Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by NeeNee »

Ik kijk op dit moment geweldig uit naar het volgende album van Detective Conan (nummer 65, bedoel ik dan). Die reeks mag van mij gerust nog 100 delen doorgaan. :)

Verder het laatste deel van Hikaru no Go en natuurlijk de nieuwe Liar Game. Het tweede deel is (nog) veel beter dan het eerste. :mrgreen:

En One Piece mag ook wel weer eens gaan komen. Het einde van het laatste album was leuk. :fadein:

Op welke nummers die binnenkort moeten verschijnen zitten jullie te wachten?

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by PrIEsTER »

Naar de twee nieuwe Berserk titels en de nieuwe One Piece die allemaal volgende maand uitkomen. Uiteraard allemaal van Glenat!
Ze weten wel de spanning op te bouwen :lol:

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by NeeNee »

^ Helaas, er komt nog maar één One Piece uit. :)

Die andere is er al weer afgevallen...

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Brook500 »

NeeNee wrote:Ik kijk op dit moment geweldig uit naar het volgende album van Detective Conan (nummer 65, bedoel ik dan). Die reeks mag van mij gerust nog 100 delen doorgaan. :)
Het zal die richting wel uitgaan denk ik. :P
En One Piece mag ook wel weer eens gaan komen. Het einde van het laatste album was leuk. :fadein:

Mee eens. Ik wacht ook nog op deel 57 van Glenat fr. :hyper:
Op welke nummers die binnenkort moeten verschijnen zitten jullie te wachten?
One Piece 13 (nl) & 57 (fr) :D
Berserk 14-15
Samurai Deeper Kyo integrale 8 ==> altijd leuk om te lezen. Is er trouwens al. :)
Code Breaker 3 ==> Ik ben vooral benieuwd hoe cool die andere CB's zullen zijn.
Fate Stay Night 9 ==> wacht altijd vol spanning voor een reeks van TYPE-MOON. :D
Alive the Last Evolution 16 ==> spijtig dat deze reeks traag uitkomt in Frankrijk. Zo'n goede actie-reeks.
Beelzebub 2 ==> De humor in het eerste deel was al veelbelovend.
Bloody Monday 5 ==> wordt beter met ieder deel. Een echte topper.
DN Angel 13 & Neon Genesis Evangelion 12 ==> de franse staan al een deel verder dan de nl-uitgaves. Beide reeksen zitten in een spannende arc.
Gantz 29 ==> Topreeks die bij Tonkam een prachtuitgave is. 8)
Gunslinger Girl 13 ==> is juist in 't japans uit. Hopelijk niet veel later in 't frans.
Happy deluxe 7 ==> zit eigenlijk meer te wachten op de inhoud dan de cover. :mrgreen:
Pluto 8 ==> dan kan ik deze Urasawa-reeks eindelijk in 't frans volledig kopen. :D
Yotsuba 10 ==> Hopelijk kan ik de 2 ontbrekende delen ondertussen nog vinden. :(
K-on 1 ==> heb veel goeds over deze reeks gehoord.

Dit zijn de reeksen waar ik met de uitgaves mee ben. Uiteraard zijn er nog andere reeksen die ik er kan bijzetten als ik eenmaal bijgebeend bent. :o
Image

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Tamara »

Eens zien... er zijn een paar series die ik trouw volg en waarvan ik het nieuwste deel altijd zo snel mogelijk bestel. Die series zijn Twin Spica (EN), Ooku (EN), Bokurano (EN), Black Jack (EN), Cross Game (EN), Eyeshield 21 (EN, bijna af! :D), Nana (NL) en One Piece (NL).

Een nieuwe serie die ik dolgraag wil beginnen is A Bride's Story, de nieuwe manga van Kaoru Mori (bekend van de manga Emma). Ik zit ook te wachten op het eerste deel van Wandering Son, maar de verschijningsdatum wordt steeds naar achteren verschoven. Hopelijk komt de manga nu eindelijk deze zomer uit...

