Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Weertangel »

Brook500 wrote:Juist gezien dat Tonkam Drifters 2 gaat releasen eind april. Kan niet wachten. :)
Voor diegene die het eerste deel nog niet in 't frans hebben kunnen ze nog snel kopen op Archonia bij de koopjes. :wink:
Drifters 2 in april? damn dat duurt nog even! zal denk ik ook wel voor de engelse versie gelden.
Ik kijk voor de rest nog uit naar Oh my Goddess 20, die het einde zal betekenen van de oude reprints (dan is alles weer up to date) en kijk ook uit naar deel 40, als de Rebellion arc serious van start gaat! hoop alleen dat de vertaling beter is dan in 39....

Voor de rest wordt vooral januari een maand vol met nieuwe releases!
Nu alleen nog wat geld ervoor hebben....(verdomde belasting...)

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by MrXarnus »

Ik wacht nog op Taboo Tattoo 4, hoop dat Doki-Doki die serie niet heeft stilgelegd :? ...

EDIT: Zo te zien hebben ze mijn roeping gehoord...
http://www.doki-doki.fr/catalogue/taboo ... i-287.html
Last edited by MrXarnus on Fri Dec 23, 2011 15:42, edited 1 time in total.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by barbapapa »

Ik stel me stilaan vragen of er nog vervolg-albums komen op "Mijn Jaar", van Taniguchi en Morvan.
Ook mag "The Hive", van Charles Burns eens uitkomen. Maar in dat geval snap ik het lange wachten, gezien dat Black Hole ook 11 jaar duurde eer ie klaar was.
In de nabije toekomst kijk ik er dan naar uit om het einde te lezen van Twin Spica (laatste deel verwacht in Maart dacht ik).

Post Reply