Kenshin op DVD met Nederlandstalige ondertitels!

Alles over de Japanse tekenfilm.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Kenshin op DVD met Nederlandstalige ondertitels!

Post by Gerrit »

De eerste 2 delen van Kenshin TV staan in de winkel! Tegen een lagere adviesprijs...
Lang gewacht, stil gezwegen..., maar de eerste 2 delen van Kenshin TV zijn inmiddels volop te bewonderen bij je favoriete winkelier. Gelukkig houden de meesten van hen zich aan de door ons afgegeven lagere adviesprijs van 19,95 om deze lange serie toch nog toegankelijk te maken. En lekker veel afleveringen per schijf!
Ga snel kijken en overtuig jezelf
13 DVD's dus, niet slecht zou ik zeggen, dat zijn 7 a 8 afleveringen per DVD. Heel wat beter dan de franse versies waar het dubbel zoveel DVD's zijn met maar 4 episodes per DVD.
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Is het een Dybex-product?
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
Menchi
Posts: 32
Joined: Fri Oct 31, 2003 21:46
Location: In my closet (And I'm not coming out!!)
Contact:

Post by Menchi »

Ik vond het bericht van Gerrit op de dybex site.:shock:
Need I say more?
Miss Yukari. Please stop. Please stop. Will you please-
I'm sorry. I'm sorry. It's all over! I'm gonna die!
AAAAH! Grandpa! Grandpa! Watch out!

Chiyo-chan after a ride in the Yukari-mobile

http://www.menchis-basket.com/

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

:x
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

why :x ?
het zijn veruit de enigen die iets met dutch subs uitbrengen...
wat concurrentie zou beter zijn, maja die is er ni, we mogen al blij zijn dat er iemand iets doet voor onze kleine taalgroep.
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Ik apprecieer hun werk gewoon niet...enorme onverklaarde vertragingen, een niet schitterende adaptie (maar aangezien het ook niet archi-slecht schiet ik ze hier niet op af)...maar wel onafgewerkte reeksen...en dan mogen ze beweren dat de rest nog gaat uitkomen...ik geloof er niet al te veel van...
En we mogen blij zijn dat ze iets in het Nederlands doen, maar we moeten niet...je kan ook niet met alles tevreden zijn he, ik wil graag wat kwaliteit, zeker ook omdat ik geen grote anime-liefhebber ben...die enkele dingen waarop ik jaag wil ik ook goed...
nu ja, ieder zijn mening...ik weet wel dat ik van de enige mensen ben die het niet zo voor Dybex heeft :roll:
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

als je nederlandstalige subs wil dan heb je niet veel andere keuze vrees ik...
als je engelse subs wilt heb je al iets meer keuze, hoewel dat dan vooral door bootlegs komt en daar is de kwaliteit ook vaak beneden niveau plus daar verdient de originele artiesk ook niks op.
en de officiele engelstalige gesubde dvds... tja region 1 he daar zijt ge hier niet veel mee tenzij ge uw DVD's op pc afspeelt.
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

StriX
Posts: 1
Joined: Wed Mar 31, 2004 22:29
Location: Belgium

Post by StriX »

Waar kun je die dvd's van rurouni kenshin eigelijk kopen?
ik ben die allemaal aant downloaden en op cd aant zetten... niet erg handig dus! duurt hennig lang :? :? , mjah, hier is dus nerges anime winkels ofzo, dinsdag ga ik naar luik, daar is zo een winkel.. ben benieuwd wat daar allemaal te zien zal zijn!
:roll:
grtz An
-Himura Kenshin is so kawaii!!-

User avatar
Gundam
Posts: 27
Joined: Wed Mar 24, 2004 23:47
Location: floating in a weird space
Contact:

Post by Gundam »

mja staan op de site naar mijn weten en zien wel enkele links naar de meest befaamde en bekende winkels op dit gebied zo peis ik zo :p
//kill because somebody was killed, get killed because he killed, do you think peace wil ever come like that ?// (cagali - gundam seed)
//Love And Peace //( Vash The Stampede - Trigun)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

je kan ook altijd de online shop archonia proberen, zeer degelijke service, link op de site (archonia.com ;))
motivatiedip. help!

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

Zie wel dat je de Dybes versie koopt want anders heb je geen nederlandstalige subs. Plus op de Dybex DVDs staan meer episodes. Maw de hele serie staat op minder DVD's en kost dus minder geld ;)
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

ik heb de eerste 2 dvd's gekocht en er zijn 6 afleveringen per dvd das dus toch genoeg. maar ik vind het wel leuk maar ik was gestopt met kijken omdat toen ook naruto was aan het kijken.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

Post Reply