Guest Review: Blue Exorcist

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Guest Review: Blue Exorcist

Post by MrXarnus »

NeeNee wrote:^ Nee, deel 2 en 4 staan ook nog steeds in de top 20. En toen ik vorige keer keek, stond deel 6 er ook bij.

Er zijn op dit moment geen andere reeksen met drie delen in de top 20.
Heb even gekeken en je hebt gelijk, maar Bleach staat in die top 20 wel met 4 delen in de lijst, vreemd aangezien ik echt zou denken dat Naruto het grootste aantal best-seller delen zou hebben...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Guest Review: Blue Exorcist

Post by NeeNee »

^ Bleach stond met 4 delen in de top 25, maar slechts 2 delen in de top 20. ;)

Intussen is het alweer veranderd, Bleach heeft nu 3 delen in de top 25 en Blue Exorcist 4. Naruto en One Piece hebben er beide maar eentje...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Guest Review: Blue Exorcist

Post by NeeNee »

Voor de geïnteresseerden, ik heb eindelijk dat Blue Exorcist forum opgericht. :)
http://www.theblueknight.tk

Donkey, ben je nog steeds bereid om te helpen met programmeren? Want er zit een foutje in het theme dat eigenlijk eens verholpen zou moeten worden, maar ik heb zelfs geen idee hoe daaraan te beginnen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Guest Review: Blue Exorcist

Post by NeeNee »

Het gebrek aan respons is overweldigend. :P

Ik zet het wel even minder subtiel in mijn sig.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Guest Review: Blue Exorcist

Post by The Donkey »

Dan maar even in dit topic (wel hebben geen algemeen Blue Exorcist topic in het manga forum of wel?)

Anyway ik vroeg me af of NeeNee of iemand anders ook zo benieuwt is naar Time Killers die in augustus in het engels moet uitkomen (of miss mensen die het al gelezen hebben). Omdat ik ze stijl van Blue exorcist in het begin erg in het process van groeien vond zitten, ben ik best benieuwt wat Kazue Kato daarvoor heeft gedaan. Moet trouwens wel zeggen dat ik die groei nu langzamer vind gaan (bij deel 10 intussen). En ik bedoel dat positief, ze heeft een niveau behaalt waarin ze meedraait in de top shonen mangaka. Haar characters en art waren altijd al op dat niveau maar het verhaal vertellen miste nog wat (nog steeds een beetje, maarja ik heb dus geen idee wat). Iig erg leuk dat ze het in het engels uitgeven, heb altijd het gevoel dat dit soort dingen nooit in het engels uit komen. Met One Piece is dat vrij hopeloos namelijk:S

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Guest Review: Blue Exorcist

Post by NeeNee »

^ Ik heb Time Killers intussen ontvangen. :) De tekenstijl in haar oudere verhalen begint inderdaad geleidelijk meer en meer op die van Blue Exorcist te lijken.

Wat de verhalen betreft, ik heb ze nog niet allemaal gelezen, maar ik was geen fan van haar oudere reeks (Robo to Usakichi). Ik zal zien hoe de korte verhaaltjes zijn... zo op het eerste zicht verwacht ik wisselende kwaliteit.

Post Reply