Dragon Ball: Full Color Manga

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
Fakie
Posts: 105
Joined: Tue Sep 23, 2003 12:05
Location: Diepenbeek
Contact:

Dragon Ball: Full Color Manga

Post by Fakie »

Hale...,

Het einde is nog lang niet in zicht ...

Via Kanzenshuu: Shueisha zal het gehele Z -tijdperk van de manga uitbrengen in een nieuwe full-colour versie, te beginnen met de Saiya-jin saga tot en met de Majin Boo saga, om daarna mogelijk terug te keren naar het begin van Dragon Ball. De nieuwste V-jump wordt geleverd met een preview van hoofdstuk 228 in full colour. Het formaat is hetzelfde gebleven als dat van de originele manga. Het bevat eveneens een interview met Akira Toriyama, evenals een speciale postkaart met een titelpagina illustratie. De nieuwe Chōzenshū gidsen zullen verkorte versies zijn van de Daizenshuu volumes, maar met bijgewerkte informatie.

Image
Everybody Dies , But not Everybody Really Lives

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Dragon Ball: Full Color Manga

Post by Saki »

Pure promotie voor de komende film :p

Alleen jammer dat we deze hier nooit zullen zien

User avatar
Fakie
Posts: 105
Joined: Tue Sep 23, 2003 12:05
Location: Diepenbeek
Contact:

Re: Dragon Ball: Full Color Manga

Post by Fakie »

dat denk jij maar :)

Die wordt door AB wel opgevangen, die heeft zowat alle rechten op Dragon Ball,
en bij mijn weten hebben ze zowat alle films en episodes uitgegeven die er maar op de markt gekomen zijn.

Voorlaatst hebben ze toch ook Dragon Ball Kai uitgegeven.
Everybody Dies , But not Everybody Really Lives

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Re: Dragon Ball: Full Color Manga

Post by Marv »

Geldklopperij is dat toch? Vooral omdat die colouring er lelijk uit ziet, té computer achtig imo. Ziet er uit als een anime snapshot. :/ Of ben ik de enige?
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
Fakie
Posts: 105
Joined: Tue Sep 23, 2003 12:05
Location: Diepenbeek
Contact:

Re: Dragon Ball: Full Color Manga

Post by Fakie »

Ik verkies ook nog steeds de originele versie, daarom heb'k de versie gekozen die een exacte replica was van de
Japanse originele versie. ... maar dan int Frans

Image

De coloring vind'k nog niet zo slecht in de bovenstaande afbeelding, maar voor mij voelt het meer aan als
een comic, en dat is ook weer niet de bedoeling.

Uiteraard is Dragon Ball een enorme melkkoe, waarbij ze het nooit nalaten om iets uit te buiten. Van zodra
er een kleine wijziging zich voordoet, gaan we meteen een heel nieuwe versie op de markt brengen ... :D
Everybody Dies , But not Everybody Really Lives

Post Reply