Nieuwe Dybex Releases Februari

Alles over de Japanse tekenfilm.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
ive
Posts: 60
Joined: Mon Aug 07, 2006 18:39

Nieuwe Dybex Releases Februari

Post by ive »

Reeds leverbaar:

Escaflowne The Movie

Image
Hitomi Kanzaki is een depressieve tiener. Ze is niet gelukkig met haar leven en wenst dan ook dat er een einde aan komt. Het is deze wens die haar naar de planeet Gaea brengt. Het ene moment zit ze rustig op het dak van de school te klagen dat ze geen zelfmoord durft te plegen en het volgende moment valt ze uit de cockpit van Escaflowne, die voor het eerst in heel wat jaren open wordt
gemaakt. Ze wordt opgevangen door Van, een jonge prins die, met behulp van het strijdharnas Escaflowne, zijn broer Folken probeert tegen te houden. Folken is, net als Hitomi, zijn leven namelijk zat en is er van plan een eind er aan te maken. En hij wil een knallend einde, want hij is van plan het universum te vernietigen.

Soultaker Box

Image
Wanneer Kyosuke wakker wordt, wordt hij gegrepen door de herinnering aan zijn droom; een dolk recht in het hart, toegebracht door zijn moeder, een ondraaglijke pijn, de bittere afdaling in het onderbewuste. Maar wat is er werkelijk gebeurd? Verbeelde hij het zich of was het toch werkelijkheid?
Waarom is hij niet dood en waar bevindt hij zich nu? Vragen waarop hij geen antwoord heeft, maar die zijn ziel kwellen . Maar wat hij niet beseft, is dat veel vragen nog niet een zijn gesteld.

Box bevat alle 4 deeltjes uit de serie.

Vanaf februari beschikbaar:

Hellsing Digipack

Image
"De nacht is schitterend. Ze geeft me zin om te bijten en te drinken...". In Londen houdt de Hellsing Foundation al eeuwen in het allerdiepste geheim kantoor. Haar doel is alle vampieren van de aardbodem te vegen. Als zelfs de sterfelijke agenten, die toch tot in de puntjes getraind zijn voor deze taak, het niet aankunnen, kan Integra Hellsing, de onbetwiste leider van de Foundation, een beroep doen op de machtigste der ondoden: Alucard. Op het kruispunt waar een angstaanjagend verleden en een onzekere toekomst samenkomen, wijst Hellsing de weg naar een nieuw horror-genre...

Dipipack bevat alle 4 deeltjes uit de serie.

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

Hellsing spreekt mij het meeste aan. Maar er staat: bevat alle 4 deeltjes uit de serie? 4? Bestaat de reeks niet uit 13 episodes? Of zijn het de OVA's?
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Ik denk dat ze dit bedoelt:
Hellsing is al een keer uitgegeven maar dan met aparte discs (elke dvd koste dan 20 euro ofzo), nu hebben ze deze 4 dvd's in een box gedaan en bieden ze die aan aan een goedkoper prijsje.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Hoeveel kost het per box.

Ik kan de aparte dvd's nog wel lenen van iemand maar mss kan ik het wel iemand cadeau doen die ne box..
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

ive
Posts: 60
Joined: Mon Aug 07, 2006 18:39

Post by ive »

Zoals super_gohan reeds vermelde bedoelde ik dat de box de 4 dvd's bevat.

Richtprijs (=winkelprijs): 40 Euro

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

ive wrote:Zoals super_gohan reeds vermelde bedoelde ik dat de box de 4 dvd's bevat.

Richtprijs (=winkelprijs): 40 Euro
Mss haal ik hem wel maar dat hangt ervanaf hoeveel hij in de MM kost (apart dan wel).
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

Post Reply