Problemen nieuwe registraties
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
- yatagarasu
Problemen nieuwe registraties
Ik heb van andere forumleden gehoord dat er problemen met de google recaptcha zijn waardoor nieuwe personen zich niet zouden kunnen registreren. Blijkbaar zouden er mensen van het gestopte aniway forum naar hier willen verhuizen.
- Kenny
- Site Admin
Re: Problemen nieuwe registraties
DIt zou opgelost moeten zijn nu.
Spread the word
Spread the word

The shadow is a loving vail! That's why I sleep so much... 

- WizardOfOss
Dank u, dank u!
Meteen nog maar weer een keer op de Aniway-Discord gemeld, een eerdere melding was alweer helemaal ondergesneeuwd onder off-topic geleuter. Nu alleen maar hopen dat ze me daar niet als spammer gaan bestempelen...
Meteen nog maar weer een keer op de Aniway-Discord gemeld, een eerdere melding was alweer helemaal ondergesneeuwd onder off-topic geleuter. Nu alleen maar hopen dat ze me daar niet als spammer gaan bestempelen...
- WizardOfOss
Maar even dit draadje hergebruiken: ik hoorde op de Aniway-discord dat iemand weer problemen had met aanmelden. Alles ingevuld, maar doet vervolgens niks....hoe nu verder?
Ik heb het even aangekaart bij HeuvelKenny voor de technische opvolging...
motivatiedip. help!
HeuvelKenny heeft het probleem opgelost, was iets gewijzigd bij de captcha. Dus registreren is weer mogelijk!
motivatiedip. help!
- WizardOfOss
Ash had het al op de Discord doorgegeven, en zo te zien is het registreren inmiddels ook gelukt. Waar is toch de thumbs up-smiley als je hem nodig hebt....