Ovenvers 2006

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Say hello to Black Jack 5
Het neonatalogie hoofdstuk wordt afgesloten, en we gaan samen met Saitou voort naar Oncologie. Brutaal harde keuzes die weer genomen moeten worden. Dit was gewoonweg weeral, enorm sterk. Wie deze reeks laat liggen terwijl hij gewoon in iedere stripwinkel ligt, weet niet wat hij mist.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

20 Century Boys 2

Echt genieten is dit alleen is het lastig dat de één al zo lang geleden is dat ik niet meer weet wat sommige personages deden in het vorig nummer en wat ze juist waren.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

20 th Century Boys 3

Er worden wat raadsels opgelost maar er komen er meer bij.

Het verhaal gaat zich ook naar andere oorden afspelen.

Maar welke raadsels en welke oorden moet je zelf ondervinden.

Echt zo'n typische manga dat je niet in de auto of in de trein kunt te lezen bij deze manga moet je echt de tv dichtdoen, Je Msn afsluiten om het lekker rustig en geconcentreed lezen om het allemaal te kunnen plaatsen.

Ik hoop ten harte dat de andere releases niet te lang uitblijven anders ben ik genoodzaakt om aan de volgende delen te beginnen met een verlies van wat de belangrijke gebeurtenissen waren en wie nu weer wie juist was.

*Wacht geduldig*
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

20th century boys 1:
hij lag in de bib en dan kon ik hem toch niet laten liggen ^^ Was wel oke en de kinderstukjes vond ik leuk gedaan, die spelletjes enzo deden me helemaal denken aan enkele jaren terug (ik ben nog maar 14 dus... :p).
Mijn broer vond het verslavend en had het in een ruk uitgelezen en toen merkte hij dat het 1 uur s'nachts was en dat hij de volgende dag nog examen had.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

tsubasa-reservoir chronicles v9: reeks word plots enorm diep imo!er gebeurt enorm veel in deze volume en des te beter!shara/shura arc kan de beste arc tot nu toe worden(en dan schrappen ze de arc in de anime )!

shaman king v2 nl:
absoluut nie slecht kga de reeks zeker tot v4 blijven volgen en dan mijn definitief besluit nemen derover!

User avatar
batou
Posts: 4
Joined: Mon Feb 09, 2004 14:01
Location: somewhere over the rainbow

Post by batou »

Zeg is die H2 manga eigenlijk al in België te verkregen?

Of is die enkel nog maar via andere wegen te lezen...

btw. adachi cross game volume 3 gelezen..prachtige nieuwe reeks en is eigenlijk al zeer goed op dreef voor nog maar zo pril gestart te zijn
Masturbation is great, but in the end you're still just screwing yourself

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

ai yori aoshi v2:
de reeks kan mij moeilijk overtuigen om deze verder te kopen!
het niet omdat ik het slecht vind ofzo maar het mist wat imo!

death note v4:
zalige volume!veel plotwendingen en een super-cliffhanger waarmee de volume word afgesloten!

gacha gacha v1:
:shock: alweer een underdog die me weet te verassen!een enorm leuke ecchi reeks die ik wel aanraad!(^_^ hint hint bp&trunks)dus ik snap nu helemaal voorwat del rey deze manga wou en nu ik ook!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

batou wrote:Zeg is die H2 manga eigenlijk al in België te verkregen?

Of is die enkel nog maar via andere wegen te lezen...

btw. adachi cross game volume 3 gelezen..prachtige nieuwe reeks en is eigenlijk al zeer goed op dreef voor nog maar zo pril gestart te zijn
Nope, voorlopig is H2 nog niet officiëel te verkijgen in een taal buiten het Japans. Tonkam komt er wel mee af int Frans binnenkort.

CrossGame heb ik hier ook nog staan om te lezen ^^

User avatar
batou
Posts: 4
Joined: Mon Feb 09, 2004 14:01
Location: somewhere over the rainbow

Post by batou »

Zeker doen. Is voor een nog jonge reeks van nog amber 4delen uit in japan, al vrij vol bezaaid met schitterende momenten.

Blij te horen dat er h2 plannen zijn, om het hier uit te brengen...want ben al 25 delen ver in de reeks en gdvd ik heb nog geen moment verveeld.
Masturbation is great, but in the end you're still just screwing yourself

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

batou wrote:Blij te horen dat er h2 plannen zijn, om het hier uit te brengen...want ben al 25 delen ver in de reeks en gdvd ik heb nog geen moment verveeld.
De magie van Adachi slaat aan, heerlijk 8)
Batou, in't Frans: Touch, Rough en Katsu! van de man (en ook nog Niji-iro Tohgarashi, Jinbe en Short Program)

Say Hello To Black Jack 5
Idioot van een Saito, heb je daar zo'n jong verpleegsterke en ga je een mislukte sm vieoband huren ....
Verder... minder pakkend dan het vorige deel (logisch zou ik zo zeggen), maar nog steeds beregoed!
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

MÄR 119-121:
nice as always!leuke plot-twist btw!maar het gevecht waar ik opzat te wachten begint in het volgende chapter!

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

Shaman King V2:
Ik begin deze serie leuker en leuker te vinden. De stijl vind ik mooi en anders dan andere manga's. Tof verhaal alleen een beetje moralistisch op het einde.

Bleach V1:
1hfdst, 1 anime ep. Leuk dat alles hier niet zo langdradig is. Een groot pluspunt vind ik de tekenstijl en de feel in het algemeen. Zeker een serie die ik verder ga blijven kopen.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Yotsuba& V2

Giere is dit!

Zeker met de tekening van Jumbo in het begin vond ik al zalig...Alleen vond ik hem wel iets minder als V1 maar die vond ik super.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Cloud8x4
Posts: 14
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:29
Location: Heusden-Zolder
Contact:

Post by Cloud8x4 »

Angel Sanctuary volume 01 - 06

De eerste 3 volumes bevatten ongeveer dezelfde inhoud als de 3 ovas van angel santuary. Volume 04 tot 06 is volledig nieuw en gaat over de tocht door de hel. Deze zijn imo vrij frustrerend omdat de tocht maar blijft duren zonder dat er echt iets goeds van komt. De Angels worden nu wel degelijk geïntroduceerd en het eigelijke verhaal over de machtstrijd tussen de archangels onderling en de demonen komt wel goed op gang. Volume 7 maakt een einde aan de hel arc denk ik. Hopelijk kom ik nog voor wat versasingen te staan en loopt het verhaal ietsje sneller nu ...
You can destroy planets, but you can never destroy what I am
I am the hope of the universe, I am the answer to all living things that cry our for peace
I am true!
Ally to good, Nightmare to you!!

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

Shaman King 3:
De serie wordt sterker en groeit imo. Van de afzonderlijke verhalen in 1 (die als een soort inleiding dienden) naar een doorlopende verhaallijn die al de toon zet voor deel 4. In een ruk uitgelezen.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

Locked