Recensies op Archonia

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Recensies op Archonia

Post by Weertangel »

huh? Bookman waardig? wat bedoel je daar precies mee?

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: Recensies op Archonia

Post by Bart »

Weertangel wrote:huh? Bookman waardig? wat bedoel je daar precies mee?
Te lezen in de openingspost van deze thread:
Tamara wrote:[Ik] heb de laatste tijd de gewoonte ontwikkeld om de positieve recensies onder het pseudoniem ' BOOKMan' te schrijven. Het 'Beweging voor Onderschatte, Onbekende Klasse Manga' van een paar jaar terug dus. Heeft iemand zin om mee te doen? Het enige criterium is dat je goede titels promoot die (nog) niet bekend zijn door recensies te schrijven voor Archonia - onder de naam 'BOOKMan' dus.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Recensies op Archonia

Post by Weertangel »

Ah, mijn fout, had de eerste post lang niet meer gelezen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Recensies op Archonia

Post by NeeNee »

Basara 1 gerecenseerd.

Kan ik Bunny Drop ook doen, of wil je die liever zelf houden, Tamara? Want we kunnen de naam BOOKMan maar één keer gebruiken (nou ja, in principe kan iedereen zich zo noemen, maar dan wordt het een beetje belachelijk :roll:).

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Recensies op Archonia

Post by Tamara »

Basara <3

Jij bent een grotere fan van Bunny Drop dan ik (denk ik?), dus ga ervoor!
Want we kunnen de naam BOOKMan maar één keer gebruiken (nou ja, in principe kan iedereen zich zo noemen, maar dan wordt het een beetje belachelijk :roll:).
Nou ja, belachelijk...? Zoveel recensies zijn het nu ook weer niet. Of doe het sentai-stijl! Er zijn nog zat kleuren over (Konijntje is BOOKMan Roze, Ash is BOOKMan Zwart, ik ben BOOKMan Blauw). Je kunt jezelf zelfs tot leider benoemen en BOOKMan Rood worden! XD

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Recensies op Archonia

Post by Weertangel »

Go baka Rangers YAY!!! :lol:

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Recensies op Archonia

Post by NeeNee »

Tamara wrote:
Want we kunnen de naam BOOKMan maar één keer gebruiken (nou ja, in principe kan iedereen zich zo noemen, maar dan wordt het een beetje belachelijk :roll:).
Nou ja, belachelijk...? Zoveel recensies zijn het nu ook weer niet. Of doe het sentai-stijl! Er zijn nog zat kleuren over (Konijntje is BOOKMan Roze, Ash is BOOKMan Zwart, ik ben BOOKMan Blauw). Je kunt jezelf zelfs tot leider benoemen en BOOKMan Rood worden! XD
Ik bedoel, we kunnen niet met twee personen onder de naam BOOKMan recenseren voor hetzelfde album. Dat lijkt het net alsof dezelfde persoon twee keer onder elkaar gepost heeft.

Een gemeenschappelijke naam gebruiken waarbij ieder verschillende reeksen doet kan natuurlijk wel (dat doe ik trouwens al. Ik ben die BOOKMan uit België :wink:).

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Recensies op Archonia

Post by NeeNee »

Vraagje: Als je één boek koopt met Archonia-punten, dan krijg je nog steeds punten aangerekend voor de rest van je bestelling, toch?

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Recensies op Archonia

Post by Brook500 »

NeeNee wrote:Vraagje: Als je één boek koopt met Archonia-punten, dan krijg je nog steeds punten aangerekend voor de rest van je bestelling, toch?
Bij mijn weten wel. :?
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Recensies op Archonia

Post by NeeNee »

Hee, nu waren mijn reviews bij Archonia na één dag al goedgekeurd. :shock: Dee vorige keer duurde het 2-3 weken.

Te weinig werk tussen de feestdagen? :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Recensies op Archonia

Post by NeeNee »

Oh, ik ben vergeten Bunny Drop onder de naam Bookman te zetten. :? Nou ja.

Welke series willen jullie nog meer besproken zien? (vraag aan iedereen) De Nederlandse heb ik wel zo ongeveer gedaan, zijn er nog die extra aandacht nodig hebben..?

Post Reply