Ovenvers 2015

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

I am a hero 13
Zombies in fucking Brussel aan Gaasbeek! :shock: Gewoon omdat mangaka hier was tijdens MIA krijgen we gans hoofdstuk over Gaasbeek, chique!

Suicide Island 12
Jup, blijft boekske na boekske top. Echt wel sterke reeks.

Zetman 20
Mja, spijtig dat deze reeks van Katsura is want anders had ik ze al laaaang stopgezet. En nu komt er nog een tweede fucking act, zucht!

MaiWai 7
Gaan we voor de schat of voor de bewaker?
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

Space Brothers 10
Blijft behoren tot m'n favoriete lectuur van het moment.

Claymore 25
Het is wel terug wat interessanter geworden maar het einde mag nu toch snel komen...
motivatiedip. help!

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Ovenvers 2015

Post by Saki »

Koen wrote: Claymore 25
Het is wel terug wat interessanter geworden maar het einde mag nu toch snel komen...
27 is het einde, met nog een leuke verrassing in deel 26 :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

Hopelijk "begrijp" ik de verrassing in 26 nog lol, want 't wordt ingewikkeld om volgen sinds ze minder snel komen ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Ovenvers 2015

Post by Saki »

Koen wrote:Hopelijk "begrijp" ik de verrassing in 26 nog lol, want 't wordt ingewikkeld om volgen sinds ze minder snel komen ;)
26 is al uit hé (in het Engels) en jha, 't is niet iets dat je zomaar overleest (al heeft Neenee dat wel gedaan, of ze cared der gwn niet om)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

En 27 is al uit in 't Japans, maja, ik lees ze in 't Frans ;) Ik skip nogal snel door de Claymores tegenwoordig omdat het me minder boeit dan voorheen, en als NN het al niet opmerkt... Oei, oei, ik heb er geen goed oog in dat ik iets ga opmerken dan lol ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

Woodstock 9
Kabbelt rustig voort, gezellig maar niet echt een niveau waar je van achterover valt.
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2015

Post by NeeNee »

Kijk eens wat ik onder het stof gevonden heb.

Rave Master 9
Dit... wordt gauw saai. Die neiging van alle tegenstanders om zich spontaan te bekeren als Haru tegen ze praat begint mij nu al te vervelen. Bovendien vond ik dat hele gedoe met zijn vader nodeloos dramatisch en langdradig.

Rave Master 10
Beter. Beetje raar dat de Big Bad blijkbaar al verslagen is, maar ik houd wel van dit soort geïmproviseerde situaties. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Rave Master 11
Gevechten, ahoi. Beetje raar om in de lucht te schieten om aan te geven dat je gaat vechten terwijl je tegenstander recht voor je neus staat, maar soit. Veel verschillende fronten, korte gevechten liggen mij beter. Interessante flashbacks ook, al zijn ze allemaal superellendig. Het lijkt One Piece wel.


Bloody Monday 01
Ligt het aan mij of moet je wel een kalf zijn om "valk" als pseudoniem te gebruiken als dat je familienaam is? Lijkt mij niet echt moeilijk uit te vogelen (pun not intented).

Voor de rest wel een goede serie. Zeer spannend. Zeker een aanrader als je van psychologische thrillers houdt.


One Pound Gospel 1
Wtf? Een kus in het eerste hoofdstuk? :shock: Duurde dat normaal geen 20 volumes bij Takahashi?

One Pound Gospel 4
Dit doet me om de een of andere reden heel erg aan Rinne denken. Sommige gezichtsuitdrukking zijn zo gelijkend, en dan de mensen in de club en dat gedoe over geld...

Ik weet wel dat Takahashi's personages allemaal een beetje op elkaar lijken, maar het is opmerkelijk dat ik aan Rinne moet denken en niet aan haar oudere series. (Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ze 20 jaar over deze reeks heeft gedaan.)

(finale)
Awwwwww. het einde is super. :D

Echt een leuke serie, dit. Beetje als Maison Ikkuko, maar dan met minder irritante personages en uitrekkerij.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

Vinland Saga 14
Dat weerzien met de familie... Zo warm, zo ontroerend, zo hartverwarmend en emotioneel geladen!
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2015

Post by NeeNee »

Limit 5
En toen waren er nog vier, waarvan één moordenaar. En ik die dacht het verhaal hiervòòr dramatisch was.

Maar nu lijkt het toch op te gaan schieten. Ze ontdekken dat één van hen gelogen heeft, dus er volgt een confrontatie en...

... en toen waren er nog drie. Ouch. Ik had echt gehoopt dat dat anders zou lopen. :|

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

Dragonball Perfect 34
Er zitten leuke elementen in dat einde en het is een 'mooi' einde, maar de Boo saga op zich is toch niet zo denderend.

Billy Bat 14
Op den duur snap ik er toch ni veel meer van, eigenlijk feitelijk...
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

Nozokiana 11
Ik had wat schrik dat het de verkeerde kant ging uitgaan met die zus van Emiru, maar integendeel, het wordt alsmaar beter. Veelbelovend voor het einde!
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

Btooom 13
Eigenlijk blijft het best wel interessant ondanks de mini-reboot. Terug een beetje nieuwe gezichten die het boeiend maken.
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2015

Post by NeeNee »

Koen wrote:Btooom 13
Eigenlijk blijft het best wel interessant ondanks de mini-reboot. Terug een beetje nieuwe gezichten die het boeiend maken.
Is dat het stuk met die groep van acht? Ja, dat was best wel verfrissend. Ik vraag mij alleen af wat ze hierna gaan doen, want er zijn bijna geen personages meer over.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2015

Post by Koen »

Jup, nadat de arc rond het grootse plan afgewikkeld is en het hoofdpersonage bij die groep van zeven komt, met dat zienermeisje... Idd verfrissend, en idd, nog weinig volk over ondertussen lol...
motivatiedip. help!

Locked