Ik zit erover te denken Immortal Rain in het Frans te volgen. Er zijn nu twee delen van uit, de derde verschijnt binnenkort.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Koen »

yotsuba 10 - zalig, elke zomer uitkijken naar meer yotsubafun... doordat de serie zo traag uitkomt en geen echte rode draad heeft die je kan 'kwijtraken' blijft de reeks ook fris
vinland saga 10 - die laatste arc was al subliem maar nu is het gewoon nog beter, gewoon chillen op het veld... supernieuwsgierig naar hoe dit verder gaat evolueren
une sacrée mamie 11 - zoals ik hierboven al liet merken heb ik het wel voor plattelandsmanga en dit is daar natuurlijk het summum van, die elfde deel is ook het laatste en ik ben enorm benieuwd naar hoe het einde zal zijn!

ik zou ook graag uitkijken naar het 'vervolg' op subaru, a spirit of the sun en say hello to blackjack maar bon ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Brook500 »

Pas op de site van Manganews gelanceerd. Tonkam brengt begin november het eerste deel van To Love Ru Darkness uit. Voor mij een prioriteitaankoopje. :D
http://www.manga-news.com/index.php/act ... e-Darkness
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Weertangel »

Op het moment kijk ik uit naar albums van de volgende goede series.(engelse vertalingen)
Oh! My Goddess delen 18 &38.
Dark horse heeft een intersant uitgeef schema voor deze serie, sinds ze oude delen opnieuw uitgeven en ook niet achter willen liggen met de nieuwe delen doen ze 1 keer een oud deel en de keer daarna een nieuw deel, intersante wijze maar hij werkt wel, zeker sinds de dikte van de boekjes behoorlijk verschilt elke keer!

Rosario+Vampire Season 2 deel 5
Met deel 4 pas uit zal het nog even wachten zijn, maar niettemin! kan niet wachten :D !!

Omamori Himari deel 3.
ben pas aan deze serie begonnen maar hij rockt wel! Deel 3 is al uit maar moet een beetje aan mijn geld denken dus meteen kopen, dat denk ik niet.. :(

Negima! delen 22 en up.
Zijn al meer delen van uit maar ook hier is geld de reden dat ik ze nog niet heb...

Freezing.
Als ik deze serie op zijn engels kan vinden ben ik blij. :D maar helaas nog geen geluk :(

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Berserker500 »

Alive Last Evolution 16 - één van mijn favoriete reeksen maar het komt zo traag uit
Gunslinger Girl 13 - hopelijk komt ie snel in het Frans want het blijft toch een spannende reeks
Claymore 17-18 - na al de ontwikkelingen in het vorige deel kan ik niet wachten om voort te lezen
Gantz minus - ik ben wel eens benieuwd naar wat dit te bieden heeft, tenminste als mijn mangaboer er aan raakt
Gantz 28-29 - zowel de art als de actie blijft top
Une Sacrée Mamie 03-11- ik was direct verkocht aan deze reeks :D
Bakuman 7 - blijft leuk lezen ondanks de grote hoeveelheden tekst
Nura, Seigneur des Yokai 4 - ik ben altijd al fan geweesd van reeksen met yokai of demons en deze spreekt me wel aan

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Weertangel »

Berserker500 wrote:Gantz minus - ik ben wel eens benieuwd naar wat dit te bieden heeft, tenminste als mijn mangaboer er aan raakt
Nura, Seigneur des Yokai 4 - ik ben altijd al fan geweesd van reeksen met yokai of demons en deze spreekt me wel aan
Gantz Minus? die ken ik nog niet! ben nieuwschierig waar dat over gaat.

En die andere manga, wat is die titel vertaald naar engels?(nederlands, wat makkelijker voor je is) want dan zoek ik die ook op, ben altijd wel geintreseerd in titels met magie en zo.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Brook500 »

Gantz Minus is een novel dat gaat over de gebeurtenissen van Izumi & Nishi voor het verhaal.
De engelse titel van Nura seigneur des Yokai ==> Nura Rise of the yokai.
Image

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1441
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Ash Ketchum »

Conan 72! Nog een maandje wachten!

En verder de nieuwe Kindaichi Shounen no Jikenbo, Game no Yakata no Satsujin Jiken (De Moordzaak van het Game Landhuis), waarvan ik maar aanneem dat het in najaar uitkomt, zoals elk jaar.

Ja, ik lees tegenwoordig veel minder manga, moet sowieso nog oude uitgaves uitlezen. Moet eens verder gaan met Master Keaton =_=

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by NeeNee »

Doubt 1. :) Wanneer ging die ook weer verschijnen?

En Shaman King kijk ik ook best wel naar uit nu. Go Ren! :klap:

alkatar4
Posts: 9
Joined: Wed Mar 09, 2011 19:07

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by alkatar4 »

by NeeNee » Thu Jun 02, 2011 19:41

Doubt 1. Wanneer ging die ook weer verschijnen?
In september dacht ik :D

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Welke nieuwe albums kijk je naar uit?

Post by Brook500 »

Juist gezien dat Tonkam Drifters 2 gaat releasen eind april. Kan niet wachten. :)
Voor diegene die het eerste deel nog niet in 't frans hebben kunnen ze nog snel kopen op Archonia bij de koopjes. :wink:
Image

Post Reply