Ovenvers 2007

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Say hello to Black Jack 9
Schitterend volume, en eveneens start van de psychiatrie arc. Ozawa is een fascinerend personage.
Glénat, het wordt wel stilaan tijd om iets te laten horen ivm volume 10, niet? :|

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Nana 3:
Ik heb me er minder mee geamuseerd als volume 2, maar dat wil absoluut niet zeggen dat het "matig" was. Shouji vond ik nu veel smeriger dan in de anime (nu zou ik helemaal mee kunnen gaan in de haatreacties op youtube). Ik kan niet wachten tot eind november =D

Death Note 2:
Het ongepland-Death-Note-direct-uitlees-virus heeft mij ook getroffen. Ik dacht gisterenavond om het eerste stuk te lezen van dit volume en roetsj ik kon niet stoppen! Zo verslavend! Mijn broer is er ook al verslaafd aan, maar hij wilt ze niet kopen :(
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Yotsuba&! 5
Haha, man, Yotsuba en Yanda zijn zo schitterend samen :')

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

hehe, die scene was prachtig.

Naruto 32

Al bij al een fijn overgangsvolume, met een leuk weerzien van een paar oude bekenden. Die Saï heeft wel veel weg van Sasuke. Is hij de zoveelste introverte jongen is die na een knalgevecht beseft dat Naruto eigenlijk wel een goeie vriend is? 't zal wel...

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Wimpuls wrote:Is hij de zoveelste introverte jongen is die na een knalgevecht beseft dat Naruto eigenlijk wel een goeie vriend is? 't zal wel...
Maar goed dat er toch een paar zekerheden zijn in deze wereld 8) ...

reaper_unique
Posts: 31
Joined: Sun Jul 22, 2007 20:56
Location: België

Post by reaper_unique »

waar haal jij naruto 32 vandaan?
Bestel je dat ofzo?
en zo ja(wss wel) is het dan in het engels, frans,... en waar
:wink: :bow: :puppydogeyes:

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Deze keer: het Besloten Land in Leuven. Het is in het Frans, btw. Kijk maar eens naar de adressenlijst op de site.

The World is Mine 10

Alweer laat Akai zien dat ons geweten nogal snel begeeft in crisissituaties.

reaper_unique
Posts: 31
Joined: Sun Jul 22, 2007 20:56
Location: België

Post by reaper_unique »

je weet er toevallig gn zijn in de buurt van Aalst ofzo het mag iets verder :roll:
en ben eigenlijk ook op zoek naar SK v 30 - 32 in het frans
en naruto engels tot zo ver mogelijk.

Ik heb zelf al heel wat zitten zoeken maar vind maar niks.
O en sorry dat ik ff oftopic ga :wink:

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Hmm, ik heb geen weet van stripwinkels in die buurt. Anders moet je maar eens de trein naar Brussel pakken (kan geen probleem zijn vanuit Denderhoutem) en daar naar de Superdragontoys of Fnac eens gaan vor uw Shaman King. Voor Engelse kan je altijd online bestellen via archonia.com. Die leveren dan aan huis.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

In Gent heb je ook De Poort waar ze veel Franse manga verkopen. Ik weet niet of Gent dichter is dan Brussel voor jou...
motivatiedip. help!

reaper_unique
Posts: 31
Joined: Sun Jul 22, 2007 20:56
Location: België

Post by reaper_unique »

brussel dan maar(is dus dichter) :wink:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Bij Archonia is SK 31 nog in stock:

http://www.archonia.com/index.php?page= ... &aid=34416

Maar ik zie hier ook dat de SK's die jij zoekt in superprijs (€ 5,55) staan bij Proxis.be (gewoon "shaman king" intypen en zoeken op "Franse boeken"). Dus online ga je sowieso je gading vinden als je de trip naar Brussel wil vermijden. Want daar ga je overstelpt worden met manga en het is dan nog maar de vraag als je je aan je budget gaat kunnen houden :)
motivatiedip. help!

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Koen wrote:Dus online ga je sowieso je gading vinden als je de trip naar Brussel wil vermijden. Want daar ga je overstelpt worden met manga en het is dan nog maar de vraag als je je aan je budget gaat kunnen houden :)
Lol. Damn you, Brussel!

reaper_unique
Posts: 31
Joined: Sun Jul 22, 2007 20:56
Location: België

Post by reaper_unique »

Koen wrote:Dus online ga je sowieso je gading vinden als je de trip naar Brussel wil vermijden. Want daar ga je overstelpt worden met manga en het is dan nog maar de vraag als je je aan je budget gaat kunnen houden :)
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben :lol:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Ben m'n bestelling van oktober gaan ophalen bij de mangaboer, dus had weer wat verse lectuur.

Psychic Academy 7
Ik blijf dit aangename lectuur vinden en de paradromen zorgen voor een sterk hoofdstuk.

Azumanga Daioh 2
Aangename reeks maar meer ook niet. Yotsuba is superieur in alle aspecten, vind ik persoonlijk.

Last Quarter 3
De twee eerste delen waren enorm sterk en mede daardoor is deze conclusie toch een klein beetje teleurstellend. Verre van slecht maar het haalt niet de magische sfeer van de eerdere volumes.

Survivant 6
De reeks blijft toch een zeker niveau aanhouden. Ondanks dat we nu reeds 6 volumes van 350-400 pagina's op Satoru's ietwat dwaze gezicht moeten kijken ;) is er geen spoor van repetitiviteit.

Cross Game 3
De magie van Adachi werkt ook in deze reeks enorm aanstekelijk. Een pleiade aan boeiende personages en een leuk verhaaltje van sport gepigmenteerd met een snuifje romantiek.
motivatiedip. help!

Locked