Herleesbeurten

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Herleesbeurten

Post by Kira »

Ik herlees ook wel vaak. Vooral van Hoshin Engi en Death Note dan.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

noot
Posts: 47
Joined: Sun Jul 09, 2006 21:54

Re: Herleesbeurten

Post by noot »

-
Last edited by noot on Wed Jul 05, 2017 9:25, edited 1 time in total.

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Re: Herleesbeurten

Post by Marv »

Ik herlees zelden (omdat er nog zoveel te lezen is gewoon :P) maar Akira zal ik zeker ooit nog herlezen. Alleen spijtig dat ik de gespiegelde versie heb, die grote versies van Glénat. Het was ook mijn eerste manga.
One Piece ga ik in het Japans herbeginnen ook al heb ik ze int engels t.e.m. 17 gelezen.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

mushimaru-chan
Posts: 7
Joined: Sat Jul 30, 2011 16:56

Re: Herleesbeurten

Post by mushimaru-chan »

ik heb tot nu toe eigenlijk nog geen enkele manga herlezen.
Want ik heb nog een heleboel ongelezen manga's.. ik koop namelijk sneller manga's dan ik ze lees :oops:
Maar ik ben misschien wel van plan death note en monster opnieuw te lezen
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Herleesbeurten

Post by The Donkey »

had een grote stapel (stuk of 15-20) manga's klaar gelecht om te herlezen op vakantie.
was ik ze natuurlijk wel weer vergeten aan mn vader te geven om ze in te pakken:S
njaa intussen weer genoeg nieuwe manga's gekocht, dus dat herlezen zit er niet meer in:P

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Herleesbeurten

Post by pietel »

Bijna alle manga die ik koop heb ik ooit op het internet gelezen. Dus dat is al herleesbeurt nummer 1.
En dan is het interessant om reeksen te herlezen na meer dan een jaar. Dan ben je de kleine gebeurtenissen vergeten en kan je terug echt verbaasd zijn als er iets gebeurd.

Je kan ook nieuwe series blijven lezen, daar zal af en toe wel eens een toffe ontdekking bijzitten,
maar op een bepaald moment is het interessanter om de reeks terug te lezen die je het allerbest vond, of waar je heel veel zin in hebt, in plaats van te gokken of deze of die nieuwe reeks wel de moeite is.
Image

Post Reply