Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by Ginrai »

de meest zeldzame reeks in mijn manga collectie is "sanctuary" van ryoichi ikegami &fumira sho,alhoewel ik moet vermelden dat ik deze heb kunnen vast krijgen danzij tamara destijds!

andere zeldzame OOP-manga's zijn:
enkele kindaichi volumes(waarvan de covers en de spine beschadigd zijn aangekomen :evil: )
firefighter daigo v01

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by barbapapa »

Sanctuary is idd nice; heb niet écht de nood van hem te bezitten maar ik zou hem niet weg doen als ik hem had.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by NeeNee »

SilverOwls wrote:Ik zoek nog naar gundam wing manga. Amazon is credit-card only zeker?
Hoofdzakelijk wel, ja.
http://www.amazon.co.uk/gp/help/custome ... eId=492874

Welke Gundam Wing zoek je precies?

Tamara wrote:
lol Neenee heeft alles opgelost. :lol:
Op de ongeschikte NeeNee-manier: Amazon, Amazon, blablabla, Amazon! ~_~
Waarom is Amazon.com geen optie? Ze hebben ze allemaal, en niet duur ook.
Ik heb geen creditcard en ik ga er ook niet aan beginnen. Tot nu toe heb ik me altijd prima gered (zoals je aan het opscheppen kunt zien), dus waarom zou ik het veranderen? Als ik echt iets van Amazon wil, kan ik altijd weer een ruil doen met iemand uit de UK. Ik was gewoon benieuwd of iemand nog een alternatief kon noemen.
Zeldzame manga vind je niet in de supermarkt. Bij een topic als dit is het nogal logisch dat mensen met online winkels gaan afkomen. Als je dat niet wilt, kun je het ook gewoon zeggen.

Ik wil ze trouwens best voor jou kopen, hoor. Je betaalt mij terug via overschrijving en het probleem is ook opgelost.

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by Tamara »

Zeldzame manga vind je niet in de supermarkt. Bij een topic als dit is het nogal logisch dat mensen met online winkels gaan afkomen. Als je dat niet wilt, kun je het ook gewoon zeggen.
Ik zei toch dat Amazon geen optie was en dat ik ook geen Paypal gebruik :)

Overigens denk ik niet dat jij me de les kunt lezen over hoe ik aan zeldzame manga moet komen ^_^
Ik wil ze trouwens best voor jou kopen, hoor. Je betaalt mij terug via overschrijving en het probleem is ook opgelost.
Ik kijk nog even verder. Prijzen op Amazon fluctueren vaak erg en mijn meest gewilde titel uit de lijst (Saikano 7) is nu behoorlijk prijzig :)
de meest zeldzame reeks in mijn manga collectie is "sanctuary" van ryoichi ikegami &fumira sho,alhoewel ik moet vermelden dat ik deze heb kunnen vast krijgen danzij tamara destijds!
Ah, de wonderlijke wereld van Marktplaats! Wat heb je er trouwens voor betaald? Altijd al benieuwd naar geweest ^_^'

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by NeeNee »

Tamara wrote:
Zeldzame manga vind je niet in de supermarkt. Bij een topic als dit is het nogal logisch dat mensen met online winkels gaan afkomen. Als je dat niet wilt, kun je het ook gewoon zeggen.
Ik zei toch dat Amazon geen optie was en dat ik ook geen Paypal gebruik :)
Want Amazon is uiteraard de enige winkel ter wereld die creditcards gebruikt. :roll:

Ik bedoel maar, als je gewoon duidelijk gezegd had dat je alleen overschrijving doet, dan had ik die vijf andere winkels ook niet hoeven checken.
Overigens denk ik niet dat jij me de les kunt lezen over hoe ik aan zeldzame manga moet komen ^_^
Ik heb net een thread geopend waarin ik om hulp vraag. Dat maakt denk ik wel duidelijk dat ik mijzelf niet als een expert beschouw. :)

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by Tamara »


Want Amazon is uiteraard de enige winkel ter wereld die creditcards gebruikt. :roll:

Ik bedoel maar, als je gewoon duidelijk gezegd had dat je alleen overschrijving doet, dan had ik die vijf andere winkels ook niet hoeven checken.
Of je had even twee seconden na kunnen denken over waarom ik Amazon niet gebruik :)

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by SilverOwls »

NeeNee wrote:
SilverOwls wrote:Ik zoek nog naar gundam wing manga. Amazon is credit-card only zeker?
Hoofdzakelijk wel, ja.
http://www.amazon.co.uk/gp/help/custome ... eId=492874

