Minst Favoriete Manga Ooit

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Minst Favoriete Manga Ooit

Post by Weertangel »

Als tegenhanger van het anime topic wil ik eens weten wat mensen slechte manga series vinden, of series die goed beginnen maar naar een paar hoofdstukken niet meer de moeite waard zijn...

Dus laat maar wat zien!

Om jullie een zetje in de rug te geven is hier al een goed voorbeeld van een goede serie die goed begon maar na een tijdje geen idee meer had wat ie nou wou.. Medaka Box
Last edited by Weertangel on Thu Aug 25, 2011 10:29, edited 1 time in total.

noot
Posts: 47
Joined: Sun Jul 09, 2006 21:54

Re: Minst Favoriete Manga Ooit

Post by noot »

-
Last edited by noot on Wed Jul 05, 2017 9:24, edited 1 time in total.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Minst Favoriete Manga Ooit

Post by Brook500 »

Van alle minder goede serie die ik heb gelezen, is Gals overduidelijk de slechtste van allemaal. Een slechte art & het was constant van hetzelfde (shoppen, galsgevechten). Voor jonge meisjes is het nog te doen omdat zij zich er meer mee bezighouden (hopelijk alleen het shoppen :wink: ) maar voor een jongen is deze serie echt doodsaai. Gals is trouwens de enigste serie die ik nooit zal uitlezen (heb 7 delen van de in totaal 10 delen durende reeks uitgehouden).
Buiten deze shojoreeks is van shonen Buso Renkin & van seinen Dragon Head de twee andere reeksen die mij niet zo echt hebben geboeid. Ik ben wel bereid om die nog te kopen, moesten ze ooit in 't nl uitgegeven worden. :wink:
Image

Post Reply