Ovenvers 2011

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Ovenvers 2011

Post by Brook500 »

Slam Dunk 14-15

De match tegen Kainan gaat de 2de helft in. Wat een zalige wedstrijd.
Na de match verandert Sakuragi zijn look. :lol:
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Ovenvers 2011

Post by Weertangel »

vandaag Air Gear chpater 67-87 gelezen, de battle tegen Behemoth was echt super! al vond ik de Flahsbacks over Akira nogal slecht getimed....

En de Nieuwe Genesis arc is ook intersant! al had Simca haar haar lang moeten houden..

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2011

Post by Koen »

Rosario+Vampire II - 8
Wow, de serie wist me al enkele volumes minder te boeien, maar dit deeltje is echt ijzersterk! Heel interessante ontwikkelingen in verbamdn met Moka's verleden...
motivatiedip. help!

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: Ovenvers 2011

Post by Berserker500 »

Slam Dunk 26-31
De match tegen Sanno is de langste en de meest indrukwekkende match uit heel de reeks.
Het einde vond ik gewoon subliem en de laatste delen ben ik door gevlogen. :D
Die is toch wel één van de beste sport manga's die ik ooit heb gelezen en hoort toch zeker thuis in het rijtje van klassiekers.
Deze reeks ga ik zeker ooit nog eens herlezen.
Nu ben ik toch wel eens benieuwd hoe goed Real is want de dure prijs houdt me voorlopig tegen om het aan te schaffen.

Ichi The Killer 01
Ik ben wat gewend van Tonkam maar dit is toch wel een wrede reeks met al die sadisten die daar rondlopen.
Deze reeks over de Yakuza is niet bestemd voor gevoelige lezers.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Ovenvers 2011

Post by Weertangel »

Koen wrote:Rosario+Vampire II - 8
Wow, de serie wist me al enkele volumes minder te boeien, maar dit deeltje is echt ijzersterk! Heel interessante ontwikkelingen in verbamdn met Moka's verleden...
Heh, helemaal mee eens, het wordt steeds beter, en vindt het helemaal super dat Kurumu steeds meer een belangrijke rol krijgt :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2011

Post by Koen »

Summer Wars 3
Toch wel een erg geslaagde adaptatie van de film. Het blijft leuk om lezen.
motivatiedip. help!

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Ovenvers 2011

Post by Brook500 »

Slam Dunk 16-20

De matchen van de 4 beste ploegen zijn briljant goed.
En de laatste match is er één om de vingers mee af te likken.
Enorm spannend om te volgen met op 't einde alweer eens een cliffhanger. :D
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Ovenvers 2011

Post by Weertangel »

Vandaag To Love Ru:Darkness Chapter 7 gelezen!
Na het Gevecht tegen Azenda probeert Mea te snappen wat Vriendschap en liefde is, terwijl Nana probeert haar op te vrolijken met een horde dieren wat natuurlijk compleet uit de hand loopt :mrgreen:

Een leuk hoofdstuk waarin Lala zich ook weer laat zien en zich ook met de boel begint te bemoeien :)
Niettemin, de focus ligt toch nog steeds op Momo en Yami samen met Rito,dus of ze een meer centrale rol zal krijgen betwijfel ik.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Re: Ovenvers 2011

Post by Wimpuls »

FMA 26

Episch. De typische bonus-gags van Arakawa zorgen gelukkig voor een luchtige noot.

Syndrôme 1866 7

Tachi kan zijn mond niet meer houden. Zoals Koen zei: goeie cliffhanger door de terugkeer van een oude bekende.

Un Drôle de Père (Usagi Drop) 4

Super. Daikichi, de ultieme pantoffelheld.

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: Ovenvers 2011

Post by Berserker500 »

Saint Seiya Edition Deluxe 02
Het toernooi wordt verstoord door Phénix die samen met zijn kompanen uit zijn op het gouden harnas.
Nu beginnen de gevechten echt wel spannend te worden en met dat prachtige papier is het wel leuk lezen.

Happy Edition Deluxe 06
Het blijft vlot weglezen maar blijft toch ver onder het niveau van wat we van Urasawa gewend zijn.
Al een geluk is er nog Choko om het een beetje op te krikken met haar plannen om Umino te dwarsbomen.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Ovenvers 2011

Post by Brook500 »

Slam Dunk 21-22

Na de spannende match tegen Ryonan wacht de Nationals. Iedereen traint hard op z'n manier. En Sakuragi krijgt zelfs persoonlijke training van de trainer.

Jeux des Demoiselles 2-3 (einde)

Hiermee is deze hentai afgerond. Wel wat overdreven (zoals de meeste zeker? :P ), maar wel eentje met een interessante plot. :)
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2011

Post by Koen »

Brook500 wrote:Jeux des Demoiselles 2-3 (einde)

Hiermee is deze hentai afgerond. Wel wat overdreven (zoals de meeste zeker? :P ), maar wel eentje met een interessante plot. :)
Ze halen er wel niet alles uit (figuurlijk dan :P) wat er na het lezen van het eerste volume inzat, vond ik.
motivatiedip. help!

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Ovenvers 2011

Post by Brook500 »

Koen wrote:
Brook500 wrote:Jeux des Demoiselles 2-3 (einde)

Hiermee is deze hentai afgerond. Wel wat overdreven (zoals de meeste zeker? :P ), maar wel eentje met een interessante plot. :)
Ze halen er wel niet alles uit (figuurlijk dan :P) wat er na het lezen van het eerste volume inzat, vond ik.
Eigenlijk was 't verhaal (van de paar hentai die ik al heb gelezen) één van de interessantste. Maar 't is zoals jij zegt dat een hentai die een (goede) plot heeft niet zo makkelijk te vinden, dacht ik mij te herrinneren. :?
Image

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Ovenvers 2011

Post by pietel »

Koen wrote:Er bestaan toch helemaal geen goede manhwa? :p
Doet mij eraan denken dat ik vorige week het einde heb gelezen van Ares. Die vond ik van begin tot einde redelijk geweldig. Het is een beetje een typische actie-shonenserie met veel gevechten en een heel eigen unieke stijl. Maar het is ook heel simpel en verslavend.
Wel ja, helemaal wel goede manhwa dus.
Image

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Ovenvers 2011

Post by Brook500 »

Slam Dunk 23-27

De Nationals zijn nu pas echt begonnen. Na de match tegen Toyotama, moet Shohoku het opnemen tegen de beste team van het land: Sanno.
Image

Locked