MangaPlus

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

MangaPlus

Post by NeeNee »

Voor wie het nog niet mocht weten, Weekly Shonen Jump zet tegenwoordig al hun manga online (in het Engels) op het moment van verschijnen in Japan.

https://mangaplus.shueisha.co.jp

De website bevat de eerste en laatste drie hoofdstukken van elke WSJ-reeks, en daarnaast nog een aantal manga uit andere tijdschriften en uit Jump+, het nieuwe digitale broertje van WSJ.

Voor het eerst is het dus mogelijk om het volledig magazine te volgen, inclusief de reeksen die na 10 hoofdstukken gecanceld worden en normaal nooit tot in het Westen geraken. En het feit dat het allemaal legaal is, is natuurlijk ook een pluspunt (pun not intended).

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: MangaPlus

Post by Koen »

Jup, heel handig... Dankzij MangaPlus moet ik de nieuwe Dragonball bv. niet meer kopen, éénmaal lezen is bij zo'n manga gewoon voldoende...
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: MangaPlus

Post by NeeNee »

Een nieuwe serie die er interessant uitziet... maar alleen in het Spaans. *zucht* Geen idee waarom ze dat doen. Vertalers tekort?

Maar ik heb intussen wel voor het eerst de volledige Naruto-serie gelezen, één hoofdstukje per dag. Ik hoop dat ze een nieuwe dagelijkse serie doen, maar ik vrees er een beetje voor (de One Piece re-edition zou een goed idee zijn, die gaat de nieuwe hoofdstukken anders nooit inhalen).

Post Reply