Ovenvers 2006

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Koen wrote:
lambardi2 wrote:Wow dat zijn veel manga Koen :)..

Het verbaast me altijd dat ik vele nog nooit heb gezien of gehoord..
Tsk, tsk, tsk, de meeste zijn al gereviewed hier op de Heuvel ze ;)

Was vorige week nog eens langs m'n mangaboer gegaan, heb m'n leesachterstand weer wat meer vergroot :roll: Dus ja, moet wat vaart zetten achter de nieuwe lading zodat ik niet blijvend achterop raak he :)
Oh la la ik ken niet alle reviews van buiten hoor :oops: .
Ja ik weet het een shame..

Ken alleen manhole..

Hihi vond de titel nog al uhm grappig klinken..
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Suikoden III 7
Nu zowel Chris als Hugo in het bezit zjin van een true rune moet het allemaal echt gaan losbarsten.

Pink Diary 3
Blijft leuke lectuur ondanks de soms irritante personages. Maar vermits ze eigenlijk allemáál irritant zijn valt het minder op wat een goede zet is van Jenny want zo erger je je minder... vreemd genoeg...

Step up love story 17
teh sex0r continues.
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Darling 6
Setsuko vindt de ideale vervanger voor Kyosuke: een mini-komkommer!
motivatiedip. help!

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Koen wrote:Darling 6
Setsuko vindt de ideale vervanger voor Kyosuke: een mini-komkommer!
:shock: :shock: Uhm is funny bedoeld of is dit een bepaalde stoute genre?
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

lambardi2 wrote:
Koen wrote:Darling 6
Setsuko vindt de ideale vervanger voor Kyosuke: een mini-komkommer!
:shock: :shock: Uhm is funny bedoeld of is dit een bepaalde stoute genre?
Darling is josei, dus bedoeld voor volwassen vrouwen (perfect dus voor mij!), en ja, dat is dus soms wat stout ;) Het is vooral erg grappig door de super deformed tekeningen van het hoofdpersonage :D

Setsuko loopt de helft van de tijd rond met een slip van Kyosuke op haar hoofd, maakt een sneeuwman met penis die dan weggecensureerd wordt, soit, meestal flauwe humor maar gisteren werkte het wonderbaarlijk goed.
motivatiedip. help!

User avatar
Mystburn
Posts: 44
Joined: Sat Sep 20, 2003 17:08
Location: Lifecod

Post by Mystburn »

440 hoofdstukken van One Piece. En je hebt het gevoel dat er op z'n minst nog evenveel zullen komen. Image
"The universe we observe has precisely the properties we should expect if there is, at bottom, no design, no purpose, no evil and no good, nothing but blind pitiless indifference."
-- Richard Dawkins

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Naruto 3

Toffe deel van de manga weer oh hoe tof vind ik dat hier de flashbacks kort zijn (hier toch nog) maar dan vind ik weer jammer dat ik de leuke in oren klinkend muziek er niet bij hoor.

Yu-Gi-Oh 6

Ik vond dat het weer flauw begon en veel té repetief maar op het einde vond ik het heel leuk worden en dan ja eindigd de manga XD waardoor ik deel 7 zeker ga halen.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Giel
Posts: 30
Joined: Mon Dec 05, 2005 13:04
Contact:

Post by Giel »

Oef, lang niet gepost...
The Drifting Classroom 1
De sfeer begint steeds naarder te worden, aan het eind van deel 1 zag ik al een verknipt soort Battle Royale ontstaan. Zeker een goede serie, als je de leeftijd van de serie in het achterhoofd houdt. Vanavond deel 2 maar es lezen.

Tramps Like Us 1
De cover heeft me altijd een afkeer voor deze serie doen hebben, maar eigenlijk is hij heel tof. Een workaholic vrouw neemt een jongeman als huisdier in huis, en ontwikkelt een relatie met hem die steeds serieuzere vormen aanneemt. Erg tof!

Peach Girl 1
Ook weer een titel waar ik veel vooroordelen over had, vooral door de anime en de coverart veroorzaakt. Ooit episode 1 gekeken van de anime, vond er niks aan. De covers zijn afschuwelijk, maar het verhaal is echt tof en goed in elkaar gezet.

Man of Many Faces 1
Een beetje flauw, erg kinderlijk en CLAMP achtig allemaal. Deed me erg denken aan Kaitou Kid! Weet niet of ik deze serie voort ga zetten though.

Cyborg 009 1-3
Deze kwam uit het niets en blies me weg. Wat een goede serie zeg! De stukken die ik van de anime heb gezien vond ik altijd bagger, maar de manga is zo goed. Opbouw van het verhaal, dramatiek, moraal, alles klopt precies gewoon. Enorm kut dat Tokyopop de serie heeft stopgezet en dat 4-10 moeilijk te vinden zijn. Bol.com prijs vind ik toch behoorlijk steep, en er is geen Duitse/Franse release.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Giel wrote:Oef, lang niet gepost...
The Drifting Classroom 1
De sfeer begint steeds naarder te worden, aan het eind van deel 1 zag ik al een verknipt soort Battle Royale ontstaan. Zeker een goede serie, als je de leeftijd van de serie in het achterhoofd houdt. Vanavond deel 2 maar es lezen.

Tramps Like Us 1
De cover heeft me altijd een afkeer voor deze serie doen hebben, maar eigenlijk is hij heel tof. Een workaholic vrouw neemt een jongeman als huisdier in huis, en ontwikkelt een relatie met hem die steeds serieuzere vormen aanneemt. Erg tof!

Cyborg 009 1-3
Deze kwam uit het niets en blies me weg. Wat een goede serie zeg! De stukken die ik van de anime heb gezien vond ik altijd bagger, maar de manga is zo goed. Opbouw van het verhaal, dramatiek, moraal, alles klopt precies gewoon. Enorm kut dat Tokyopop de serie heeft stopgezet en dat 4-10 moeilijk te vinden zijn. Bol.com prijs vind ik toch behoorlijk steep, en er is geen Duitse/Franse release.
Het eerste wil ik eens lezen vooral omdat Drazic er zoveel over zegt :)..

Het tweede heb ik al eens zien liggen en toen té stom om het niet té kopen XD.

En het derde tja dat is een must have I want it!!

Dragonfall 1

Lol na twee en drie heb ik maar één gekocht en gelezen het stond nogal raar anders :).
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

Locked