Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
^ Ik heb drie slechteriken genomen uit de Namek-saga. Daar ging het spel over, weet je nog?
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
Tot daar heb ik gezien (nog net wat verder...). Nooit aan gedacht dat ze nog naar andere planeten zouden gaan...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
Achteraf speelt het zich af op de aarde en het afterlife bij King Kai
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
idd, namek werd niet veel gebruikt als ik het me goed herrinner, voornamelijk wat dingen voorberijden op grote gevechten:P
mmmm, miss lezen koen, berserk en brook dit topic niet, ik zal ze eens een PM sturen:)
EDIT: koen heeft laten weten dat hij waarschijnlijk niet mee doet:( en brook jammergenoeg ook:S
mmmm, miss lezen koen, berserk en brook dit topic niet, ik zal ze eens een PM sturen:)
EDIT: koen heeft laten weten dat hij waarschijnlijk niet mee doet:( en brook jammergenoeg ook:S
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
Namek was een heel aparte arc,
en NeeNee heeft alle belangrijke spelers uit die arc gekozen behalve Gohan (en in de eindfase Picollo)
Als ge het verhaal goed kent, was het verloop van het spel best tof en in de sfeer van de Namek-arc.
Ik vond het een goed evenwichtig spel. Ik denk dat er iets te veel speciale krachten waren voor een eerste spel,
maar ik denk niet dat het onmogelijk was voor de maffia om te winnen.
Frieza's ruimteschip was wel een plezant voordeel.
We hebben een beetje pech gehad doordat britt onze godfather was en direct geblockt werd. Bij een volledig willekeurige rolverdeling was dat misschien niet zo gemakkelijk gebeurd. Maar al bij al, was het zeker leuk en spannend.
Het is eigenlijk spijtig dat we zo vlug door de mand zijn gevallen, want er zaten nog genoeg coole krachten in om interessante situaties te creëren.
en NeeNee heeft alle belangrijke spelers uit die arc gekozen behalve Gohan (en in de eindfase Picollo)
Als ge het verhaal goed kent, was het verloop van het spel best tof en in de sfeer van de Namek-arc.
Ik vond het een goed evenwichtig spel. Ik denk dat er iets te veel speciale krachten waren voor een eerste spel,
maar ik denk niet dat het onmogelijk was voor de maffia om te winnen.
Frieza's ruimteschip was wel een plezant voordeel.
We hebben een beetje pech gehad doordat britt onze godfather was en direct geblockt werd. Bij een volledig willekeurige rolverdeling was dat misschien niet zo gemakkelijk gebeurd. Maar al bij al, was het zeker leuk en spannend.
Het is eigenlijk spijtig dat we zo vlug door de mand zijn gevallen, want er zaten nog genoeg coole krachten in om interessante situaties te creëren.
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
Jullie hadden echt wel pech dat ik net Britt roleblockte.
Om eerlijk te zijn, had ik in het begin echt zo iets van, wth kan ik hier mee aanvangen...
Dan maar random Britt genomen, gewoon om ze te pesten. Blijkt ze Freeza te zijn :/
Om eerlijk te zijn, had ik in het begin echt zo iets van, wth kan ik hier mee aanvangen...
Dan maar random Britt genomen, gewoon om ze te pesten. Blijkt ze Freeza te zijn :/
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
hehe idd, had niet echt het gevoel dat de burgers hun nacht actie compleet voorbereid waren, meer een gok:P
maarja heeft erg goed uitgepakt:) hopelijk hebben de wolven de volgende keer iets meer geluk.
zou denk ik ook leuker zijn als we een groep van zeg 15 hadden, heb je zeg 5 wolven ipv 3, kan je net wat meer complotten samen maken/uitvoeren:)
maarja heeft erg goed uitgepakt:) hopelijk hebben de wolven de volgende keer iets meer geluk.
zou denk ik ook leuker zijn als we een groep van zeg 15 hadden, heb je zeg 5 wolven ipv 3, kan je net wat meer complotten samen maken/uitvoeren:)
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
5wolven is echt wel te veel imo, 4 ofzow dan ;p
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
met 15 mensen? dan is 5 toch best te doen?
maar idd ik denk niet dat we voor ronde 2 15 mensen hebben dus zou zeker niet meer dan 3-4 doen;)
ben best benieuwt naar hoe dit spel speelt als wolf:P
maar idd ik denk niet dat we voor ronde 2 15 mensen hebben dus zou zeker niet meer dan 3-4 doen;)
ben best benieuwt naar hoe dit spel speelt als wolf:P
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
Nooit meer dan 3 weerwolven lijkt me Gewoon meer speciale rollen! ^^
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
^ Je kunt de Weerwolven niet tot in het oneindige meer speciale rollen geven.
Over het algemeen is 1/3 van de spelers een goed gemiddelde. In een spel van 15 kun je dus 5 Weerwolven hebben, of 4 Weerwolven een een Seriemoordenaar. Als je er minder wilt, moet je de Burgers hun krachten afnemen of de Weerwolven een extra Daykill geven of zo.
Maar nu zit ik alweer algemeen advies te geven in dit topic. Kunnen jullie dat soort vragen niet stellen in de andere thread?
Over het algemeen is 1/3 van de spelers een goed gemiddelde. In een spel van 15 kun je dus 5 Weerwolven hebben, of 4 Weerwolven een een Seriemoordenaar. Als je er minder wilt, moet je de Burgers hun krachten afnemen of de Weerwolven een extra Daykill geven of zo.
Maar nu zit ik alweer algemeen advies te geven in dit topic. Kunnen jullie dat soort vragen niet stellen in de andere thread?
- The Donkey
- Posts: 777
- Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
- Location: Utrecht
Re: Weerwolven 1: Dragon Ball Maffia (GAME OVER)
hehe idd, verplaatst zich wat moeilijk:P
ik zal hier dan veder niet weer posten over toekomstige rondes;)
ik zal hier dan veder niet weer posten over toekomstige rondes;)