Hoeveel reeksen volg je?

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Hoeveel reeksen volg je?

Post by aya »

tegen het einde van dit jaar zijn er 10 reeksen die gedaan zullen zijn warmee ik bezig ben . Dus juist op tijd voor Junjo Romantica die in 2011 uit komt bij asuka .
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

User avatar
Riku
Posts: 30
Joined: Mon Aug 16, 2010 5:19
Contact:

Re: Hoeveel reeksen volg je?

Post by Riku »

Ik heb geen idee hoeveel reeksen ik eigenlijk volg. Een stuk of 25 denk ik zo. Op het moment ligt eigenlijk alles een beetje stil, door andere kosten heb ik geen mogelijkheid gezien om mijn manga aan te vullen. In ieder geval niet de Nederlandstalige en Engelstalige reeksen. Ik heb wel een lading Japanstalige manga gekocht, maar op één of andere manier schijnen die niet echt mee te tellen als ik spreek over manga aankopen. (zelfs al waren dat zo'n 100 volumes)

Mijn prioriteit ligt eigenlijk bij de reeksen die in het Nederlands worden uitgegeven. Dus ik hoop toch enigzins Naruto en Bleach aan de vullen met de releases van het afgelopen jaar. De rest loopt eigenlijk wel redelijk bij (ik volg misschien helemaal niet zoveel Nederlandse releases) mede dankzij het feit dat het hele uitgave schema zo lang overhoop heeft gelegen bij beide uitgeverijen.

Engelstalige manga koop ik voornamelijk wanneer ik er zin in heb en wanneer ik plotseling wat extra geld over heb. Sommige koop ik eigenlijk ook alleen maar als ze als een aanbieding ergens tegenkom en dus de helft van het geld betaal of whatever...

Ja, voornamelijk op dit moment is het moeilijk om aan te geven welke series ik nu echt actief volg, aangezien alles plat ligt. In ieder geval kan ik vermelden dat ik "The Prince of Tennis" waarschijnlijk voorlopig uit de aankopenlijst schrap, omdat ik nu alle Japanse manga heb... Misschien dat ik de Engelse reeks nog een keertje compleet wil kopen, maar voorlopig even niet. (wat zal m'n zusje teleurgesteld zijn)
"Until I can fly, Until I can fly HIGH, I'll try my best!"

noot
Posts: 47
Joined: Sun Jul 09, 2006 21:54

Re: Hoeveel reeksen volg je?

Post by noot »

-
Last edited by noot on Wed Jul 05, 2017 9:43, edited 1 time in total.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Hoeveel reeksen volg je?

Post by Weertangel »

noot wrote:
Ik wil misschien beginnen aan wat andere series, maar ik moet nog even bekijken welke series en in welke taal. :)
Bekijk mijn reviews dan maar voor idéen :)

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Hoeveel reeksen volg je?

Post by Tamara »

Of vraag om persoonlijk advies! Meerdere mensen hier hebben honderden series gelezen, dus die kunnen vast wel iets vinden als je weet wat je ongeveer wilt :)

noot
Posts: 47
Joined: Sun Jul 09, 2006 21:54

Re: Hoeveel reeksen volg je?

Post by noot »

-
Last edited by noot on Wed Jul 05, 2017 9:43, edited 1 time in total.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Hoeveel reeksen volg je?

Post by NeeNee »

noot wrote:@ Weertangel: waar staan je reviews? Ik zou ze wel eens willen lezen. :)
viewtopic.php?f=4&t=1210

Post Reply