ik wel, de rest niet...

Als je een minder bekende reeks gebruikt, kun je je trouwens best beperken tot de personages die bijvoorbeeld op Wikipedia staan, zodat wie de serie niet kent gemakkelijk kan bijlezen.

Maar laten we deze discussie in het andere topic verderzetten, want het gaat niet meer over de inhoud van dit spel. Daarvoor hebben we nou net twee topics. :)

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by Saki »

Wat vonden de wolven er eigelijk van?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by NeeNee »

^ Inderdaad. We hebben er nog niets van gehoord. :?

Britt, Pietel, SilverOwls, geef eens jullie opinie over het spel. Was het te moeilijk?

Kira wrote:
NeeNee wrote:Image
xD Wow, die is LELIJK!! :2gunfire:
Normaal ziet hij er zo uit. ;)

Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)

Post by Kira »

Oh ja die! De man met de oorbellen voor vrouwen!

Je hebt nog 3 slechteriken genomen uit het begin als ik me niet vergis.

Oh ja: Hoe kunnen we ervoor zorgen dat Koen, Brook en Berserker mee zullen doen met weerwolven? :?:
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Post Reply