Ultimate Evil

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Ultimate Evil

Post by Kira »

NeeNee wrote:Heb je de finale al gezien? :)

Azula was niet mijn favoriet, nee. Beetje te... eng. Maar ze is wel bijzonder populair binnen het fandom.
Ik heb enkel de eerste aflevering gezien waarin ze in voorkwam. Iets met een boor die op iets belangrijks afging...

Maar Nickelodeon is zo mijn ding niet. Enkel Kappa Mikey en ook de (eerste) boeken van Het Huis Anubis (niet de serie, die was vreselijk) vond ik echt tof. Toen ik klein was ook Spongebob. Ik heb ook vele andere series geprobeerd, maar ik vond de humor meestal zwak en de 'spannende' toons waran niet echt spannend. Maar mocht hij niet zo'n fan van Azula zijn, had ik Avatar waarschijnlijk nooit geprobeerd.

En helden zijn ook niet direct mijn ding, omdat ik ze zo voorspelbaar vind. Ook keuren ze vaak een plan af als de kans groot is dat er doden vallen, maar dat is bij hun eigen plannen meestal ook het geval. (Mocht je ooit The Powerpuff Girls hebben gezien: die verwoesten echt altijd de stad zelf xD).
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ultimate Evil

Post by NeeNee »

Kira wrote:Ik heb enkel de eerste aflevering gezien waarin ze in voorkwam. Iets met een boor die op iets belangrijks afging...
The Drill? Dat is niet de eerste aflevering, hoor. Ze komt op het einde van seizoen 1 al voor en deze is in de tweede helft van seizoen 2.
En helden zijn ook niet direct mijn ding, omdat ik ze zo voorspelbaar vind. Ook keuren ze vaak een plan af als de kans groot is dat er doden vallen, maar dat is bij hun eigen plannen meestal ook het geval. (Mocht je ooit The Powerpuff Girls hebben gezien: die verwoesten echt altijd de stad zelf xD).
Dat zijn ook gewoon anti-helden. Die hele serie is een parodie. XD

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Ultimate Evil

Post by Weertangel »

Anti-helden zijn mijn favoriete helden, sinds ze meestal hun hand er niet voor omdraaien om iemand te doden of andere niet heldhaftige dingen te doen om de klus te klaren.
En het feit dat ze beide kanten op kunnen gaan qua mentaliteit zorgt er ook voor dat ze meer intersanter zijn dan je standaard "dogooder"

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Ultimate Evil

Post by Kira »

NeeNee wrote:
Kira wrote:Ik heb enkel de eerste aflevering gezien waarin ze in voorkwam. Iets met een boor die op iets belangrijks afging...
The Drill? Dat is niet de eerste aflevering, hoor. Ze komt op het einde van seizoen 1 al voor en deze is in de tweede helft van seizoen 2.
Misschien de eerste aflevering waarin ze wat slechts deed? Ik weet het niet meer...
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ultimate Evil

Post by NeeNee »

Kira wrote:
NeeNee wrote:
Kira wrote:Ik heb enkel de eerste aflevering gezien waarin ze in voorkwam. Iets met een boor die op iets belangrijks afging...
The Drill? Dat is niet de eerste aflevering, hoor. Ze komt op het einde van seizoen 1 al voor en deze is in de tweede helft van seizoen 2.
Misschien de eerste aflevering waarin ze wat slechts deed? Ik weet het niet meer...
Ze probeert Zuko te vermoorden in de eerste aflevering van seizoen 1. The Drill is aflevering 13.

Jij hebt gewoon de helft van de show gemist.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Ultimate Evil

Post by Kira »

Meer dan de helft heb ik gemist hoor, ik zei toch dat ik maar één aflevering heb gezien. En ik heb ook het eerste deel van die cine-manga gelezen. (Waarom noemt het eigenlijk cine-manga als het nog niet eens een anime is??) Als ik die aflevering leuk had gevonden (of dat geleend deel) zou ik heus wel vanaf aflevering een starten met kijken hoor.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Ultimate Evil

Post by Britt_ »

Oeh ik vind Mewtwo van Pokémon wel awesome and badass!
Hij had het geweldige plan om het sterkste levende wezen te zijn. Hij schakelde hierbij iedereen uit die hem in de weg liep, en zijn plan lukte ook nog bijna. Hij was niet die 'villian' die toch nog dat sprankeltje hoop in hem had. Nee hij was achtergelaten en slecht behandeld door zijn eigenlijke 'trainer' en wilde zichzelf bewijzen, dat hij als kloon ook iets waard was. Uiteindelijk heeft hij toch het licht herzien, maar hij heeft zich hierbij niet bekeert en zijn positieve-ik getoond. In plaats daarvan zonderde hij zich af van alles en iedereen (vertrok met de noorderzon), maar veroorzaakte wel geen kwaad meer.

Post Reply