Ovenvers 2005

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Feestgedruis of niet, ik lees verder!

Say Hello to Black Jack 9
De voorbije volumes waren enorm emotioneel, maar met dit nieuwe volume kunnen we weer even tot rust komen. Meer dan een emo-rollercoaster is dit een denk-volume. Het leven in de psychiatrie.

Gokinjo 7
Deze serie heeft me niet zo weten bekoren als Nana of Paradise Kiss van dezelfde mangaka, maar dit laatste volume is toch wel erg goed. Vooral het opstapje naar ParaKiss (het "vervolg" op Gokinjo) is echt wel schitterend en erg beklijvend - maar dat is natuurlijk omdat ik ParaKiss al gelezen heb, wat misschien niet echt logisch is vermits het een vervolg hierop is...
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Villa Cosmos 2
Leuk volume maar iets minder hilarisch dan het eerste. De Japanners hebben ook duidelijk iets met schildpadden...

Boys Be 7
Mijn enige US manga blijft gewoon doen wat hij gedurende een goeie 20 volumes zal doen. Vertier brengen. Leuke comments van de vertaalsters...
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Initiation 5
Verrassend einde aan deze mooie reeks die me volledig in de ban wist te houden van dat afgelegen dorpje met hun wel erg onzedige gewoontes... Briljant!
motivatiedip. help!

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

een hint van een luilak : wat dacht je van 'ovenvers 2006'? 't Is een vruchtbaar 2005 geweest, percies :D

Locked