Kent er iemand...

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Kent er iemand...

Post by NeeNee »

... Vampire Chronicles?

Ik kreeg een tijdje geleden zo’n foldertje in mijn handen gestopt met een stukje strip erin, en het zag er wel leuk uit. Heeft er nog iemand het gelezen?

De covers zijn in elk geval schitterend (maar de naam is nogal triestig gekozen als je 't mij vraagt).

Image
Last edited by NeeNee on Mon Sep 21, 2009 18:19, edited 1 time in total.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kent er iemand...

Post by Koen »

Titel van Ki-oon zeker? Ik had ook gekicked op de covers maar nog niet verder gezien ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Kent er iemand...

Post by Ginrai »

aka vampire juuji kai aka the record of a fallen vampire!!!
de kyou shirodaira fanboy laat van zich horen,de titel is in mijn mening enorm de moeite ondanks dat de eerste volume de indruk geeft van een actie-serie en vanaf de 2de volume je pas ziet hoe plot gedreven de hele manga wel is en het verhaal komt regelmatig in de buurten van FMA zijn hoge inspanning qua verhaal.


btw,je kan je mss ook storen aan de anatomie van de personages want dat was wel (lichtjes) wennen bij mij.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

Ik heb het eerste deel gelezen, en ik vond het echt heel goed. (Ik heb zitten janken, dat doe ik niet zo vaak.) Een knap staaltje van Grey And Gray Morality (en volgens wat ik gezien heb, wordt dat later alleen maar erger. Sweet! :D)

9 delen, he? Mooie lengte. Verkocht.

(t’Is wel duur hier. In Frankrijk was het meer dan een euro goedkoper. :?)

Wat was het probleem met de anatomie? Mij is niets opgevallen.
Last edited by NeeNee on Wed Oct 07, 2009 22:22, edited 1 time in total.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

Kent er iemand...

... Buso Renkin?

Image

Ik heb het eerste deel gelezen, en het voelt als een kruising tussen Kekkaishi en Bleach. Blijft dat zo voor de rest van de serie? Of gebeurt er nog iets wat het onderscheidt van voornoemde reeksen?
Last edited by NeeNee on Mon May 31, 2010 13:56, edited 3 times in total.

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Kent er iemand...

Post by aya »

Vampire Chronicles is inderdaad een manga van Ki-oon . bij staat hij op mijn lijstje zoals veel andere .
Dus vraag k aan de Kerstman dit jaar vorig jaar heeft hij mij un drôle de père gebracht en een bon om mangas te kopen
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

De kerstman zal diep in zijn buidel mogen tasten, ze zitten intussen al aan deel 4. Vergeet ook niet om eens onder de kaft te kijken, want de tekeningen op het boek zelf zijn anders.

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Kent er iemand...

Post by aya »

ik heb niet kunnen wachten tot de Kerstman. ik was gisteren in Brussel en ik heb ze daar gekocht .de vier delen in eens
ik heb ze thuis eens gebladerde en de tekeningen vind ik wel mooi .

dus zal ik aan de Kerstman iet anders moeten vragen gelukkig heb ik nog veel titels in mijn hoofd of vraag ik delen van sommige reeksen waar ik achter ben. gelukkig is kerst nog even .
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Kent er iemand...

Post by Ginrai »

aya wrote:ik heb niet kunnen wachten tot de Kerstman. ik was gisteren in Brussel en ik heb ze daar gekocht .de vier delen in eens
ik heb ze thuis eens gebladerde en de tekeningen vind ik wel mooi .

dus zal ik aan de Kerstman iet anders moeten vragen gelukkig heb ik nog veel titels in mijn hoofd of vraag ik delen van sommige reeksen waar ik achter ben. gelukkig is kerst nog even .

please let it be bitter virgin then!

User avatar
webster
Posts: 36
Joined: Mon Sep 12, 2005 18:57
Location: Gent / Dendermonde

Re: Kent er iemand...

Post by webster »

NeeNee wrote:Kent er iemand...

... Buso Renkin?

[img]http://www.basugasubakuhatsu.com/blog/w ... er.jpg[img]

Ik heb het eerste deel gelezen, en het voelt als een kruising tussen Kekkaishi en Bleach. Blijft dat zo voor de rest van de serie? Of gebeurt er nog iets wat het onderscheidt van voornoemde reeksen?
lang geleden al is het eerste volume daarvan gelezen. Vond het echt niet zo goed, totaal niet zelf. (Waarom weet ik wel niet meer, is echt lang geleden)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

Heeft er iemand "Darren Shan - Le cirque de l'étrange" al gelezen?

Image

Deel 1 is vorige week verschenen. De tekeningen (vooral de ogen) doen mij op het eerste zicht een beetje aan Sarah & Robin denken. Dat heb ik al vaker gehad bij manga.

Iemand?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

Kent er iemand Yamato Gensouki, de eerste (?) manga van de latere auteur van Black Cat?

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Re: Kent er iemand...

Post by Marv »

Nog even over die Darren Shan: ja, ik heb het eerste volume gelezen en de overzetting scenario-gewijs vond ik geslaagd. Althans, beter dan de film die gaat verschijnen (miscasts!). De tekeningen vond ik niet zo leuk, beetje te kiddy naar mijn smaak.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Kent er iemand...

Post by barbapapa »

NeeNee wrote:Kent er iemand Yamato Gensouki, de eerste (?) manga van de latere auteur van Black Cat?
Heb ik gelezen; was redelijk ok. Aangezien het een stopgezette reeks is wel een heel abrupt einde, en nooit de kans gehad om verder te ontwikkelen. Maar dit had wel mogen gebeuren toen, vond ik.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

Blijkbaar heet Vampire Chronicles in het Engels Fallen Vampire. Vind ik eigenlijk wel een betere titel.

Post Reply