To Love Ru!

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Weertangel »

Dat is goed nieuws! hou ons op de hoogte!

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Berserker500 »

Ik heb het eerste hoofdstuk van de nieuwe reeks gelezen en het is weer even leuk als de oude reeks. :D
Maar waar blijft toch dat vervolg van Black Cat?

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by barbapapa »

Jarus wrote:En natuurlijk genoten als vanouds :D
Image

User avatar
Jarus
Posts: 417
Joined: Thu Jun 10, 2010 21:18
Location: in manga dromen land

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Jarus »

barbapapa wrote:
Jarus wrote:En natuurlijk genoten als vanouds :D
Image
Juist ja :lol:
TROUWE ONDERDAAN NR.1 VAN FORUMKONINGIN NEENEE
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Weertangel »

Super vervolg tot nu toe! vind het wel gaaf dat de dames wat meer ruimte krijgen dan Rito, Momo en Yami blijven 2 van mijn favoriete personages uit de series :)
Last edited by Weertangel on Mon Oct 25, 2010 16:31, edited 1 time in total.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Weertangel »

Kent iemand de serie Mayoi Neko Overrun! ? ik las op de wiki dat bijna alle characters van to Love Ru een kameo in de serie hebben. en ik ken die serie nog niet.

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by pietel »

Oh ik heb geen enkele kameo opgemerkt.. De personages van Mayoi Neko zijn ontworpen door Yabuki (de tekenaar van To Love-Ru).
Het is een kort serietje, heel typisch, tsundere + loli tsundere + nekomimi stil type. heeft een paar fijne momenten zoals de pingpongmatch en een jenga-spel,
maar het verhaal is puur willekeurig en vaak een dom excuus om moé en ecchi scenes met elkaar te verbinden.
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Weertangel »

pietel wrote:Oh ik heb geen enkele kameo opgemerkt.. De personages van Mayoi Neko zijn ontworpen door Yabuki (de tekenaar van To Love-Ru).
Het is een kort serietje, heel typisch, tsundere + loli tsundere + nekomimi stil type. heeft een paar fijne momenten zoals de pingpongmatch en een jenga-spel,
maar het verhaal is puur willekeurig en vaak een dom excuus om moé en ecchi scenes met elkaar te verbinden.
Ik heb hem even opgezocht online en notabene in het eerste hoofdstuk is al een cameo van Mikan en Celine! en Magical Kyoko! je hebt het blijkbaar helemaal niet gelezen...

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by pietel »

ah gelezen?
*google google*
aha er is ook een manga van.

ik had het over de anime, waarin ik geen kameo's heb gezien.
ik wist niet eens dat er een manga van bestond, de anime was gebaseerd op een light novel met illustraties van Yabuki.
blijkbaar is er samen met de anime ook een manga-versie op de markt gebracht.

soit, schrap die pingpongmatch al maar, in mangavorm is die zeker niet interessant,
wel ja, afgaande op het materiaal is het geen manga waar ik tijd aan wil opofferen, zelfs al zijn de tekeningen leuk.
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Weertangel »

Ah, dus daar zat het probleem, dan zal ik die ook eens opzoeken.
en wat de manga betreft, ik vind hem best wel leuk, een soort To love Ru "Light" want ik moet zeggen dat het ecchi gehalte best wel laag is, en de verhalen tot nu toe lijken ook meer op de dames gericht in plaats van de mannelijke hoofdrolspeler(ben zijn naam even vergeten. :? ) en hij is leuk voor mensen die zoiets willen zonder het hele alien gedoe.

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by pietel »

Weertangel wrote:een soort To love Ru "Light" want ik moet zeggen dat het ecchi gehalte best wel laag is
het is inderdaad meer moé dan ecchi. de personages reageren zoals de fans willen dat ze reageren en ze volgen daar de typische patronen voor.
en hoewel het doorzichtig is, zijn de typetjes redelijk goed uitgewerkt, zodat elke otaku op z'n minst één van de meisje geweldig vindt.
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Weertangel »

pietel wrote:
Weertangel wrote:een soort To love Ru "Light" want ik moet zeggen dat het ecchi gehalte best wel laag is
het is inderdaad meer moé dan ecchi. de personages reageren zoals de fans willen dat ze reageren en ze volgen daar de typische patronen voor.
en hoewel het doorzichtig is, zijn de typetjes redelijk goed uitgewerkt, zodat elke otaku op z'n minst één van de meisje geweldig vindt.
Ah, wist nog niet wat Moé was, maar het is inderdaad best een leuke serie, ben er nog niet helemaal heen, maar tot nu toe stelt ie niet teleur!
btw, misschien moeten we maar een aparte thread voor To Love Ru maken, wordt toch wel veel over gepraat op deze forums.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by NeeNee »

Weertangel wrote: btw, misschien moeten we maar een aparte thread voor To Love Ru maken, wordt toch wel veel over gepraat op deze forums.
Waar gaat deze thread over dan?

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Weertangel »

NeeNee wrote:
Weertangel wrote: btw, misschien moeten we maar een aparte thread voor To Love Ru maken, wordt toch wel veel over gepraat op deze forums.
Waar gaat deze thread over dan?
Over alles wat met de serie te maken heeft, we hebben genoeg threads die gewoon over pepaalde series gaan, dus dan kan deze er wel bij, zeker nu er zowel een manga (To love Ru: Darkness) als anime(Motto To Love Ru) vervolg is zal er best wel wat te bespreken zijn, en dan kan dit gewoon de review thread blijven..

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: To Love Ru. Scanlat review.

Post by Brook500 »

Volgens mij bedoeld Neenee dat dit al een thread is over To Love Ru, Weertangel.
Allez, dat leid ik toch van de topic af.
Image

Post Reply