Een character om jaloers op te zijn...

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Een character om jaloers op te zijn...

Post by Kira »

Op welk character uit een anime/manga ben jij jaloers?

Degene bij wie ik echt iets had van ''Wow, was ik maar zo!!'' was bij Buseio uit Hoshin Engi. Was ik maar zo sterk en had ik maar zo'n grote macht (zonder dat ik die misbruik; zoals bij de meeste sterke figuren om op jaloers te zijn). Omdat ik net nog eens de cover van Hoshin Engi 4 zag; kwam ik op het idee om dit topic te maken. (En op Aniway bestaat er dus al zo'n topic, maar ik ben vooral hier nieuwschierig.)

En het maakt me niet uit dat het topic zou uitlopen naar ''Was ik maar het lief van zo'n typisch(e) hentai-meisje/jongen...'' :p
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by Brook500 »

Goh, 't is moeilijk om er eentje uit te kiezen.
Maar om toch iets neer te posten zou ik zeggen:
Ryouma Eichizen van Prince du Tennis. Omdat ik met zijn tennistechnieken, vaardigheden & uithoudingsvermogen de nummer 1 van de wereld kan worden. 8)
Shinichi Kudo van Detective Conan: Met zijn intelligentie zou ik een diploma van de universiteit of hoge school kunnen halen. :D
Het liefje van Misaki Yamamoto van Hatsukoi Limited (om spoilers te vermijden heb ik geen naam gezegd :wink: ): Welke man kan aan zo'n schoonheid niet weerstaan. :drool:

Er zijn er nog meer maar ik heb geen zin om een hele lijst hiervan te maken. :P
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by The Donkey »

zeker Luffy uit one piece,
lijkt me geweldig dingen zo op impuls te kunnen doen zonder er over na te denken:P
+ zijn powers zijn gwn epic:D

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by Brook500 »

the donkey wrote:zeker Luffy uit one piece,
lijkt me geweldig dingen zo op impuls te kunnen doen zonder er over na te denken:P
+ zijn powers zijn gwn epic:D
Dit is een fantastische quote voor iedere One Piece-fan. 8) Go Monkey (en nee, niet Luffy :lol: )!
Image

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by pietel »

Haruhi Suzumiya?
god zijn van deze wereld zonder het te weten...
geweldig interessante vrienden hebben die constant hun best doen zodat je je zeker nooit verveelt...
klinkt interessant,
oh wacht, ik verveel mij zowiezo nooit, dus ga ik nog even verder denken
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by Kira »

Brook500 wrote:Shinichi Kudo van Detective Conan: Met zijn intelligentie zou ik een diploma van de universiteit of hoge school kunnen halen. :D
Daar heb ik ook aan gedacht, maar hij gedraagt zich eigenlijk te hard als een soort freak als iets niet lukt en voelt zich meestal wel de slimste van de hoop. Hij MOET gewoon in zijn dingen de beste zijn. En jij maakt veel meer kans om een diploma te halen dan Shinichi; aangezien hij is gekrompen enzo.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by The Donkey »

was er niet een kindje van 13 dat ging studeren ergens in brabant?
conan zou dat in prenciepe ook kunnen maar hij wil niet te veel de aandacht trekken;)

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by Brook500 »

Kira wrote:
Brook500 wrote:Shinichi Kudo van Detective Conan: Met zijn intelligentie zou ik een diploma van de universiteit of hoge school kunnen halen. :D
Daar heb ik ook aan gedacht, maar hij gedraagt zich eigenlijk te hard als een soort freak als iets niet lukt en voelt zich meestal wel de slimste van de hoop. Hij MOET gewoon in zijn dingen de beste zijn. En jij maakt veel meer kans om een diploma te halen dan Shinichi; aangezien hij is gekrompen enzo.
Zijn lichaam is gekrompen, niet zijn verstand. :wink:
the donkey wrote:was er niet een kindje van 13 dat ging studeren ergens in brabant?
conan zou dat in prenciepe ook kunnen maar hij wil niet te veel de aandacht trekken;)
Hij probeert zich zoveel mogelijk te gedragen & te inspireren als Sherlock Holmes, zijn idool & voorbeeld. 8)
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by The Donkey »

man echt jammer dat die in het nederlands is stopgezet, was de enige serie die ik maar al te graag in het nederlands kocht:P
toch maar naar de vercrackte engelse versie dan:S

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by NeeNee »

Brook500 wrote:Shinichi Kudo van Detective Conan: Met zijn intelligentie zou ik een diploma van de universiteit of hoge school kunnen halen. :D
Daar hoef je anders geen genie voor te zijn, hoor. :)

En nu we het toch over genieën hebben, Bulma vind ik ook nog wel admirabel. Ze kan vrijwel alles maken en is bijna nooit bang (zelfs als ze dat eigenlijk wel zou moeten zijn). Ze heeft alleen wel een paar ongezonde obsessies, maar ja, daar valt aan te werken. ;)

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by Bart »

Gon. Eten en slapen; wat valt er meer te wensen?
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by Brook500 »

the donkey wrote:man echt jammer dat die in het nederlands is stopgezet, was de enige serie die ik maar al te graag in het nederlands kocht:P
toch maar naar de vercrackte engelse versie dan:S
Zou ik niet doen als ik jou was, Monkey. Al die naamsveranderingen. :x
Image

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by The Donkey »

jah ik weet het, das ook waarom ik zo blij was met de NL uitgave...
ik kan geen frans en duits gaat me niet goed genoeg af om lekker relaxt te kunnen lezen:(
en dan blijft er weinig anders over:P

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by NeeNee »

Brook500 wrote:
the donkey wrote:man echt jammer dat die in het nederlands is stopgezet, was de enige serie die ik maar al te graag in het nederlands kocht:P
toch maar naar de vercrackte engelse versie dan:S
Zou ik niet doen als ik jou was, Monkey. Al die naamsveranderingen. :x
Hij heeft weinig keus, niet? De Nederlandse is stopgezet en Frans leest hij niet.

En na al de moeite die we gedaan hebben om mensen aan die serie te krijgen. :cry:

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Een character om jaloers op te zijn...

Post by Brook500 »

NeeNee wrote:
Brook500 wrote:
the donkey wrote:man echt jammer dat die in het nederlands is stopgezet, was de enige serie die ik maar al te graag in het nederlands kocht:P
toch maar naar de vercrackte engelse versie dan:S
Zou ik niet doen als ik jou was, Monkey. Al die naamsveranderingen. :x
Hij heeft weinig keus, niet? De Nederlandse is stopgezet en Frans leest hij niet.

En na al de moeite die we gedaan hebben om mensen aan die serie te krijgen. :cry:
Dan kan hij best de scans lezen. Daar krijg ik in ieder geval toch minder hoofdpijn van. :P
Image

Post Reply