Ovenvers 2010

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by aya »

En komt er nog een vervolg (sequel of zo)? Of is het gewoon echt gedaan en slecht?
Ik weet niet of eer een vervolg komt .Ik hoop van wel dan zou ik het einde beter begrijpen
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by aya »

kan iemand me vertellen of WOLF GUY EN LIRE GAME goed zijn of deze twee manga's mijn aandacht verdienen al ik deze week naar Japan expo gaat
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

Liar Game is super! Als je van het genre van Death Note en Doubt houdt moet je die zeker proberen.

Wolf Guy ken ik niet, maar daarover zal Koen ons binnenkort meer weten te vertellen. :wink:

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by aya »

liar game is dan een typische triller om in de herfst en winter te lezen . Ja ik lees graag trillers in de winter en dan alles wat met romantiek te maken heeft in de lente en zomer . Ik zal er dan eens kijken als ik ginder ben .
bedankt NeeNee .
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

Het is niet echt een thriller, in die zin dat er geen echte doden vallen (je kunt alleen uit het spel geschopt worden. Met gigantische schulden weliswaar, which is bad). Maar het redeneerwerk moet zeker niet onderdoen.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by Wimpuls »

Eyseshield 21 - 30 en 31

Haha, de wet van de shounen manga blijft gelden: dramtische overwinning in de laatste seconde, om meteen te merken dat er een nog sterkere tegenstander is, met een fel mieke als quarterback :shock:

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

aya wrote:
En komt er nog een vervolg (sequel of zo)? Of is het gewoon echt gedaan en slecht?
Ik weet niet of eer een vervolg komt .Ik hoop van wel dan zou ik het einde beter begrijpen
Wikipedia: "A sequel titled Judge (ジャッジ, Jajji?) began serialization in Monthly Shōnen Gangan January 2010."

Dus blijkbaar komt er inderdaad nog een stuk.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Ovenvers 2010

Post by Ginrai »

NeeNee wrote:
aya wrote:
En komt er nog een vervolg (sequel of zo)? Of is het gewoon echt gedaan en slecht?
Ik weet niet of eer een vervolg komt .Ik hoop van wel dan zou ik het einde beter begrijpen
Wikipedia: "A sequel titled Judge (ジャッジ, Jajji?) began serialization in Monthly Shōnen Gangan January 2010."

Dus blijkbaar komt er inderdaad nog een stuk.
uhm had ik dit niet ergens vermeld op het forum!?

ontopic:

juvenille remix maoh v01
op het web steekt er een enorme hype op de serie,maar zover overtuigt de reeks me toch niet,de thema zijn gewoon té hard opgesmeerd waarbij het simplistisch aanvoelt op momenten en dat de badguy word weergegeven als een enorme manwijf helpt ook niet.

Nurarihyon no Mago v1-2

heeft altijd een zwak gehad voor Japanse mythologie en ergens wil ik nog steeds geloven dat shounen jump ergens een topper kan leveren buiten one piece(en in mindere standaard psyren),zover met nh n m zie ik er wel pluspunten in zoals het charachter&youkai design en de humor,maar de verhaallijnen zijn echt niet bijzonder en het volgt teveel van de shounen clichés.

maar de reeks zal ik nog een paar volumes lezen vooraleer ik beslis of ik deze drop of niet.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by Wimpuls »

Vagabond 31

Takezo strompelt huiswaarts en lijkt een gemakkelijk doelwit. Matahashi lijkt tot inzicht te komen. Nog steeds super, deze reeks.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

Vampire Chronicles 7
Onthullingen, leuk. Het meeste is nu wel verklaard, en de situatie wordt een stuk duidelijker. Maar tegelijk ook een stuk saaier, want van de vijf partijen blijven er slechts drie over en één daarvan is zwak, de ander vrijwel onbekend.

Tijd om tot de actie over te gaan en de boel af te ronden.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2010

Post by Koen »

Net de Black Edition van Death Note in handen gehad en voor alle veiligheid ga ik die niet lezen. Ik vrees dat die uitgave de negatieve trekjes van Me and the devil blues heeft - maar dan in t zwart ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

^ Huh?

Wat was er mis met Me and the devil blues? Je maakt me nieuwsgierig. :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2010

Post by Koen »

De 'buitenkant' van het papier is gekleurd met inkt. En die gaat af. Zéker met dit weer ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2010

Post by Koen »

Prince des Ténèbres 6
Heel veel hollen in dit volume en echt boeiend is het eigenlijk niet. Hopelijk verloopt dit niet nog vier volumes op deze manier...

Vinland Saga 7
Nice. Een volume dat heel sterk voor de dag komt... Minder actie, meer good stuff.
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2010

Post by Koen »

Kachinco 2
Teleurstellend.Ik hoopte dat die 'actrice' een belangrijke rol ging spelen maar zij doet niet eens meer mee in dit afsluitende volume.

Step up love story 34
Niet het soort manga dat je bij dit weer moet lezen. Een niet zo spetterend volume maar de introductie van een nieuw personage op het einde kan voor vonken zorgen in het volgende.
motivatiedip. help!

Locked