Welke Gundam Wing zoek je precies?
De 3 volumes van de serie zelf. Episode Zero en Battlefield of the pacifist.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by NeeNee »

Tamara wrote:

Want Amazon is uiteraard de enige winkel ter wereld die creditcards gebruikt. :roll:

Ik bedoel maar, als je gewoon duidelijk gezegd had dat je alleen overschrijving doet, dan had ik die vijf andere winkels ook niet hoeven checken.
Of je had even twee seconden na kunnen denken over waarom ik Amazon niet gebruik :)
Ik dacht dat je gewoon bedoelde dat ze daar niet te vinden zijn. Op de Europese afdelingen zijn ze allemaal belachelijk duur.

SilverOwls wrote:
NeeNee wrote:
SilverOwls wrote:Ik zoek nog naar gundam wing manga. Amazon is credit-card only zeker?
Hoofdzakelijk wel, ja.
http://www.amazon.co.uk/gp/help/custome ... eId=492874

Welke Gundam Wing zoek je precies?
De 3 volumes van de serie zelf. Episode Zero en Battlefield of the pacifist.
Dus vijf in totaal?

Amazon heeft ze allemaal, en goedkoop. Battlefield of Pacifist kun je waarschijnlijk best bij .co.uk kopen, de rest bij .de wegens lagere verzendkosten.

United Publications heeft vol. 2 in korting staan.

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by SilverOwls »

Danku Neenee *bows*

Als je je registreert op amazon.co.uk, heb je dan automatisch een account op amazon.de?
En hoeveel zijn de verzendingskosten bij United Publications?
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by NeeNee »

SilverOwls wrote:Als je je registreert op amazon.co.uk, heb je dan automatisch een account op amazon.de?
Jep, het is overal hetzelfde paswoord. Je hebt wel aparte bestellijsten bij elke afdeling.
En hoeveel zijn de verzendingskosten bij United Publications?
Weet ik niet precies. Volgens barbapapa was het de laatste keer £2,5; ik heb een paar dagen geleden een bestelling gedaan, maar ik kan het pas met zekerheid zeggen als ik de afrekening van mijn kredietkaart binnenkrijg.

Het is in elk geval niet hoog in vergelijking met de winst die je soms kunt doen. ;) Maar als je het zeker wilt weten, kun je eens een mail sturen. Ze antwoorden snel.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by Weertangel »

Als je op Amazon wat koopt zorg dan dat het veel is, want voor 1 boekje ben je meer aan verzendkosten kwijt dan aan het product zelf...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by The Donkey »

njaa je hoef maar 20 of 25 pond uit te geven en het is gratis, dus vind dat niet echt dat je veel moet kopen:P
is wel zo als je bij zn subverkoper koopt (en met OOP manga is dat wel meestal zo), maar ik geloof dat je dan als nog per boekje verzending betaalt...

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by Tamara »

Niet als je via de marktplaats koopt, toch? Dan betaal je een vast bedrag per product.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by NeeNee »

the donkey wrote:njaa je hoef maar 20 of 25 pond uit te geven en het is gratis, dus vind dat niet echt dat je veel moet kopen:P
is wel zo als je bij zn subverkoper koopt (en met OOP manga is dat wel meestal zo), maar ik geloof dat je dan als nog per boekje verzending betaalt...
Voor boeken van Amazon zelf (naar België):
- Amazon.de: gratis
- Amazon.fr: gratis
- Amazon.co.uk: gratis vanaf £25, anders £1/boek + £4/verzending
- Amazon.com: $4/boek + $4/verzending

Voor boeken van derde verkopers (worden altijd apart verzonden):
- Amazon.de: €3
- Amazon.fr: €6
- Amazon.co.uk: £4 (€4,5)
- Amazon.com: $12,5 (€9)

Ze hebben overigens ook Engelse manga op de Duitse en Franse sites.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Gezocht: Moeilijk vindbare manga

Post by The Donkey »

@ tamara: jah, dat probeerde ik te zeggen idd:P als je bij amazon zelf besteld word het samengevoegt en bespaar je, maar bij subverkopers betaal je per product.
achja ik bestelde er altijd games, dus was zo over die 25 pond heen:P en als het niet zo is vraag ik mn vader of hij nog iets wou bestellen, duurt dat een week of 2 voor hij er uit is, maar dan zijn de verzendkosten gratis:P

Post Reply