Ovenvers 2006

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Blackjack 12
Asuka heeft nog een ietsiepietsie gewijzigd aan de soeplheid van het boekje waardoor je nu echt het gevoel hebt van de Glénat bunko's. Perfectie dus. Dit twaalfde volume is ook weer enorm sterk met genoeg verwijzingen naar het verleden van BJ om de lezer geen repetitief leesstuk voor te schotelen. Het blijft ook verwijzingen regenen naar personages uit ander Tezuka werk.
motivatiedip. help!

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1441
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Post by Ash Ketchum »

Sexy Voice & Robo

Wat een verrassend leuke manga! Van de reviews en comments die ik erover had gehoord, wist ik wel dat het goed was, maar ik kreeg nooit echt een idee waar de manga over ging. Nu ik het gelezen heb, moet ik ook bekennen moeite te hebben om echt te kunnen beschrijven waar Sexy Voice over gaat. De aparte tekenstijl is charmerend, het vertellen is subliem en de uitgave van Viz is zeker goed, A4 en net als in Japan een 400 bladzijdes tellende boekwerk ^^

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Ash Ketchum wrote:Sexy Voice & Robo

Wat een verrassend leuke manga! Van de reviews en comments die ik erover had gehoord, wist ik wel dat het goed was, maar ik kreeg nooit echt een idee waar de manga over ging. Nu ik het gelezen heb, moet ik ook bekennen moeite te hebben om echt te kunnen beschrijven waar Sexy Voice over gaat. De aparte tekenstijl is charmerend, het vertellen is subliem en de uitgave van Viz is zeker goed, A4 en net als in Japan een 400 bladzijdes tellende boekwerk ^^
Ik vind die maar nergens... :\

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1441
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Post by Ash Ketchum »

Mjah, ik heb Bol.com gebruikt als weapon of last resort. Kon hem ook nergens vinden. ^_~

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Waarschijnlijk heeft iedereen de reeks al helemaal uit maar kon het niet laten om het te kopen.

Dragonball volume 1
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

tsubasa-reservoir chronicles v7: otô arc nam een bizondere twist imo!leuke volume veel fights maar spijtig genoeg niet zoveel aandacht deze keer aan de romance tussen syoaran en sakura

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

Ik ben ook begonnen aan DB, lambardi , heb de eerste 5 delen al. En ik vind ze stukken beter als de anime, ook stukken volwassener en grof soms. :wink:
En heb Lone Wolf & Cub Vol 1 en 2 ook uit. Superreeks over een ronin en zijn kind. Ga me binnenkort nog een paar delen aanschaffen.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Marv wrote:Ik ben ook begonnen aan DB, lambardi , heb de eerste 5 delen al. En ik vind ze stukken beter als de anime, ook stukken volwassener en grof soms. :wink:
En heb Lone Wolf & Cub Vol 1 en 2 ook uit. Superreeks over een ronin en zijn kind. Ga me binnenkort nog een paar delen aanschaffen.
Nou over DB ik weet niet of dat die anime ooit in Vlaanderen op tv is geweest alleen DBZ weet ik!

De DB ken ik alleen van Club Dorothée denk ik!
Waar is die goeie oude tijd :)
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

My bad, ik bedoelde ook gewoon dat ik de DB manga's beter vond als de DBZ anime. Mss een slechte vergelijking omdat het nie veel met elkaar te maken heeft. Maar ik vind DB in elk geval leuker als DBZ.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Marv wrote:My bad, ik bedoelde ook gewoon dat ik de DB manga's beter vond als de DBZ anime. Mss een slechte vergelijking omdat het nie veel met elkaar te maken heeft. Maar ik vind DB in elk geval leuker als DBZ.
Ik had de eerste episodes in het frans op video van DB.

En ik vond die echt zeer leuk!
Eigenlijk gingen die veel vlotter vooruit!

Dan de nieuwere DBZ anime.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

I's 8

Ik dacht ermee te stoppen om deze manga te lezen maar ik ben nu wel van gedacht verandert het is terug wat leuker aan het worden. 8)
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1441
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Post by Ash Ketchum »

Saint Seiya 9

De gevechten gaan door op verschillende fronten, Kurumada weet gelukkig het spannend te houden door de splitsing van onze helden en de vijanden waar ze tegen moeten vechten.

Bleach 10

Het verhaal is niet veel opgeschoten in één deel, wel jammer, maar de kleine extra delen met Karin en de tokusentai was echt grappig XD

Death Note 3

Ridiculociteus fantastisch deel. (jah, ik speel Phoenix Wright: Ace Attorney :P Redd's grotesque vocabulaire is aanstekelijk) "I am L" verandert de hele structuur van het verhaal en maakt het ongelooflijk veel benauwder dan het al was.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Naruto 21

Alleman achter Sasuke aan !! Het begin van een helse achtervolging en door mijn voorkennis zit ik nu weer te pattineren :roll: ... Het emotioneel kantje is nog wel deftig uitgewerkt.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Bleach 14

Kurotshuchi Mayuri...nog nooit zo'n klootzak van een personage gezien. Schitterend 8) ! Van begin tot einde action-packed cool mega biatch yeah ! zeer leuk dus.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

berserk v4: miura rockx!spijtig wel dat er zo weinig zwarte humor inzat in deze volume

Locked