Kent er iemand...

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

Iemand "Shaman King - Flowers" al gelezen?

Het eerste hoofdstuk staat online, je moet het eens opzoeken. Het is best grappig, voor een one-shot parodie. Takei heeft zich er duidelijk mee geamuseerd. :P

Ik denk wel niet dat ik er een volledige reeks van zou willen lezen. Maar dat was waarschijnlijk ook de bedoeling niet.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

Kent er iemand Kamen Tantei?

Het klinkt wel interessant, maar de Engelse uitgave is blijkbaar al lang OOP. Iemand die weet of er een Franse versie van bestaat?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

Kent er iemand Blue Exorcist?

De omschrijving is een beetje vaag, maar het begin ziet nog wel interessant uit. Beetje YuYu Hakusho-achtig... of D.Gray-Man, net wat je wilt.

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Kent er iemand...

Post by pietel »

al een tijdje een populaire subtopper in japan en nu is er een anime-versie sinds twee weken,
dus in het buitenland zijn ze ineens allemaal op de kar gesprongen.
staat op mijn anime-lijstje, maar ik wacht meestal tot er 4 a 5 afleveringen zijn, dus ik zal dan mijn gedacht erover geven.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kent er iemand...

Post by NeeNee »

^^^ Wow, dit is als een reis door de tijd. :lol: Tamen Tantei heb ik intussen in mijn kast staan, Blue Exorcist ook (duh ;)), en Shaman King Flowers is nu blijkbaar toch verdergezet tot een serie (die mij nog steeds niet veel zegt, overigens).

On topic: Weet er iemand of "Nightmares For Sale" een beetje goed is? Twee delen, maar ik kan er nergens een voorbeeldje van vinden... :?

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Kent er iemand...

Post by Weertangel »

intersante titel, die serie, maar helaas ken ik hem niet :(
Maar ik heb ook een vraagje aan iedereen, kent iemand namelijk de serie Sankarea?
ook een serie met een intersant onderwerp, namelijk zombies!(alleen niet de highschool of the dead types)

Post Reply