Nieuwe anime aanwinsten

Alles over de Japanse tekenfilm.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
Ash Ketchum

Nieuwe anime aanwinsten

Post by Ash Ketchum »

Als er een manga aanwinsten topic is, mag deze natuurlijk ook niet missen ;)

Ik koop niet vaak anime, maar dit is onderhand wel m'n jaarlijkse gewoonte geworden:

Image

Detective Conan: The Fist of Blue Sapphire (Luxe editie): de Conan film van dit jaar. De luxe editie komt zoals gewoonlijk met een extra schijfje (met de promotiespecial en een tie-up aflevering van de TV serie) en sinds vorig jaar ook met een audio commentary track voor de film. Verder heel wat artboards en ansichtkaarten, een replica van een speciale booklet met genga die eerst met Shonen Sunday werd geleverd en het pronkstuk: een replica van het script voor stemacteurs. Dit is een replica van de uiteindelijke versie van het script dat ze hebben gebruikt en de ad-libs of allerlaatste wijzigingen die ze hebben doorgevoerd tijdens de opnames zijn dan ook met pen erbij geschreven.

Ash Ketchum

Re: Nieuwe anime aanwinsten

Post by Ash Ketchum »

Zoals gezegd, ik koop niet vaak anime op schijf. Eigenlijk komt het meestal alleen maar neer op die ene Conan film per jaar, maar dit jaar kwam daar een andere film bij:

Image

City Hunter The Movie - Shinjuku Private Eyes (Limited Edition): Ik ben een groot fan van City Hunter en had nooit durven dromen dat er dit jaar een nieuwe anime film zou komen, en dan ook nog eens met iedereen van de oude cast, de oude regisseur en zelfs de vertrouwde muziek! Het was dus duidelijk dat ik deze film moest zien. Meteen maar voor de limited edition gegaan, want het is een bijzondere gelegenheid :D Naast andere verpakking en een extra schijfje krijg je bij de limited edition ook een speciale booklet en een (verkleinde) replica van het script voor de stemacteurs. Huh, is dit nu de trend van dit jaar, want Detective Conan: Fist of the Blue Sapphire had dat ook bij de luxe editie? Wel erg leuk in ieder geval!

Post Reply